klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

@linda: wat spannend van je temp. ik hoop het zo voor je.
@rimke: kan me je verdriet voorstellen en dat Fons nu net zo lang  weg moet is echt balen.

....en deze wee komt nooit meer terug. Uiteindelijk zit ik met wat handdoeken onder me op de bureaustoel. Voelt het gemakkelijkst.

Oh Sterretje wat ben je toch een schat dat je nog even verslag komt uitbrengen, ik zit hier ook echt met de computer constant aan. Ha ha en moet wel lachen hoor dat je ook nog gewoon op iedereen reageert, chapeau!!!

Hmm maar morgen heeft niemand gegokt, dus ik vind als het morgenvroeg is dat Beib en ik dan nog hebben gewonnen, ha ha.

Nou zet hem op en ik denk aan je. En beloof je me dat je nu stopt met de adm...........

Succes
 April

heheh,

ooh sterretje lieve schat , vindhet zo knap dat je toch nog ff te de tijd neemt voor ons. we zijn ook allemaal zo zenuwachtig en nieuwschierig hahaha. succes meid en zet hem he.

linda, de begrafenis achter de rug. blijven toch rot dingen he.

april en rimke met elkaar aan de klets en allbij net als ik rustig aan , soms ff wat doen maar beter luisteren naar ons lichaam. mmhh vandaag toch ff te veel gewandeld/gewinkeld. heb echt zere poten nu en een humeur om te schieten hahah

bieb hahaha moest zo laggen om je sm haken hahaha. wie heeft dat nu. en ook al een junk met al die krassen en een verkeers contract . het is ook wat he

kuimels en mamoetje en anoes geloof ik ook nog geweest. maar ook ik vergeet de helft omdat ik me op sterretje focus hihihi

zag iets over lekkere pannekoeken met spek jammie, maar hier ga ik voor macaroni en me man krijgt lasanga. zon bak bij de aldi vandaaan, vind ie heelijk alleen ik iets minder dus maak lekker macaroni voormezelf.

xx bambi

jeetje sterretje, wat ben je er ook een he, toch steeds nog even op de anderen reageren, ach ja het is goeie afleiding.
zit de hele dag al in de spanning voor je, bbbrrrrr.
steeds even lezen of je er nog bent of toch niks meer achter laat, dan weten wij genoeg.
ga je nou wel naar het ziekenhuis straks als het doorzet, of wil je thuis bevallen?
we houden je in de gaten hoor!!!!
en hopelijk horen we zo snel mogelijk iets van jullie zodra die boef geboren is.
zet hem op meid, wij klusbabes kunnen het!!!!!!
dikke kus kruimels

Hallo meiden,

Ja het is inderdaad lang geleden, maar ik lees nog steeds actief mee. Ik moet alleen oppassen dat ik hier niet steeds zit, want m'n mannetje kan het niet altijd waarderen helaas  En soms heb je dagen dat je amper thuis bent, dus dat schiet ook niet op.

Ik kan helaas niet op iedereen reageren, maar ik zit al vanaf vanmorgen met de pc aan voor onze eigen STERRETJE!!! Ik vind het zo vreselijk spannend, echt te gek, de 1e baby hierzo. En je blijft ook nog reageren, da's helemaal geweldig.

Hier is alles ok, ei gehad, goed geklust (met nieuw glijmiddel, pre-seed, schijnt beter te zijn) en nu maar wachten op NOD (nog een weekje denk).

Meiden, ik blijf erbij hoor, wil wel horen hoe het afloopt met sterretje....

Groetjes,

AAAAAHHHHH!!!! Sterretje, het is gestart!!! Spannend meid! Hoop voor je dat het nu in volle gang is!
Ik wens je een hele fijne en mooie en hopelijk pijnloze bevalling toe!
Jullie hebben strakjes gewoon jullie wondertje in handen!!

Ik denk aan je en duim voor je!!

Liefs Jacqy

Hoi schatten,

Ben ff special naar huis gekomen om te kijken hoe het met onze sterretje is !!!! Ff uurtje thuis ingepland .....ben er gewoon helemaal happy maar ook zeker nerveus van en zag dat ik niet de enigste was hahaha. We zijn toch maar een mooi stelletje bijelkaar he .......De familie van sterretje weet nog nergens van en alle babes zijn de hele dag al van slag !!!! Zag dat je zelf ook nog ff verslag hebt uitgebracht, je bent een schatje .........Nogmaals succes he meis !!!!

Liefs happy

hey meiden

ik moet nog lezen maar ik wilde kijken of er al nieuws van sterretje was, maar die zat tussen de weeen door nog even de administratie te doen hahaha, meid zet hem op en die 10 minuten kunnen zo veranderen in om de 3 minuten,
succes ik ben o zo nieusgierig en zenuwachtig

xxx

Terug
Bovenaan