KLUSBABES 25

Neeeeee!! Anouska, niet jij ook!! Wat balen zeg!

Je bent doodmoe, ja dat kan ik met voorstellen. Pas om 2 uur thuis en om 6 uur beginnen? Jeetje, dat je het nog hebt vol te houden tot nu, poeh, dat zal een zware dag geweest zijn. Ga nu maar lekker bijkomen dan...

he potverdorie zeg. anoeska en bieb beie ongie, balen ,balen , balen.. dit zijn dingen die we niet willen zien he. kut kut kut.

klaasje, nou duimen we voor jou verder. leuk een weekje frankrijk. jammer voor je nieuwe werkgever hahaha als je nu zwanger blijkt te zijn, maar goed bereid je wel voor op geen verlenging van contract hahah., net als bij mij. of je moet net een goede baas treffen......maar twijfel wel of die bestaan hahaha

happy lekker aan het bijkomen. goh een middag thuis is zeldzaam bij jou hihih. leuk die boeken en maakt niks uit dat je nog niet zwanger ben. ik had er ook al een paar verslonden voor ik zwanger was.
had voor me man het boek van kluun gekocht, maar had hem zelf binnen een dag uit. later in me zwangerschap ben ik me man gaan voorlezen hahah, ja hij leest zelf echt niet, en gisteren hadden we hem uit. moesten weer zo lachen. das wel leuk samen lachen. en die kleine gaat altijd schoppen als ik voorlees. ..... of dat betekend of die uk het leuk vind of niet, daar waren we nog niet uit hihihi

rimke is het gelukt met die eeehm.......fritata ofzo ??? jij eet ook altijd lekker apart.
hier gewoon aardappelen, verse worst en spinazie. hihihi
die ik nu overgens ff ga aanzetten.

ooh ook nog een minder leuk verhaal.
een oud collega van me zusje, ik ken haar ook een beetje is momenteel 25/5 week zwanger en haar vliezen zijn gebroken. ze ligt nu in utrecht en ik vrees het ergste voor haar en der kindje. ja zij komt er wel boven op, maar bedoel weet niet of die kleine het red. bedoel nog geen 26 weken das wel heel vroeg. echt rot zulke dingen.
haar buurmeisje, die ken ik dan ook weer, is ook zwanger en loopt 2 weken na haar. die voelt zich rot dat zij straks wel een kindje heeft. nou das wel wat voorbarig en hellaas gebeuren zulke dingen.
hoop dat die kleine het red, maar vrees het ergste.

beide meiden, hebben het uur na mij zwangerschapsgym, dus vanaaf zie ik die ene niet. raar hoor loop ruim 8 weken voor en zij is straks bevallen. brrrr ik wil zulke horror verhalen eigelijk helemaal niet horen.

Hey meissies,

Heb gelezen dat Sterretje een dochtertje heeft gekregen. Is er al een naam bekend?

Jammer Bieb en Anoeska dat jullie weer ongesteld zijn geworden. Begreep van Bieb dat  ze wel enige hoop  had i.v.m. zere tieten....   Extra kut dus.

Bambi, wat een naar verhaal van dat meisje waar de vliezen van gebroken zijn. Moet zeggen dat zoiets ook nog wel mijn angstbeeld is hoor! bah.

Linda 2: een babykamer, leuk, leuk! Wij krijgen die van mijn zus, maar verschuiven alles naar de zomervakantie toe. Gaan dan wel klussen.

Gister heb ik voor het eerst cursus 'samen bevallen' gehad. Was wel ok, minder zweverig dan dat ik had gedacht.
Vandaag naar VK geweest. Hartje gehoord, dus weer gerustgesteld.
7 juni gaan we een 3D/4D echo laten maken.

Eet smakelijk allemaal!
x

he was ik net helemaal vergeten.

linda2 leuk leuk, je babykamer binnen. kan je lekker aan de slag met alles. is heel leuk.

essy. ook weer van de party. gelukkig alles weer in orde bij de vk. wat leuk een pret echo. hebben wij ook laten doen. is heel mooi.

tja die enge verhalen, je leest ze wel eens en dan denk ik ook weleens oh als ik maar geen vroeggeboorte krijg. ben er ook wel eens bang voor ja.
maar meid is van de zomer niet een beetje laat om aan het kamertje te beginnen. ff op de wolk kijken maar jou kleine komt toch sept. ? dacht ik.

ja goed onthouden hahaha. maar moet toch met 7 maanden wel een beetje af zijn hoor je kamertje.
lees op het zwanger zijn forum ook meiden die nu nog moeten verhuizen. en net zover lopen als ik. pff moet je toch niet aan denken.

moet zo naar pufcursus. maar heb een beetje pijn in me buik. bleggg. geen zin.maar goed. volgende week partneravond met de mannen erbij . ahhaha dat word lachen en dan gelukkig nog maar 1 x. vind het allemaal niet echt mijn ding. puf lekker op me eigen manier.

Hallo leedies!

Bieb en Anoeska alletwee ongesteld geworden. GATVERDAMME!

Bambi, succes vanavond!

Essy, leuk "samen bevallen". Aantal vrienden van ons hebben die cursus ook gedaan en waren ook erg positief!

Verder niet alles bijgelezen, moet zo weer weg (naailes).

XXX

Toch nog even bijgelezen.

Happy, echt fijn dat je vader het zo goed doet! En 2 keer op vakantie in nederland deze zomer. Als je in Dwingeloo bent kan je bij mij en Kruimels op de koffie komen hoor (is niet heel ver).

Ik heb vandaag een huisje geboekt in Belgie voor een weekje deze zomer. Ook geen dure vakantie hier ivm de reeds nieuw aangeschafte tuin en de babyplannen.

Heb trouwens nog steeds buikkrampen maar nou belde er vanochtend ook een collega dat ze samen met haar hele gezin vanacht boven de pot had gehangen...misschien heeft ze mij ook besmet hahaha.

Mischien kom ik vanavond nog even buurten!

XX

Terug
Bovenaan