KLUSBABES 25

hye meiden

Bieb en Anoeska: wat ontzettend klote meiden dat jullie ongesteld zijn geworden gewono in 1 woord kut,

anoeska; bij andre hazes geweest gisteren , was het gezellig?? en logisch dat je moe bent als je om 2 uur in je bed ligt en er om 6 uur weer uit moet

bambi: succes vanavond met de pufcursus, en jeetje zeg bevallen met 25,5 week dat is ook niet niks, maar misschien is de kleine een vechtertje, laten we het hopen, pff je moet er toch niet aandenken, en diegene die 2 weken verder is dan haar tja dat is moeilijk, Ik was 8 maanden zwanger toen we mijn vriendin haar dochtertje van 3jaar moesten begraven ik was er kapot van en ik liep daar voor in de begrafenisstoet met de dikke toeter, maar ja zo is het leven hoe rottig ook soms

rimke; wanneer komt fons weer terug? en ik vind het ookwel lekkre hoor om in huis te rommelen lekker ontspannen haha

happy: wat ontzettend goed dat je pa weer heeft gefietst, en dat als ie niest en dan een druppel urine verliest dat heb ik ook hoor hahaha
en wat leuk dat phoebe even een berichtje heeft gestuurd, doe haar maar de groeten van ons terug, en je was lekker thuis vanmiddag

april: hahah de kleine wil eruit, nou laat maar komen, nu is het niet zo warm om te bevallen

xxx linda

Pip: nog steeds buikkrampen, wel spannend hoor meid, en veel plezier met de naailes vanavond

linda; de kinderkamer in elkaar zetten lekker hoor , die van mij staat al haha die stond nog van joey die hebben we gewoon laten staan ha ha

klaasje: lekker een weekje naar frankrijk toe en ook bijna je nod, spannend hoor meid, en hopelijk zijn je klachtjes van een zwangerschap en niet voor je ongi

het wordt hier nu wel donker hoor het gaat zometeen denk ik erg hard regenen blehg, dat gaat snel vervelen haha

pff ik zit vol, ik heb teveel brood gegeten

xxxx linda

Zo lekker bijgekletst hier babes ......

Linda 2 , leuk leuk de babykamer !!!!!!

Essy, fijn dat alles goed was bij de vk !!!! Leuk ook 7 juni .....

Pipje, tjonge vlak bij jou en kruimeltje, wordt wel heeeeeeeel verleidelijk dan hahaha. Zit in hoenderloo al vlakbij rimke . Veel plezier met je naailes. Ook geen dure vakantie geboekt, ach als je ook maar ff weg bent he ......heerlijk toch

Bambi, pufse vanavond meisje en wat een rot verhaal zeg bah ruim 25 weken. Maar niet teveel bij nadenken........

Linnie, teveel gegeten he hahaha. Ik zit ook al aardig vol pfffff. Hoe voel je je meisje ?

Liefs happy

happy: haha ik voel me opgezet nu, me broek gaat zelfs te strak zitten dat kan bijna niet haha

xxx linda

meiden ik ben er vandoor, ik ga nog effe joey voorlezen en dan schop ik die op bed haha, en daarna kaarten,
morgen voordat ik aan het werk ga lees ik alles weer bij

iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

He meiden!

Bieb en Anouska! KUTZOOI! Weer die rode duivels! Hoop toch echt voor jullie dat de volgende ronde wel raak is!

April, je kleintje wil er uit! haha, lekker admin gedaan! goed hoor! over mijn oma, ik ben de eerst die gaat trouwen, ze heeft maar 4 kleinkinderen, mijn zusje broertje en een nichtje van 13. Dus ik ben de eerste!
Maar ze is niet helemaal helder hoor. Ze vertelde vandaag aan mijn moeder dat tom (mijn mannetje) opgevoed is door alcolisten! Nou dit is echt niet zo! Hoe ze daar nou aan komt! En ze is gevallen vandaag, niets gebroken gelukkig!

Bambi, wat rot zeg van die meid! Hoop dat ze het nog kunnen rekken en anders kunnen redden! Snap best dat die buurvrouw dan een raar gevoel erbij heeft!

Linda, geen bloed meer verloren? Duurt nog wel lang zeg totdat je de uitslagen krijgt!

Rimke, abbonement op de supermarkt?? hahaha veel plezier vanavond met je vriendin!

Essy, fijn dat alles goed was bij de VK en bijna je pretecho! Leuk hoor!

Linda2, je man heeft de baby gevoelt! Ach, wat lijkt me dat gaaf zeg!

Happy, zag je voorbij komen, maar weet t echt niet meer.... sorry!!! Vergeef je het me?

Hier alles goed. Donderdag lekker roostervrij, heb er al helemaal zin in! uitslapen!!!
Wacht nog steeds op de spullen van de efteling, ze zou het vorige week opsturen! Als ik van de week nog niets heb, dan bel ik ze maar weer eens even!
Nou, ga zo mijn huisje maar weer eens poetsen! BAH!

Fijne avond meiden!

Liefs Jacqy

Hey jacq, vergeef het je hoor hahaha. Veel plezier met de schoonmaak pfffffff

Terug
Bovenaan