klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

O ja zag net een topic van iemand die zwanger is, geeft de burger weer moed he !!!! Had idd ook van froukje de both gehoord ...mag zo niet denken maar ik heb altijd zoiets van het gaat hun al allemaal voor de wind en dan zijn ze ook nog zwanger  Kan ik gewoon niet hebben, terwijl ze misschien wel weet ik hoe lang bezig zijn !!! Heb wel alles gelezen maar heb alleen alles van sterretje onthouden haha. Zag wel dat het bij bieb dr nieuwe werkgever een rommeltje is he hahaha, Ach kijk je toch gewoon verder meis...fouten in het contract, geen pensioenregeling e.d. Linnie heeft het ook weer achter de rug !!!! Heb aan je gedacht hoor lieverd    !!!!!!!

Toedels

Whihihihi, ben blij dat je het boek "duik in je weeen" gelezen hebt, meisje. Inderdaad, deze wee komt nooooooit meer terug.
Hou vol, ik vind je keigoed!!!

Meiden, ik heb fonske net uitgezwaaid, heb nog even een pannenkoek voor mezelf gebakken en ga nu even met mijn nieuwe Living (tijdschrift) op de bank.........
Fons heeft een oude laptop ergens geregeld, zodat ik nu niet naar boven hoef om te internetten, en hij onze eigen laptop mee kon nemen. Schatje.
Anyway, wordt even een beetje een zeik avondje voor mij denk ik, hoop dat er wat leuks op de televisie komt................
Maar ik kom natuurlijk zometeen nog even buurten!

Dikke kus!

Ach rimke, is je mannetje weg  Het is wel een schatje he ...nu ook weer met die laptop !!!!!! Kom maar lekker veel kletsen hier hoor ! Dikke kus

Meiden moet er nu echt vandoor ! Sterretje zet em op .........kijk later nog wel ff

Kusssssss

Nou, verder is het hier erg rustig he?
Iedereen houdt zijn adem in..........hahahaha!
ik ga zo even de roze wolk bekijken want ik heb geen overzicht meer.
Heb net even op onze digitale tv gids kijken en er is niets bijzonders op de televisie............das balen........
Ik zit al een beetje op leuke sites te kijken voor babyspulletjes, want daar gaat zometeen mijn vakantie geld heen......dus ik zit mezelf al een beetje lekker te maken, whahahaha!

Meisjes, ben zo weer terug.........

ik kwam even kijken of we al nieuws hebben van sterretje.
Zet m op he meis! We denken aan je!

Linda, bij de begrafenis geweest. Triest hoor, gaat t een beetje met je?

Rimke, je hebt je mannetje uitgezwaaid. Wel erg lief van m dat ie een laptop geregeld heeft!

Net even gezellig met mijn zusje aan de tel gehangen. Bijna een uur!

Ga weer even bankhangen!

Liefs Jacqy

Hee meiden,

Zozo, sterretje die heeft nog de kracht gevonden om nog even ons te updaten.. Meid.. je bent super dat je dst doet maar ik hoop voor je dat het nu echt door gaat zetten,..

Rimke: Wat een lief ventje heb je toch.. Nu maar hopen dat die 9 dagen snel voorbij zijn en hij weer thuis is. Hoe is dat eigenkijk geregeld rond je bevalling? Of heeft ie dan vakantie genomen?

Linda: De begravenis ook weer achter de rug! Wanneer krijg je de uitslag van je gyn of je wel of geen eisprong heb gehad?

Ben de rest een beetje kwijt.. maar weer even bijlezen!

xxxx Mmamoetje

Terug
Bovenaan