klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Is er nog iemand?? lijkt me wel, volgens mij heeft iedereen de laptop aan staan ivm Sterretje haha

Phoebe; fijne vakantie nogmaals!!

Klaasje; leuk dat je er ook weer bent. Alle niet zo veel de laatste tijd online klusbabes zijn allemaal weer even langs komen waaien, hartstikke leuk. Dus je hebt ook weer flink je best gedaan de afgelopen week. Hoop dat er iets pos. uit komt....

Jacqy; weet je wat een leuk trouw blad is om te lezen; Wit Wedding. Nieuwste is net uit. Had er toen op de bruidsbeurs een paar voor een euro kunnen krijgen, en hartstikke leuk. Normaal iets van 4.95 geloof ik

Nou, de laatste proefdruk van de kaart is eindelijk goed, dus ga gelijk betalen dan komen die hopelijk zsm deze kant op. Had ook al speciale trouwzegels bij TNT besteld, Kon ook zelf laten maken, maar toch niet zo een zin in.

Neefje van vriend had paar films gedownload, net gezellig 1 gekeken

Ga de kaart betalen. toedeloe!!

Nou net binnen en mn mannetje had de laptop aangelaten zodat ik nog ff kon kijken of er nog nieuws was   !!!!!! Ben zoooooooooo benieuwd ...........

Meiden, slaap lekker\

Kus happy

goeiemorgen meiden

ik moet nog lezen maar ik wil even vertellen dat ik ZWANGER ben,
ik ben helemaal in shock, ik zit nog maar op dag 22 maar mijn temp is al 9 dagen hoog en vanmorgen heb ik een test gedaan en 2 dikke strepen, ik zit helemaal te trillen en ik durf het niet te geloven ik ga van de week nog een test doen, en ik moet maandag naar de gyn toe,

meiden ik ga evenlezen

Sterretje: ben je ondertussen al aan het bevallen of al bevallen, ik heb vannacht ook aan je moeten denken

xxxxxxxx linda

Rimke: hoe gaat het nu met je meid?? heb je een beetje kunnen slapen vannacht, was het niet moeilijk nu fons voor een hele week weg is meid, ik heb de hele dag aan je zitten denken ik vind het zo rot allemaal voor je

phoebe; je leest dit niet meer maar nogmaals een hele fijne vakantie meid ga lekker genieten

bieb: de proefdrukken van de trouwkaarten zijn eindelijk goed hehe, en weer een fout in het contract las ik pfff moet je anders wel effe allemaal zeggen tegen ze, hahaah maar daar zullen ze wel niet van gediend zijn haha

happy: morgen naar de toppers toe hahaah wat zou ik jullie graag willen zien in al dat roze hahaha

klaasje : je eitje gehad las ik nu maar weer afwachten

gisteren hebben de schoonmaaktster van de buurman en ik dat hele achterstraat leeggehaald aan troep en heel veel drankflessen, wat een gore bende zeg maar ja de schoonmaakster kon dat niet alleen want het was veel te veel, ik heb ook tegen haar gezegd dat als ze nog een keertje hulp nodig heeft dat ze me altijd kan roepen,
Ik vind het wel raar hoor zonder me buurman want hij was er toch altijd, maar goed
lieve schatten ik kan het nog steeds niet geloven en ik ben bang dat de test het verkeerd heeft aangegeven ik had een predictor test gehaald,
morgenavond hebben we een feest van mijn schoonzus dus ik moet even wat verzinnen, haha maar ik heb nooit drank behalve af en toe op een feestje ach ik zie wel, eerst nog maar een andere test doen hahaha sorry hoor maar ik zit nog steeds te trillen en ik heb net tegen me moeder haar foto lopen janken en gschreeuwd dat ze weer oma wordt
en we hebben het niet eens zo vaak gedaan, ik zei gisteravond nog tegen me man, van als ik wel op dag 12 me eisprong heb gehad dan weet ik niet eens of we het toen hebben gedaan, haha nou in ieder geval niet vaak, eindelijk hehe, Ik  heb tom net op zijn werk gebeld helemaal blij is ie

ik ga me klaar maken om te werken

xxx linda

jheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!! Linda is ZWANGER.

