klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Ik neem de laptop mee op vakantie, we kunnen daar bij de receptie een internet verbinding op pikken, ik kijk mischien niet iedere dag maar ik wil wel op de hoogte blijven van wat hier gebeurt natuurlijk, dus ook op curacao weet ik als je bevallen bent.

Tuurlijk neem ik wat te lezen mee, de nintendo DS gaat mee anders komen we die tijd echt haast niet door. We vliegen met Arke fly, en als het goed is heb je ook van die tv's in de hoofdsteun voor je, dus we kunnen ook films kijken.
We hebben een tussenlanding op aruba, op de terug weg doen we er 9 en een half uur over.

Meiden, ik ga me mandje opzoeken, nog 2 nachtjes in me eigen bedje en dan..... heerlijke gedachte.
Ik zit me net te bedenken, misschien helpt de vakantie toch wel...ik heb dan altijd veel meer zin in sex..... hier moet het om de dag, daar wil ik om de dag..... het zonnetje en een andere omgeving doen wonderen hahahaha

Slaap lekker meiden, ik kom morgen nog wel ff gedag zeggen.

Liefs Phoebe

@bambi: Hé meid, het is niet dat ik de voet als een echte voetafdruk zie. Ik zie een bobbel die langs de buikwand schuurt en als ik voel voelt het als de bal van de voet.
@phoebe: tv's in de hoofdsteunen, sjiek. Wij hadden nog tv-schermen. Aha, de nintendo, dat kan natuurlijk ook. En klussen, ja als het daar niet lukt dan weet ik het ook niet meer.

Misschien krijgen bieb en april nog gelijk. Ik geloof dat mijn vliezen gebroken zijn.
Ik dacht eerst dat ik het in mijn broek had gedaan, maar toen ik het daarna weer had? Dus als jullie morgen niets horen, dan weten jullie hoe laat het is.

Ola,

Sterretje, ik denk ook dat je vliezen zijn gebroken......denk aan je!! X

Rimke, wat ontzettend zielig van Davey. Kan me helemaal voorstellen dat je ontroostbaar bent/was.

Anoeska, mooi huis! Gefeliciteerd!

Ik bedacht me ineens weer dat ik volgende week m'n eerste NOD heb! Ga me even op de wolk plaatsen.

X

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008

Mei

1)
2)
3)
4)
5)
6) Happy, 9e ronde 1e kindje
7) Kruimels, 12 weken echo
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14) Kruimels, naar gyn ( laatste keer in het ziekenhuis)
15)
16)
17)
18)
19) anoeska fertiliteitsarts.... jippie
        Jacqy 11 ronde, 1e kindje
20) Phoebe ronde 12 1ste kindje
21) Renée afspraak gynaecoloog
22)
23)
24)
25)
26)
27) Anouska, 1e kindje ronde 9
27)       Bieb 1e kindje ronde 8
28)Klaasje, 1e kindje, ronde 5
29)
30) Renée 9e ronde 1e kindje (uitgegaan van 36 dagen)
            Pip, 11e maand, 1e kindje (1e eisprong met clomid)
31)Linda 2de kindje, ronde 14, en ronde 6 met clomid

Juni:

01)
02)
03) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 34 dagen)
04)
05) Happy 10e ronde 1e kindje
06)
07)
08)
09)
10)
11)
12)
13)
14)
15) Phoebe ronde 13 1ste kindje  
16) Jacqy, 12e ronde, 1e kindje
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 56 dgn)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

@pip: zo te zien wordt het een spannende week met al die NOD's achter elkaar. En nu hopen dat iedereen er een posi test aan overhoud.

Nou, echt goede  weeën zijn er niet geweest. Wel krampen die elkaar op een onregelmatige tijd volgden. Ik heb dus kut geslapen. Ik werd wakker van de kramp en de honger. Ben nu even wat aan het eten, maar kruip straks toch lekker mijn bed weer in. Eerst even vk bellen, want de weeën moeten binnen 24 uur starten ivm infectiegevaar.

Anoeska; Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Super leuk om de foto's te zien, echt een mooi huis hoor.

Phoebe; Je vertrekt bijna, wat heerlijk zeg. Een hele fijne vakantie, wanneer kom je ook alweer terug? Enne ons kindje is ook op vakantie verwekt, dus wie weet........

Linda; Sterkte vandaag.

Sterretje; Oh wat spannend zeg, ik denk ook dat je vliezen gebroken zijn. Bieb en ik krijgen misschien toch nog gelijk. Hoe is het nu met je?

Bambi: Schoonmaak aanval, ha ha ja wen er maar vast aan. Doe je wel een beetje rustig.

Nou hier gelukkig redelijk goed geslapen. Verder weinig nieuws.

April

Nou, voor de rest alles wel goed. Heb net de afspraak afgezegd met de vk vanmiddag en moet over een half uur terug bellen naar degene die dienst heeft, zodat ze straks even langs komt. En ondertussen ben ik nu over mijn vermoeidheid heen. Misschien hét moment om even "mijn tuintje te maaien" hihihi

En heb jij lekker geslapen?

Terug
Bovenaan