Linda; dat was zeker even schrikken met dat bloed lijkt me. Hoogstwaarschijnlijk oud bloed omdat je ongi moet worden. Nu heb je niks meer, dus daar gaan we maar van uit!
Happy; ben je helemaal vergeten een fijn concert te wensen!! veel plezier en niet te hard meezingen en hupsen haha
Begrijp helemaal hoe je je voelt hoor...en ook dat mensen gaan zeiken wanneer je nu eens kinderen neemt enzo. De meeste mensen weten het nu wel van mijn mk, maar zoals laatst mijn zwager die liep te zeiken dat ik zwanger was enzo, tss hij moest s weten. De volgende x zeg ik dat ik al bijna een jaar bezig ben en dat ik een mk heb gehad. Kan me niks meer schelen
Bambi; door de kleine je bed uitgeschopt haha, wacht maar straks met de huilnachten haha. Nouja, ik wordt uit bed geschopt door mijn vriend die vroeg opstaat en door de kat die wil knuffelen. Dus van 5 tot 8 slaap ik slecht...dan sta ik maar op haha. Vanmorgen werd ik trouwens wakker doordat ik heel erg honger had....heb toen niks gegeten hoor haha
Ben je nog naar hondentraining gegaan? Oja, las verderop van wel
Hoe was t bij de drukkerij? hebben jullie al mooie kaart uitgezocht?
Rimke; klopt hoor, hoe minder je werkt, hoe minder zin je hebt. Ik zie er ook zo tegenop om over een week weer te werken,. maar komt ook omdat t natuurlijk allemaal nieuw is
Linda2; ja, Maarheeze dat ken ik wel. Is ong een half uurtje ofzo van Roermond
vandaan? Volgende x spreken we af als we alle2 naar Cranenbroek moeten haha
En heb vanmorgen gerend! ging nog best lekker ook. Had ook een andere route genomen, afwisseling rent wat beter
Wij gaan straks zelfgemaakte pizza eten. Hmm, we maken er 2 of 3 (1 voor morgen), maar we doen elk een eigen maken. Heb er echt zin in!!!
Ik ben benieuwd hoe t met Sterretje is. Die zal voorlopig denk geen tijd hebben om even langs te komen
Zeg, is die troela weer bezig? ik ga s kijken wat er geschreven is