klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Ja dat heb ik ook hoor, je weet het niet he!

Maar je laat ons wel wat weten he als die kleine er is?

Nou ik ga maar eens douchen, anders ben ik te laat en moet ik zeggen; Sorry maar de vliezen van Sterretje zijn gebroken, wahahaha...................

Ik moet om 10.15 uur weg, dus ik kijk zo nog even op het forum. Mocht je er vanmiddag niet meer zijn, heel veel succes en ik denk aan je. Dat jullie maar snel mogen genieten van jullie kleine hummel.

X April

Ik moest even naar het toilet, maar duurde langer dan ik had gedacht
Dat zei ik ook al tegen mijn man, maar ja, hij wilde het zelf. Even kijken hoe hij er straks over denkt.
Ik ga er ook vandoor. Even de vk bellen.

Meiden ben naar mn werk .........

Sterretje nogmaals succes meis !!!! Over niet al te lange tijd hebben jullie jullie ukkie in je armen ...............denk aan je X

Fijne dag allemaal en tot vanaaf ...
Liefs happy

Oh sterretje, ik krijg er helemaal kippevel van. Waarsch gaat het vandaag gebeuren!!!
Misschien dat het straks heel snel gaat, maar dan wil ik je alvast heel veel sterkte (voor de pijn...), succes, een goede bevalling en een mooie baby wensen....

Sterretje, over die 'aviesen'. Sja, ik had t ook al gezien, zal hier geen namen noemen, maar ik denk dat daar de intelligentie ver te zoeken is

Phoebe; jij een hele goede vakantie gewenst!!!

Linda; heel veel sterkte vandaag met de begrafenis

Rimke; ik ben ook echt een kattenmens. Ben helemaal een dierenliefhebber, hou ook van honden, maar meer van katten. En kom niet aan mijn beestjes, dan kom je aan mij!!!

Pipstip; jij ook volgende week NOD

Jongens, ik vindt t zo spannend voor Sterretje. De 1e echte geboren klusbaby.

Volgens mij wordt t tijd dat ik weer eens aan t werk ga, heb nergens zin in, regelmatig zoek ik ruzie met vriendje, en ben er wel klaar mee. Nouja, als t volgende week mooi weer wordt, dan wil ik nog wel even vakantie haha.

Die nieuwe werkgever van mij heeft niet eens een pensioenregeling! sjonge, heb er nu al de balen van. Ik denk dat ik nu toch maar ander werk ga zoeken....
Minder betalen, geen pensioen, voor een half jaar, fouten in contract en schema. Waar ben ik mee bezig....ach, misschien komt t wel omdat ik even geen zin vandaag heb....

Maar positief blijven. Vandaag wordt er een baby geboren!!En als t toch niet vandaag is, dan morgen , maar ooit komt de baby er haha

Froukje de Both ook alweer zwanger. Sjonge echt een babyboom daar in 'sterrenland'.
wordt tijd voor een babyboom in klusbabesland

Hey Sterretje, begint het toch nog voor dat ik weg ga!!!!
Heel heel heel veel succes vandaag, ik hoop voor je dat het allemaal spoedig verloopt.

Hou je taai, ik denk aan je!

Liefs Phoebe

P.S. de klusbabehyves is besloten hoor, je moet lid zijn om er op te kunnen komen en te kunnen zien wat er staat, en er zijn alleen maar klusbabes lid....

Terug
Bovenaan