klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Hahaha, hier nog eentje hoor, ben zo nieuwsgierig...........................
Ik ga zo even pannenkoekjes bakken voor mijn mannetje, die moet om 19.30 op schiphol zijn en gaat hier rond 17.15 rijden, maar moet natuurlijk wel iets eten..........moet de hele nacht vliegen dus moet wel iets in zijn maag hebben. Dus eten we pannenkoeken met kaas, spek en zoetig.............vindtíe altijd lekker............

Oh wat lekker, doe er mij maar eentje met spek en eentje met appel. Ga je ze echt zelf bakken?
Maar hoe is het nu eigenlijk met je?

Ik ga ze zelf bakken ja, ik zorg dat er eentje met spek en appel is voor je. Heb je er aan 1tje genoeg? Bak altijd dunne pannenkoekjes dus misschien wil je er meer?

Ach, had gisteravond vlak voor naar bed gaan nog een stevige huilbui, maar dat zal nog wel eventjes zo zijn, zeker omdat Fons nu ook nog eens weg moet. Davey hield me altijd gezelschap.
Verder heb ik de laatste nachten heel goed geslapen, dus voel ik me wel redelijk. Heb gewoon niet veel energie en heb snel een harde buik. Moet dus gewoon rustig aan blijven doen........en dat doe ik dus ook maar, wel zo verstandig.
Voel nu ook weer wat hoofdpijn opkomen, maar zo erg als in het begin van de week is het zeker niet meer.
hoest met jou? Hou je het nog vol??

Hmm ik wil er wel 5 denk ik, jammie!

Ja jeetje het is ook niet niks om je huisdier te verliezen, ik moet er niet aan denken dat er iets met onze hond mis gaat. Neem je tijd en huil als je wilt huilen. Balen dat Fons nu weggaat, maar je weet ons te vinden he......

Met mij gaat het eigenlijk best goed, iets meer last van mijn rug, maar ik doe gewoon rustig aan he.

April

A, hetzelfde dus als hier. Rust voor alles...........tja, sprankelend is anders maar dat is niet erg........Pas maar goed op met je rug! Heb je al iets meer concretere plannen kunnen maken voor je bevalling en je rug? Heeft de verloskundige nog goede tips voor je? Las toevallig gisteren ergens dat als je je rug kunt laten hangen in een soort schommel (haken aan het plafond bevestigd!) dat dat heel fijn is voor vrouwen met rugklachten die aan het bevallen zijn...........maar ja, het is wel weer zo'n toestand! Hoe krijg je stevige haken in het plafond.............ach ja........misschien heb je wel iets heel anders op het oog.......

Ik ga echt even aan de slag, ben later zeker weer van de partij!

Kus!

Rimke; hmmm lekker pannenkoeken. met banaan is ook altijd lekker
Saai de hele week alleen, maar voor je t weet is Fons weer thuis

Haken aan t plafond? misschien iemand met een sm-kamer haha

Sterretje; volgens mij krijgen april en ik geen gelijk dat de baby vandaag geboren wordt, Maar toch hebben we wel gewonnen eigenlijk, want vandaag zijn de weeen begonnen.
April, we are the best!

Vanavond lekker simpel eten. Ik maak gehakt met van alles erdoor heen, ui, paprika en wat ik nog meer heb, dan bak ik stokbrood op, en dan lekker eten met gehakt.
Moet om half 7 bij opticien zijn, dus lekker makkelijk eten

Weet je wat nog meer niet goed in het contract stond.
werknemer treedt in dienst op 01-09-1973...
haha, dat is mijn geboortedatum. Wat een sukkels zeg. Ik had t niet eens gezien, maar mijn mannetje wel
Ik krijg in ieder geval wel 2 verlofdagen als ik ga trouwen

Ik heb zeker 2 uur administratie gedaan. In ieder geval wat weg kon, weggegooid. Alle papieren bij elkaar, zoals verzekeringen bij elkaar enzo. Nu alles alleen nog in mapjes doen, maar had ik geen zin meer in. Is geloof ik van 3 jaar ofzo.

ach, wat lief, Timba en Xena liggen saampjes op bank. Komt nog niet zo heel vaak voor, en Timba snurkt haha

zo ga stoppen, eten voorbereiden

sterretje; zet 'm op!
\

Ja Bieb; Ik vind ook dat wij het goed hebben. Ik ga even kijken welke datum je bij mij hebt gezegd, dan weet ik vast wanneer ik ga bevallen .

Klinkt lekker dat gehakt met stokbrood. En wat slordig zeg dat contract....

Dag meiden,
Even kort de stand van zaken. April: ik kon het niet laten en ben met de admin. bezig geweest tussen de weeën door.
@bieb: ik ga het vandaag waarschijnlijk idd niet halen. Ik zit nu op weeën om de 10 minuten of er zou een weeënstorm moeten komen.
Mijn man is uiteindelijk toch thuis gebleven, gelukkig.

@rimke: pannekoeken, heerlijk.Ik zou zo mijn man willen sturen voor pannenkoekenmix.
@bieb: ook al zo'n lekker eten. Wat goed dat je aan  die admin. bent begonnen.

Terug
Bovenaan