klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Jacqy: Hoe is het met je zusje?

Nou gisteren avond nog even geklust.. om half 2 ging het lich uit en half 7 ging me wekker weer..

morgen nog 1 dagje werken.. zaterdag proberen kaartjes te regelen voor marco borsato.. om 10 uur bij de free record shop zijn en zondag shoppen voor een nieuwe telefoon voor me moeder..

Ga de finale van de gouden kooi kijken!!

xxx Mamoetje

he,

iedereen heeft zijn pcof laptop op standbij hahaha., benieuwd hoe het sterretje nu vergaat.

mamoetje ? heeft jacqy een zusje dan ? hahah dacht een broer, maar heb niks over een zusje gelezen, wat heb ik gemist.

rimke in je uppie nu. en leuk he babyspul kijken, altijd leuk.

happy ook ff snel gebuurd.

phoebe als je dit nog leest, heeeeeeeeleeeeee fijne vakantie gewenst.

ga ook ff naar de tv kijken. zap wel ff wat rond want zoveel boeiends is er niet.

xx bambi

He!

Mamoetje, en Bambi, ja heb een zusje, is anderhalf jaar jonger dan ik! En heb een broertje van 6 jaar jonger! haha
Maar gaat goed hoor met mijn zusje! Altijd! haha

Mamoetje, nog lekker geklust dus! hihi, ik hoop dat ik vanavond weer mag! Als het goed is ben ik niet meer ongesteld! jippie!!!

Bambi, hoe is t met jou?

he meiden, denk dat het nu echt is met sterretje hoor, ze heeft al zo lang niets meer laten horen!! haha Spannend!!!

Liefs Jacqy

ja dat dacht ik al toen ik ut bericht plaatste.. hihi maar weet het ook niet zeker

xxx

Lieve meiden,

ik kom nog even gedag zeggen, morgen (vannacht)  gaat de wekker om half 4.....pfffff wordt een lange dag, maar we weten waarvoor we het doen.
Ik hoop zo dat ik een internet verbinding heb in het huisje, dan kan ik jullie nog een beetje in de gaten houden hahahaha
Bij de receptie hebben we in ieder  geval verbinding dus ik kom af en toe wel ff een update ophalen/achterlaten.

Meiden tot snel, ik ga jullie missen!!!!

Liefs Phoebe  

Phoebe:

HELE FIJNE VAKANTIE!! Veel plezier maken en lekker uitrusten en van elkaar genieten..

xxxx Mamoetje

Terug
Bovenaan