hey meiden
allereerst STERRETJE GAAT BEVALLEN, zet hemop meid,hopelijk zet het snel door en gaat het allemaal voorspoedig ik ben helemaal zenuwachtig voor je, ik ben zo benieuwd, zet hem op meid, ik denk aan je
phoebe; voor jouw wil ik je alvast een hele fijne vakantie toewensen, en met z'n drieen terugkomen he haha
mamoetje; en is er nog wat van het klussen gekomen gisteren?
bambi: nesteldrang? haha je was weer goed aan de schoonmaak geslagen las ik , en je kleintje is de laatste dagen druk , en je voelt geen uitstekende beentjes of armpjes, dat had ik ook niet hoor, lijkt me ook geen prettig gevoel haha
happy; hoe gaat ie vandaag met je??
bieb: hahaha je lijkt wel een junk met al die krassen ik moest er wel om lachen hahah, en je hebt nergens geen zin meer in en wat je nieuwe baan betreft, ook geen pensioenregeling, fout contract dat zit niet mee dat is flink balen
kruimels: zaterdag een bbq feestje bij je pa zijn vriendin dat is wel lekker , en morgen naar de ha want je linkeroor zit potdicht, dat is heel erg vervelend hopelijk is er wat aan te doen, haha en iedereen gaat voor je breien dat is toch wel erg leuk
nou de begrafenis achter de rug, mijn buurman had een vriendin en die woont in de achterhoek ergens en die stond vanmorgen al vroeg bij ons op de stoep, wij hebben haar even naar de familie gebracht en ze zou straks nog eventjes naar hier komen, maar ja dan moet ze wel voor half 4 komen want anders ben ik weer weg, maar goed,
Ik heb al een week een hoge temperatuur, van 36,9 ik wordt nu eigenlijk een beetje zenuwachtig en ik weet niet eens of ik me eisprong zeker heb gehad hahaha ach afwachten maar, ik ben af en toe misselijk en me borsten doen zeer vooral asl ik op me buik ga liggen, maar ja je gaat nu weer allerlei dingen bedenken
sterretje: zet hem op meid, ik denk aan je
xxx linda