klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

April; uitgerekend 10 juni

Bieb - 8 juni/ meisje
Jacqy -    9 juni/ meisje
Bambi- 17 juni / meisje
Phoebe - 10 juni / jongen
Linda  -   14 juni, jongen
Happy-14 juni/ meisje
Rimke -  
Anoeska 12 juni/jongen
Mamoetje 15 juni / meisje  Sterretje    15 juni/ meisje
 Kruimels - 9 juni, jongen

Sterretje; uitgerekend 17 mei

Bieb -  22 mei / jongen
Jacqy - 21 mei / jongen
Bambi : 24 mei / jongen
Phoebe - 19 mei / meisje
April  -  22 mei /  jongen
Linda  - 20 mei / jongen
Happy - 19 mei / jongen
Rimke - 19 mei/meisje
Anoeska-19 mei/meisje
Mamoetje 25 mei jongen

@happy: ik heb je erbij gezet.

April en bieb gaan voor de 22e mei.
Verder blijven alleen nog bambi en mammoet over.
Dan ga ik het maar eens inplannen op de 23e, hihihi

Ha phoebe: jullie moetsen geloof ik al vroeg vertrekken vrijdag of niet?

Hey meiden,

Gezellige boel geweest hier!
Ik heb niet alles gelezen.... sorry!
Wat ik wel gezien heb is dat anoeska een huis gekocht heeft!
Gefeliciteerd meid!!!!!!!!!

Morgen de laatste dingen kopen, laatste dingen opruimen, nog een beetje was wegwerken, koffie inpakken en ready for take off ! ! ! !
Ik heb er echt zo super veel zin in.... we zijn wel 12 uur onderweg maar dat hebben we er wel voor over.

Ik ga nog ff proberen biij te lezen....

Liefs Phoebe

Hey Sterretje, ga ik je bevalling nog  meemaken voor ik weg ga....???
We moeten idd vroeg weg, we vliegen om 9.30 uu, 3 uur van te voren aanwezig zijn, dus 5.30 uur stappen we in de auto.... en dat 12 uur zitten.....

Hoest verder?  

Hoi Phoebe,
Het is hier erg rustig, dus helaas denk ik niet dat je het op nederlandse bodem mee gaat krijgen allemaal. Neem je iets te lezen mee in je handbagage? De vlucht van 12 uur is best lang en als je net leuke films of series op de tv hebt maakt het niet uit. Jullie gaan met de klm neem ik aan?
Goh, ik zou zo mee willen, maar wie weet volgend jaar.

Sorry dames,
ik lees net het topic adviesen. Ik mag het niet zeggen, maar wat moet daar uit gaan komen. Ik hoop dat het kind de intelligentie van de vader erft, arme ziel.

hehe,

nog ff snel voor ik slapen ga. is best druk geweest hier vanaaf en heb denk ik niet alles onthouden.

rimke had een uitstekend voetje. wat leuk zeg. en sterretje heeft dat dus ook vaker gehad.  ik ben daar denk te dik voor van mezelf ofzo. ik zie me buik wel bewegen en soms zeer omhoog komen enzo, maar niet dat ik duidelijk ledematen zie. miss is me buikwand daar toch wat te spekkie voor hahaha. wel is me uk enorm druk de laatste dagen pfff soms wel uren achter elkaar.

anoeska gefeliciteerd met de aankoop van jullie huis. het ziet er heel mooi uit.

mamoetje je eitje ? klussen meid. zou fijn zijn he,

jacqy dus de cursus is leuk. nieuwe nod in je vakantie. nou hopenlijk met goede afloop.

happy, wat is er meid. zit je niet lekker in je vel. rust maar ff uit he.

linda, sterkte morgen met de begrafenis. brrr dat jij in de kist durft te kijken. ik herinner me mensen liever hoe ze waren voor ze overlijden

ehm, wie nog meer.
bieb nog gezien en emh. oooh sorry weet het   niet meer hoor hahaha

hier ineens een aanval van nesteldrang ofzo. de bovenverdieping gezogen en de bekleding van de wieg gestreken en geplaatst. me man heeft eindelijk de gordijnstang opgehangen en we hebben ff opgemeten hoeveel me gordijn ingekort moet worden.,
verder beschikken we over de luxe positie welke maxicosie gaan we gebruiken hahah. heb er van me schoonzussie en we kregen er 1 bij de kinderwagen. maar die kamer word wat vol dus er moet het een en ander ff naar zolder.
b.v het matrasje voor het ledikant. nu niet nodig vanwege de wieg. 1 maxicosie naar boven en dus die van me schoonzus, vroeg genoeg als die ander me niet bevalt of we de 2e nodig hebben. en ook het buggy gedeelte van de wagen kan wel naar zolder, want daar kan de kleine voorlopig ook niet in hahaha. zo alleen nu moet ie het nog uitvoeren. mannen grrrr. hahahah

verder enorme trek en heb lekker een stuk kaas op en een eierkoek met chocopasta. wat een combi he hahahah.
nu ga ik op me bedje liggen want die kleine wil nog neit slapen, maar ik wel hahaha

tot morgen,

xx bambi

Terug
Bovenaan