klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

oei oei oei!!!
Spannend Sterretje! Douchen is misschien een goed plan, misschien kun je dan goed ontspannen (als je dat al niet kan) en komen dan de weeen wat regelmatiger?
Ach, de beste stuurlui staan aan wal............

En tja, dat topic van adviesen (het kind heet avdniesen maar goed...........) is van onze grote vriendin he? En we kennen daar het IQ van...........

Ik ga er zo even van tussen, ik moet even een uurtje op Bram passen en dan ga ik snel weer naar huis om nog even wat tijd met Fonske door te brengen!

Tot later meisjes!

ik denk ff snel op het forum kijken voor ik weg moet.... en toen zag ik....
STERRETJE: je vliezen zijn gebroken....... heel veel sterkte en heeeel   veeeeel succes.... hopelijk duurt het niet lang meer.....
maar als je niet even op het forum kunt komen kun je dan niet alvast zeggen wat je krijgt en wat de naam is  haha

nogmaals succes....

liefs anoeska

p.s. het is inderdaad een 2 onder 1 kap woning en dan nog op de hoek...

Sterretje: Heel veel sterkte!! En je mannetje moet ons wel op de hoogte houden hoor als het er is:)

Meiden ga koffiepauze houden.. xxxx Mamoetje

hehe,

dacht al wat een drukte op het forum, maar nu snap ik waarom.
oooohhh sterretje wat spannend. nu gaat het echt gebeuren. is de VK al geweest. hoop wel dat het gewoon binnen 24 uur gaat gebeuren en dat je gewoon in je eigen nomgeving rustig kan bevallen van de 1e klusbabe baby. zit hier echt helemaal te smijlen van geluk, kan je nagaan.

vind het zo geweldig hoe we elkaar hier steunen en het voelt indd alsof we elkaar al jaren kunnen en in het echt kan dat wel eens tegenvallen. al zijn de ontmoetingen tussen phoebe en happy en pip en kruimels ook niet tegengevallen. denk dat wij als groep behoorlijk bijelkaar passen en dat het niet met iedereen klikt heb je in het echte leven tenstlotte ook.
gut word helemaal sentimenteel en de baby schokt lekker mee.

sterretje heeeeeel veeeeel succes en dat het een mooie en vlotte bevaling mag zijn en dat jij en je man straks kunnen genieten van jullie mooie baby.
oooh ben echt zo benieuwd, en ook dan gelijk naar mijn kleine, hoe zal die eruit zien en wat is het ? hihihi

pfff ga me ff aankleden, van streiken komt nu niks hahaha en straks met me moeder en zusje naar de winkels, heb nog niet alles in huis. emmers en een themometer en zoogcompressen e.d dat soort spul.

ooh ff vraagje voor april en sterretje. jullie gaan ook bv geven, maar heb je flesvoeding in huis voor als het niet lukt ? zoja welke ? het is wettelijk niet toegestaan om info te even over fv voor baby's tot 6 maanden. dus heb geen idee welk merk nou het beste is. ????

xx bambi

nog even want ben zo eventjes weg:

Sterretje meisje, zet hem op! Je kunt het.
Hoop dat jullie snel jullie ukkie in jullie armen kunnen houden, en geniet er lekker van he!
Laat je door niemand opjutten en doe alles op je eigen manier, denk aan jullie!

Dikke kus Rimke

ooohhh sterretje, ik keek net even hier en zag dat je vliezen gebroken zijn, aaaaaaa
wat ontzettend spannend!!!!
ik wil je (als je het nog leest) heel veel sterkte, succes en heeeeel veeel geluk wensen, en dat jullie gauw je kerngezonde babytje in jullie armen mogen houden.
ik duim de hele dag voor je hoor!!!!  toi toi toi.

verder zag ik dat er alweer vreselijk veel bij geschreven is, komt natuurlijk ook omdat iedereen even vaker komt kijken, omdat sterretje op knappen staat, maar het is gewoon niet bij te houden zo, haha.

las dat Anoeska een eigen huis heeft gekocht, ontzettend gefeliciteert meid!
wat een mooi vooruitzicht dat jullie in September een eigen nieuwe woning krijgen.
jullie huurden nu toch een huis?
de foto's zien er helemaal gaaf uit zeg!!!! veel voorpret alvast!

linda, zag dat je idd naar de begrafenis gaat vandaag en vanavond nog spullen opruimen in zijn huis. heeel veel sterkte vandaag.
wat naar dat hij er in de kist zo geel uit zag, helaas kun je daar weinig aan doen kwa opmaken. als iemand ziek is geweest zijn ze vaak minder mooi.
nogmaals sterkte meis!

jaq toch echt doorgezet de ongi, bah bah en nog eens bah. wanneer komt er nu weer eens een zwangere klusbabe, ik ben de laatste verdorie!

rimke, toch word je iedere keer eraan herinnert aan je lieveling, het blijft echt nog een poosje heel moeilijk, en dan is het te hopen dat het toch langzaam steeds ietsje minder word, maar missen zul je hem natuurlijk altijd.
sterkte!

