klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

@bieb: wat fijn dat ik een inspiratiebron voor je ben . Nou als het hier in dit tempo zo door gaat kan ik ook nog foto's inplakken. Maar ik denk dat ik eerst wat opgenomen series op tv ga kijken. Ik ga beneden kijken, want kom boven bijna niet meer zelf mijn bed uit als ik naar de wc moet.

hey meiden

allereerst STERRETJE GAAT BEVALLEN, zet hemop meid,hopelijk zet het snel door en gaat het allemaal voorspoedig ik ben helemaal zenuwachtig voor je, ik ben zo benieuwd, zet hem op meid, ik denk aan je

phoebe; voor jouw wil ik je alvast een hele fijne vakantie toewensen, en met z'n drieen terugkomen he haha

mamoetje; en is er nog wat van het klussen gekomen gisteren?

bambi: nesteldrang? haha je was weer goed aan de schoonmaak geslagen las ik , en je kleintje is de laatste dagen druk , en je voelt geen uitstekende beentjes of armpjes, dat had ik ook niet hoor, lijkt me ook geen prettig gevoel haha

happy; hoe gaat ie vandaag met je??

bieb: hahaha je lijkt wel een junk met al die krassen ik moest er wel om lachen hahah, en je hebt nergens geen zin meer in en wat je nieuwe baan betreft, ook geen pensioenregeling, fout contract dat zit niet mee dat is flink balen

kruimels: zaterdag een bbq feestje bij je pa zijn vriendin dat is wel lekker ,   en morgen naar de ha want je linkeroor zit potdicht, dat is heel erg vervelend hopelijk is er wat aan te doen, haha en iedereen gaat voor je breien dat is toch wel erg leuk

nou de begrafenis achter de rug, mijn buurman had een vriendin en die woont in de achterhoek ergens en die stond vanmorgen al vroeg bij ons op de stoep, wij hebben haar even naar de familie gebracht en ze zou straks nog eventjes naar hier komen, maar ja dan moet ze wel voor half 4 komen want anders ben ik weer weg, maar goed,

Ik heb al een week een hoge temperatuur, van 36,9 ik wordt nu eigenlijk een beetje zenuwachtig en ik weet niet eens of ik me eisprong zeker heb gehad hahaha ach afwachten maar, ik ben af en toe misselijk en me borsten doen zeer vooral asl ik op me buik ga liggen, maar ja je gaat nu weer allerlei dingen bedenken

sterretje: zet hem op meid, ik denk aan je

xxx linda

Sterretje; Oh wat spannend zeg, hoe is het nu met je? Is je man nog gaan werken? Heel veel succes en ik denk aan je.

Sorry hoor, maar de rest heb ik ook wel gelezen, maar ben het geloof ik alweer kwijt, ha ha......................

April

Ha, daar was ik ook nog eventjes!

Sterretje: kom je de tijd wat door? Of ben je toch nog met je administratie begonnen.......whihihihi! Je man zal zo ook wel weer thuis komen van zijn werk, dan heb je weer wat afleiding, ben benieuwd of het goed gaat doorzetten voor je!
Succes ermee!

Kruimeldief: zo te horen voel je je weer wat beter? Wat een heerlijk druk schema heb je weer................ach ja, mijn oma is ook aan het breien geslagen, schattig hoor! Had alleen vroeger een enorme schurft hekel aan gebreide truien, want die knetterde en kietelde altijd zo................

Bieb: wat ben je ijverig! Whahahaha!!! Kun je na jouw huis, bij mij komen opruimen??

Linda: de begrafenis is dus geweest, toch altijd verdrietig. En   je temp blijft hoog!? Goh, ben zo benieuwd! Hoelang moeten we nog wachten op je NOD? Zal zo even op de roze wolk kijken!

Bambi: is lekker zoogcompressen aan het kopen...........whahahahahaha! Maar ja, ook nodig!

Ik ben me geestelijk aan het voorbereiden op het vertrek van mijn schatje zo meteen.............kan wel janken............hahahaha! Is pas volgende week zaterdag weer thuis.............jezus.

whihihihi, daar was april ook nog eventjes......................hoi meisje!

Hey rimke; Ha ha ja het lijkt wel of ik zelf moet bevallen, ik kan de rest echt even niet onthouden hoor, ben zo benieuwd naar Sterretje......

hahahaha, heb ik ook wel ja. Wordt er gewoon een beetje zenuwachtig van.
Toch heb ik een voorgevoel dat er voor vanavond niet zoveel gaat gebeuren..........maar kan er natuurlijk helemaal naast zitten, kindje komt, wanneer het komt!

Jawel, Bieb en ik hebben op vandaag gegokt, dus dan winnen wij de jackpot. Ik hoop wel dat ze snel iets laat weten, maar ja snap ook wel dat je na de bevalling niet meteen achter de laptop zit. Maar goed ik ben een erg nieuwsgierig mens van oorsprong, ha ha.................

Terug
Bovenaan