klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Ja, hij moet zeker goed uitgerust zijn! Het kan inderdaad nog best even duren voordat het serieus wordt, maar werkt hij dichtbij huis?

April

Je kent elkaar ook goed hier, want je kunt alleen reageren op wat de ander schrijft (vertelt). Je moet dus goed luisteren (wat we over het algemeen te weinig doen.) En je wordt niet afgeleid door uiterlijk, clichés en vooroordelen. Je weet wel, soms zie je iemand lopen en denk je: "dat is niet mijn type" waardoor je je eigenlijk al bij voorbaat al afsluit voor diegene.

Momenteel werkt hij redelijk dichtbij. Ik denk 35 minuten rijden op de weg naar huis.
Hé, maar eh, nu kun je toch wel vertellen waar je woont of niet? Even een hint

Ja, dat klopt wel wat je schrijft. Ik snap het wel hoor dat je straks niet meteen iets kunt laten weten (na de bevalling), maar ik hoop dat je ons niet te lang laat wachten.......

April

Ha ha, maar jij zegt het toch ook niet . Momenteel ben ik tot bijna alles in staat, ik zou je bijna mijn 06 nummer geven zodat je kunt smsen als de kleine er is, ha ha.

In principe is dit al big brother, whahaha. Op mijn man na zijn jullie de enige die weten dat de vliezen zijn gebroken. Lijkt wel een life-show.
En wie weet zit ik straks nog aan de admin

Ik zou het misschien wel op een besloten forum zetten. Maar ik weet niet hoe besloten ons hyves-forum is en eerlijk gezegd weet ik niet eens hoe ik erop moet komen. Ook foto's en zo plaatsen. Ik ben er toch huiverig voor. Zoals je zegt je kent elkaar heel goed. Maar dat wil ik helemaal niet met de hele wereld delen. Stel er leest iemand mee die je kent en waarvan je helemaal niet wilt dat die het weet?

Als je man maar een half uurtje hoeft te rijden, is het misschien wel prettig dat hij gaat werken of niet, anders zit je samen echt 'te wachten' dat lijkt me ook raar.

Ik moet zo gaan douchen want moet over een uurtje weg.....

April

Terug
Bovenaan