de rest weet ik even niet meer, sorry. (heb geen briefje bijgehouden)

zit in de tuin met de laptop.
wat een gezellighied, er zitten 3 kippen om me heen, haha.
weet niet wat die beestjes hebben, ik had ze net brood gevoerd, volgens mij denken ze dat er nog meer komt, haha. niet dus!
gisteren verjaardag gehad van roelof zijn oma, ze is 75 geworden.
ze houd binnekort nog een uitgebreid feest, maar ze vond het leuk als we ook op haar verjaardag zelf kwamen, en het was me een partijtje druk daar, ppffffff.
daarna gelijk lekker m'n bedje in gedoken, was echt moe.
vanmorgen lekker uitgeslapen tot 9:30 en nu nog geen reed uitgevoerd, haha.
wilde eigenlijk nog wel wat gaan doen in huis, maar het is zulk mooi weer en zit zo heerlijk in de tuin.
ga morgenvroeg trouwens even naar de ha, mijn linkeroor zit potdicht, zoooo irritant, laat ik morgen even uitspuiten, dat moet bij mij regelmatig(1 keer per jaar ofzo)
dan hoor ik morgen weer op en toppie, hihi.
morgen ben ik nog vrij en dan zaterdag weer aan de bak.
zaterdagavond gelijk na het werk, naar de vriendin van mijn vader, die is morgen eigenlijk jarig maar viert het zaterdag met een soort barbequefeestje.
morgenavond gaan we ook nog wel even heen om te feliciteren.
heb een klok voor in huis gekocht en een ding voor aan het stuur op de fiets, waar ze dan een kaart of route in kan doen.
ze gaan volgende maand de fietsvierdaagse rijden, dus dan komt dat mooi van pas en anders moet ze het maar ruilen als ze het al heeft.
er gaan trouwens 4 mensen voor me breien, voor de kleine.
gisteravond kwam oma naar me toe en liet me een truitje zien die ze voor een ander achterkleinkind had gebreid, en vroeg of ze voor mij ook mocht breien, tuurlijk!
de schat!!!!
en ook een tante van roelof en zijn moeder gaan voor me aan het breien, van hun krijg ik zo'n mooi groot kleed die je voor van alles en nog wat kunt gebruiken.
als extra kleed/sprei of om even snel om te slaan na het badje.
en een kennis van ons gaat 2 kruikzakken breien, lief allemaal hoor!
nou, ik ga eens even wat doen.
zo even eten klaar maken, denk dat ik even 2 tosti's maak, mmmmmmm.
iedereen een fijne dag,
EN ALLEMAAL DUIMEN VOOR STERRETJE!!!!!
dikke knuf kruimels

Kruimels; gezellig dat je er weer wat vaker bent. Lekker lange verhalen
typen. Leuk toch dat iedereen voor je gaat breien. Vroeger hadden wij
ook vaker gebreide kleertjes aan, die deed mijn oma dan breien. En
sommige van die kleertjes heeft mijn moeder voor ons bewaard. Heb hier
nog een tas met mutsjes, sokjes, dekentjes, jurkjes. Erg leuk om te
bewaren. Alleen een beetje gedateerd haha

Volgens mij is Sterretje nu echt aan t bevallen! anders was ze nog wel even komen buurten. Spannend hoor.

Nou kruimels, ik hoop ook echt dat er deze maand weer een zwangere bij
komt. Hoe lang ben je nu zwanger? 4 maanden ofzo? Zo maar even op wolk
kijken. Ik hoop natuurlijk dat ik er deze maand bij zit hihi. elke keer
als ik wat voel, steekje in buik, dan denk ik, ach dat had ik vorige
maand ook. Borsten beginnen nu ook al pijn te doen, maar dat is elke
maand. Het is gewoon afwachten dus

sjonge, ik lijk wel junk. hele arm zit vol met krassen. Xena heeft nog
fijn van die scherpe nageltjes. En sinds kort heeft ze wat nieuws. Dan
komt ze smorgens bij me knuffelen, maar ze vindt blijkbaar warme
plekjes op lichaam fijn, dus bijv holte van elleboog, oksel, keel. Dan
gaat ze t zweet likken ofzo(ja sorry hoor,maar echt zo), maar dan ook
met haar pootjes trappelen, en dan fijn die nagels in arm. Probeer r
elke keer weg te duwen, maar ze wurmt zich overal doorheen. Straks moet
ik nog lange handschoenen aan met trouwen haha.

En laatst was ik ook een of andere plant aan t snoeien, een soort
grassoort, maar hartstikke scherp. Dus ook allemaal krassen op arm.

zooo, heb net kledingkast opgeruimd. Toch weer 3 zakken vol.

Misschien ga ik straks nog even administratie opruimen. Sterretje heeft me geïnspireerd haha

Dag dames,
De vk is net geweest en heeft gecontroleerd of het vruchtwater was. Dat was het idd. Ik heb nu af en toe voorweeën. Het zijn wat krampen in de onderbuik en soms het gevoel alsof je heel nodig moet. Ik blijf ook lekken. Ik had me vanmorgen gewogen en ik woog al 1 kilo minder dan gisteren.
Ze belt me vanavond nog om te kijken hoe het er voor staat.

@bambi: Wat de voeding betreft heb ik hier uit de blije doos iets van nutrilon liggen. En in geval van allergieën zou ik die speciale van nutrilon tegen allergieën nemen. Maar het is de bedoeling om met bv te starten. Als dat niet lukt weet ik eigenlijk niet wat ik zou nemen. Voor mijn gevoel is het allemaal hetzelfde.
@kruimels: let je op meid, je schema ziet er druk uit en je klaagt al over vermoeidheid.
@anouska: ook nog een hoekwoning, lekker. Als je nog meer mooie foto's hebt.

en toen was ik het weer kwijt.

Terug
Bovenaan