klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Hoi meiden,

Nou happy is weer happy haha. pfff wat had ik een pestbui zeg, weet niet eens waarom. Zat mezelf in de weg. Lag om half tien in mn mandje......Heb alles wel gelezen maar, toen las ik het nieuws van sterretje, hahaha ik word er helemaal nerveus van !!!! Bijna de eerste babe-baby !!!! Ik weet niet hoe het er nu voorstaat bij je maar, mocht het doorzetten, succes lieverd, denk aan je X..........Linnie, jij heeeeel veel sterkte vandaag meisje, ook aan jou denk ik X. Ik ga ff douchen, kom zo hier nog ff spieken. Anoes, je hebt werkelijk waar een prachtig huis joh !

Liefs happy

Hahah daar was je nog sterretje ...........je tuintje maaien hihi

Ga nu echt douchen ....

Oh Sterretje ik vind het zo spannend, ik krijg ook bijna spontaan weeen, ha ha. Ja je gras maaien lijkt me een goed plan.

Komt de VK in de ochtend?

April

Wahaha anders ga je nog even aan de adm!!!

Ja ik heb gelukkig wel redelijk geslapen, alleen mijn rug doet nog wel au.....

April

Oh dat kan nu toch niet zeg. Echt zo raar het is alsof ik je super goed ken, ik leef helemaal met je mee hoor, ha ha.

April

Dat is echt rot met die rug, want dan wil je wel slapen, maar heb je rugpijn.
Je krijgt ook spontaan weeën? kreeg ik ze maar, whahahaha. Ik weet niet wanneer de vk komt, ik denk in de loop van de ochtend. Maar ik moet zo bellen.
Mijn man is vannacht ook wakker geworden en heeft geloof ik ook erg licht geslapen. Straks eens kijken hoe hij eraan toe is. Heb straks toch een fitte steun nodig. Hij zei al dat hij niet zou gaan werken, maar ja, voor hetzelfde geld komen de weeën pas in de avond.

Terug
Bovenaan