Oh sterretje, ik krijg er helemaal kippevel van. Waarsch gaat het vandaag gebeuren!!!
Misschien dat het straks heel snel gaat, maar dan wil ik je alvast heel veel sterkte (voor de pijn...), succes, een goede bevalling en een mooie baby wensen....
Sterretje, over die 'aviesen'. Sja, ik had t ook al gezien, zal hier geen namen noemen, maar ik denk dat daar de intelligentie ver te zoeken is
Phoebe; jij een hele goede vakantie gewenst!!!
Linda; heel veel sterkte vandaag met de begrafenis
Rimke; ik ben ook echt een kattenmens. Ben helemaal een dierenliefhebber, hou ook van honden, maar meer van katten. En kom niet aan mijn beestjes, dan kom je aan mij!!!
Pipstip; jij ook volgende week NOD
Jongens, ik vindt t zo spannend voor Sterretje. De 1e echte geboren klusbaby.
Volgens mij wordt t tijd dat ik weer eens aan t werk ga, heb nergens zin in, regelmatig zoek ik ruzie met vriendje, en ben er wel klaar mee. Nouja, als t volgende week mooi weer wordt, dan wil ik nog wel even vakantie haha.
Die nieuwe werkgever van mij heeft niet eens een pensioenregeling! sjonge, heb er nu al de balen van. Ik denk dat ik nu toch maar ander werk ga zoeken....
Minder betalen, geen pensioen, voor een half jaar, fouten in contract en schema. Waar ben ik mee bezig....ach, misschien komt t wel omdat ik even geen zin vandaag heb....
Maar positief blijven. Vandaag wordt er een baby geboren!!En als t toch niet vandaag is, dan morgen , maar ooit komt de baby er haha