he potverdorie zeg. anoeska en bieb beie ongie, balen ,balen , balen.. dit zijn dingen die we niet willen zien he. kut kut kut.
klaasje, nou duimen we voor jou verder. leuk een weekje frankrijk. jammer voor je nieuwe werkgever hahaha als je nu zwanger blijkt te zijn, maar goed bereid je wel voor op geen verlenging van contract hahah., net als bij mij. of je moet net een goede baas treffen......maar twijfel wel of die bestaan hahaha
happy lekker aan het bijkomen. goh een middag thuis is zeldzaam bij jou hihih. leuk die boeken en maakt niks uit dat je nog niet zwanger ben. ik had er ook al een paar verslonden voor ik zwanger was.
had voor me man het boek van kluun gekocht, maar had hem zelf binnen een dag uit. later in me zwangerschap ben ik me man gaan voorlezen hahah, ja hij leest zelf echt niet, en gisteren hadden we hem uit. moesten weer zo lachen. das wel leuk samen lachen. en die kleine gaat altijd schoppen als ik voorlees. ..... of dat betekend of die uk het leuk vind of niet, daar waren we nog niet uit hihihi
rimke is het gelukt met die eeehm.......fritata ofzo ??? jij eet ook altijd lekker apart.
hier gewoon aardappelen, verse worst en spinazie. hihihi
die ik nu overgens ff ga aanzetten.