Ooh meid wat een geweldig nieuws. kwam voor jou zeker wel totaal overwacht. maar denk dat je echt wel zeker kan zijn van een predictor test want die zijn niet zo gevoelig, die geven meestal pas laat een posie resultaat, dus je bent echt dik zwanger meid.

kwam ook kijken of sterretje al nieuws had ben zo nieuwschierig maar dit is ook geweldig nieuws hoor ga ff de wolk erbij zoeken. jeeeee weer een zwangere klusbabe

ga ervan genieten he.
dikke x /bambi

Goedemorgen meiden,

Kwam ook kijken of er al nieuws van sterretje was maar, wat zie ik dan opeens .........LINNIE IS ZWANGER !!!!!!!!!!!!!!! Helemaal geweldig meis. Gefeliciteerd hoor lieverd .....laat het maar ff allemaal op je inwerken he. Moet over een half uurtje de deur uit en voor die tijd kijk ik hier nog ff ........

Liefs happy

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    :uitgerekend ???????

Bevallen klusbabes :

Sterretje op ?? mei - ??

Mei

23)Linda 2de kindje, ronde 14, en ronde 6 met clomid ZWANGER !!!!!!!!!
24)
25)
26)
27) Anouska, 1e kindje ronde 9
27)       Bieb 1e kindje ronde 8
28)Klaasje, 1e kindje, ronde 5
29)
30) Renée 9e ronde 1e kindje (uitgegaan van 36 dagen)
            Pip, 11e maand, 1e kindje (1e eisprong met clomid)
31)Linda 2de kindje, ronde 14, en ronde 6 met clomid

Juni:

01)
02)
03) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 34 dagen)
04)
05) Happy 10e ronde 1e kindje
06)
07)
08)
09)
10)
11)
12)
13)
14)
15) Phoebe ronde 13 1ste kindje  
16) Jacqy, 12e ronde, 1e kindje
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 56 dgn)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

zo de wolk erbijgepakt en linnie erbij gezet. ooh ben gelijk eens stuk blijer als ik opstond hoor.

heb er ook een bevallingslijst opgezet. hij is nu blauw, maar als sterretje een meid krijgt dan maken we hem weer roze hoor hahahah.

nou ik stond niet zo fijn op. normaal ben ik op dit tijdstip nog ik diepe coma, maar heb echt een verotte nacht achter de rug waarin ik 4 a 5 x wakker ben geworden en als ik wel sliep had ik extreem rare nachtmerries en bevond ik me in een fantasiewereld lord of the rings meet harry potter ofzo. allemaal enge monsters en meestal zat ikzelf in de gedaante van een man  heel raar allemaal. om 6.45 werd ik huilend wakker, en weet niet meer waarom. gelukkig was me mannetje ernog die heb me ff getroost. nou heb ik nog enorme slaap maar ga nu niet meer me bedje in. ga zo lekker tv kijken en rond 11en boodschappen doen en dan vanmiddag ff plat ofzo. nee zit al 2 dagen niet in me hum.
heb nog geen 1x gehad dat ik het echt zat was, maar gisteren aaf zei ik nog, nou word ik het zat, voel me net een aangespoelde walrus en ben bst beperkt in me doen en laten momenteel.
als ik reken van me startgewicht bij de vk dan ben ik ruim 15 kilo aangekomen, en als ik reken vanaf het moment dat ik zwanger was ( dus de 1e 12 weken ook) dan ben ik al 20 kilo aangekomen.  jee wat veel.
maar goed die kilo;s is niet het ergste, maar je voelt het wel. op je gewrichten en gewoon heel je lichaam. en dan ben ik nog redelijk buik zwanger. heb er wel een beetje been en bil en me hoofd enzo bij, maar niet rondom zwanger zeg maar. heb nog steeds een beetje tiae. dus al dat gewicht zit lekker vooraan bij de kleine en dat licht gewoon super iri. moet ff een nieuwe draai vinden om te slapen denk ik.

nou ik heb ff geklaagd, sorry daarvoor, maar het was nog veel erger maar door linda's goede nieuws al een stuk minder.

xxx bambi

Terug
Bovenaan