KLUSBABES 25

Hey lieve rimke,

Tja ben ook lekker thuis aan het rommelen, idd drukke week gehad verleden week, maar wel gezellie geweest. Helaas kan ik nog niet in de kinderkamer rommelen  maar, dat zal ook wel komen. Ben er de laatste tijd weer erg veel mee bezig in mn hoofd, tja krijg het er niet uit he .......Met mn paps aat alles prima joh. Het gaat echt boven verwachting !!!! Als je het niet zou weten van die operatie merk je niks aan hem. Hij kan en mag alles weer doen en wordt alleen nog wel wat sneller moe maar, dat is logisch he .......Met plassen gaat het ook super, bijvoorbeeld als hij moet niesen verliest hij een druppel maar verder gelukkig geen last. Van de week mocht hij voor het eerst weer fietsen en dat is echt zijn hobby dus die was aan het genieten, weer een stapje he .....We mogen echt onze handen dichtknijpen, het had ook allemaal anders kunnen aflopen !!!!!! Wij gaan niet naar het buitenland toe dit jaar. We hebben natuurlijk pas een nieuwe auto gekocht en aangezien we er toch vanuit gaan dat ook ik eens zwanger zal zijn willen we daar ook genoeg voor apart houden, kost genoeg he   hahaha. We gaan 30 juni een midweek met mn ouders naar landal in hoenderloo en 25 juli een weekend met mn ouders, schoonouders, tante en nicht naar van der valk in dwingeloo. Mn mannetje had zo besloten dat dat een mooie gelegenheid zou zijn om te vertellen dat ik zwanger ben whahahha werk aan de winkel dus !!!!!! ZOu jij nog een keertje voor me willen pendelen ? Als je een keertje tijd hebt hoor .......belinda holscher           14-04-1975. Hoor het wel van je. Zeker wel stilletjes bij jou he zonder je lieve mannetje. Wanneer komt hij weer terug meis ? Wat gaan jullie met de vakantie doen ? Misschien heb je het al gezegd maar weet het dan ff niet meer

Kussssss happy

Ach biebje, nee he wat zie ik nou !!!!! Verdomme wat een kl*tezooi nou weer meisje. Dikke kus voor jou lieverd.................

April denk ook dat die kleine er uit wil hoor    

Klaasje hoe is het met jou ? bijna je nod he, spannend weer

kussssssssssss

BIEB!!!??? Zijn de RD's gekomen.................godverdegodver!
Balen meis................

Hey Bieb, balen zeg. Nu toch de rd's gekomen. Dat die 0,1 graden toch zo veel zegt dan...

April: tuurlijk wil die kleine eruit, whahahaha, alleen misschien vandaag nog niet! Kindjes schijnen een paar dagen (1 of 2) voor de bevalling rustiger te worden......jij bent 38 weken toch......?
Ben trots op je, met je administratie. Geloof niet dat je mij dat ooit zal zien doen...

Happy: wat ontzettend fijn he, dat je vader het zo goed doet! En wat enorm gelukkig dat hij zijn hobby's weer kan oppakken, zeker zo in de zomer is fietsen natuurlijk heerlijk!
Dat is ook zo, jullie hebben een nieuwe auto gekocht...was ik effe vergeten...Maar hoenderloo en dwingerloo (doe je het express??) is ook heerlijk toch? Als je in hoenderloo bent, kom je dan een bakkie doen? Woon ik vlakbij..........hahahahaha!
Als we hier een mooie zomer hebben, waarom zou je dan naar het buitenland? Kost je een bom met duiten.......
Wij gaan inderdaad niet meer weg, misschien een weekendje naar de wadden, maar ik magniet meer vliegen, en Fonske vliegt genoeg.....die heeft vakantie een maand na mijn uitgerekende datum(30 augustus). Maar weekendjes weg zijn harstikke duur joh! Dat heb ik er niet echt voor over, dan ben ik net zo lief thuis!
Heerlijk........

Lieve meiden, ga echt even aan de fritata beginnen!
Tot later!

Heb je gelijk in hoor rimke, weekendjes weg ed in eigen land kosten ook handen vol met geld !!!! Misschien is dat van van der valk wel een optie als je toch ff weg zou willen. Je hebt 2 overnachtingen, 2x ontbijt en 2x diner voor 99 euro per persoon, dat si goed te doen he !!!! Tjonge, ja zit ik vlakbij je in in de buurt, komwel ff een bakkie doen hoor

Liefs happy

Terug
Bovenaan