ooohhh sterretje, ik keek net even hier en zag dat je vliezen gebroken zijn, aaaaaaa
wat ontzettend spannend!!!!
ik wil je (als je het nog leest) heel veel sterkte, succes en heeeeel veeel geluk wensen, en dat jullie gauw je kerngezonde babytje in jullie armen mogen houden.
ik duim de hele dag voor je hoor!!!! toi toi toi.
verder zag ik dat er alweer vreselijk veel bij geschreven is, komt natuurlijk ook omdat iedereen even vaker komt kijken, omdat sterretje op knappen staat, maar het is gewoon niet bij te houden zo, haha.
las dat Anoeska een eigen huis heeft gekocht, ontzettend gefeliciteert meid!
wat een mooi vooruitzicht dat jullie in September een eigen nieuwe woning krijgen.
jullie huurden nu toch een huis?
de foto's zien er helemaal gaaf uit zeg!!!! veel voorpret alvast!
linda, zag dat je idd naar de begrafenis gaat vandaag en vanavond nog spullen opruimen in zijn huis. heeel veel sterkte vandaag.
wat naar dat hij er in de kist zo geel uit zag, helaas kun je daar weinig aan doen kwa opmaken. als iemand ziek is geweest zijn ze vaak minder mooi.
nogmaals sterkte meis!
jaq toch echt doorgezet de ongi, bah bah en nog eens bah. wanneer komt er nu weer eens een zwangere klusbabe, ik ben de laatste verdorie!
rimke, toch word je iedere keer eraan herinnert aan je lieveling, het blijft echt nog een poosje heel moeilijk, en dan is het te hopen dat het toch langzaam steeds ietsje minder word, maar missen zul je hem natuurlijk altijd.
sterkte!
de rest weet ik even niet meer, sorry. (heb geen briefje bijgehouden)
zit in de tuin met de laptop.
wat een gezellighied, er zitten 3 kippen om me heen, haha.
weet niet wat die beestjes hebben, ik had ze net brood gevoerd, volgens mij denken ze dat er nog meer komt, haha. niet dus!
gisteren verjaardag gehad van roelof zijn oma, ze is 75 geworden.
ze houd binnekort nog een uitgebreid feest, maar ze vond het leuk als we ook op haar verjaardag zelf kwamen, en het was me een partijtje druk daar, ppffffff.
daarna gelijk lekker m'n bedje in gedoken, was echt moe.
vanmorgen lekker uitgeslapen tot 9:30 en nu nog geen reed uitgevoerd, haha.
wilde eigenlijk nog wel wat gaan doen in huis, maar het is zulk mooi weer en zit zo heerlijk in de tuin.
ga morgenvroeg trouwens even naar de ha, mijn linkeroor zit potdicht, zoooo irritant, laat ik morgen even uitspuiten, dat moet bij mij regelmatig(1 keer per jaar ofzo)
dan hoor ik morgen weer op en toppie, hihi.
morgen ben ik nog vrij en dan zaterdag weer aan de bak.
zaterdagavond gelijk na het werk, naar de vriendin van mijn vader, die is morgen eigenlijk jarig maar viert het zaterdag met een soort barbequefeestje.
morgenavond gaan we ook nog wel even heen om te feliciteren.
heb een klok voor in huis gekocht en een ding voor aan het stuur op de fiets, waar ze dan een kaart of route in kan doen.
ze gaan volgende maand de fietsvierdaagse rijden, dus dan komt dat mooi van pas en anders moet ze het maar ruilen als ze het al heeft.
er gaan trouwens 4 mensen voor me breien, voor de kleine.
gisteravond kwam oma naar me toe en liet me een truitje zien die ze voor een ander achterkleinkind had gebreid, en vroeg of ze voor mij ook mocht breien, tuurlijk!
de schat!!!!
en ook een tante van roelof en zijn moeder gaan voor me aan het breien, van hun krijg ik zo'n mooi groot kleed die je voor van alles en nog wat kunt gebruiken.
als extra kleed/sprei of om even snel om te slaan na het badje.
en een kennis van ons gaat 2 kruikzakken breien, lief allemaal hoor!
nou, ik ga eens even wat doen.
zo even eten klaar maken, denk dat ik even 2 tosti's maak, mmmmmmm.
iedereen een fijne dag,
EN ALLEMAAL DUIMEN VOOR STERRETJE!!!!!
dikke knuf kruimels