KLUSBABES 25

Oow, bieb wat een k*tzooi zeg!!! Balen hoor, je voelde het al iets aankomen, maar als het dan ook echt doorzet....

Happy, snap wel dat je niet op vakantie gaat. Wij zaten er ook een beetje mee, gaan nu een weekje naar Noord-Frankrijk in een huisje, mocht ik kotsberoerd zijn, zit ik iig niet in een tentje of zo...

Linda, ik ben nog steeds superblij voor je! Al je clomid-verhalen zijn verleden tijd! Hoop echt dat het een heerlijke zwangerschap wordt voor je.

Jammer hoor, dat we sterretje's details niet horen, ik heb geen hyves, maar misschien komt het nog wel een keertje. Misschien kan ze een beebiesite of zo maken? Kunnen wij hem ook bekijken, zonder dat haar familie / omgeving weet krijgt van ons bestaan?

Nou, heb morgen m'n NOD, heb al dagen last van kramp in m'n baarmoeder. Ook chagrijnig tot en met en moet. Borsten zijn wat pijnlijk, ga zometeen rennen, dus ben beniewd of dat wel een beetje gaat... Hoop echt dat het geen RD's worden, ben eigenlijk echt wel toe aan een zwangerschap.
Heb trouwens nog een dilemma; begin volgende week aan nieuwe baan en daarbijbehorende opleiding in januari. Als ik nu zwanger ben, ben ik begin febr. uitgerekend. Ik ben benieuwd wat m'n nieuwe baas daarvan zou zeggen.... Nou ja, hij heeft het er maar mee te doen!! Ik wil zo graag een kleintje!!!

Groetjes

Ik heb mn eten al lekker klaar staan !!!! Bah mn mannetje wou spersiebonen en daar hou ik helemaal niet van. Ach af en toe maar doen he. Heb er wel lekker kipfilet bij en heb komkommers in het zuur staan, dat vind ik heerlijk !!!! GA nog ff verder hier ...

Kussssssss

Hey klaasje, lekker ff een weekje naar frankrijk !!!!! Ook prima toch, ff weg. Spannend weer he meis, al die klachten je krijgt er wat van. Ze kunnen zowel bij een zwangerschap als bij een ongie horen pfffffff. Duim voor je .....hou ons op de hoogte he

Knuf happy

Vergeet ik helemaal te vertellen, heb net bij het kruidvat 2 boeken van daphne deckers gekocht............De geboorte van een moeder en de geboorten van een gezin. Ben in de eerste begonnen en is erg leuk om te lezen. In mijn geval misschien een beetje voorbarig maar vond ze gewoon leuk. Had er al veel over gehoord en zijn idd de moeite waard !!!! Zijn vijf euro per stuk dus valt mee he ....

Toedels

Ongelofelijjk wat een hitte zeg!! Het is dus niet echt weer om te gaan rennnen, maar ja, het moet wel... het zweet gutst werkelijk van me lijf, ga zo maar ff douchen. Ik had trouwens geen zere tieten met rennen, dus 't zal denk wel niet... Je weet trouwens nooit... Als ik niet ongie wordt ga ik vrijdag testen denk, dan ben ik vrij...

Happy, wat grappig die boeken van Daphne. Misschien wat voorbarig, maar ook errug leuk om te lezen voor bijna-zwangeren toch? Ik twijfel soms ook om alvast wat boeken aan te schaffen, maar doe het dan toch maar niet. Waarom niet weet ik niet. Op internet valt in ieder geval ook heel veel te lezen, dus dan doe ik dat maar!! Ook erg leuk!!

oooh,,, gaap!! gaap gaap1
wat ben im moe zeg, ben gister naar andre hazes geweest was zo super gezellig.... maar was pas om 2 uur thuis vannacht en moest vanmorgen om 6 uur beginnen en ben net pas klaar... ooh wat ben ik moe...

heb ook echt geen puf om te lezen dus please forgive me...

zag wel STERRETJE: een dochter gefeliciteerd meid. hoe heet het? of moge   we dat niet weten?

BIEB: ongesteld geworden nou ik ook wel een dg te laat maar ben het ook verdorie dus gaan we weer samen verder....

nou ga weer stoppen heb echt geen puf en vanavond komt ook nog de boekhouder pfffffff.

groetjes anoeska

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    :uitgerekend ???????

Bevallen klusbabes :

Sterretje op ?? mei - ??

Mei

23)Linda 2de kindje, ronde 14, en ronde 6 met clomid ZWANGER !!!!!!!!!
24)
25)
26)
27) Anouska, 1e kindje ronde 9
           Bieb 1e kindje ronde 8
28)Klaasje, 1e kindje, ronde 5
29)
30) Renée 9e ronde 1e kindje (uitgegaan van 36 dagen)
            Pip, 11e maand, 1e kindje (1e eisprong met clomid)
31)

Juni:

01)
02)
03) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 34 dagen)
04)
05) Happy 10e ronde 1e kindje
06)
07)
08)
09)
10)
11)
12)
13)
14)
15) Phoebe ronde 13 1ste kindje  
16) Jacqy, 12e ronde, 1e kindje
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23) anoeska 10e ronde 1e kindje
24)Bieb 9e ronde 1e kindje
25) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 56 dgn)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Verdorie anoes, jij ook al zeg !!! Had echt goede hoop voor jullie allebei zeg.......Kop op he. Zag een stukje van hazes op tv, zag er super gezellig uit !!!! Lekker rustig meis....

Klaasje je kan idd op internet genoeg vinden he. Heb je geen boeken voor nodig .........Heb af en toe gewoon zo n moment dat ik iets moet kopen wat met baby s te maken heeft

Liefs happy

Terug
Bovenaan