KLUSBABES 25

Hey Linda, ik dacht toen ik positief had getest dat ik ook ongesteld was geworden. Ik had natuurlijk een vaag vermoeden dat dat toch niet echt ongesteld was anders zou ik niet testen, maar ik heb 3 dagen last gehad van oud bloed. Dus het kan wel gewoon. Als het maar niet heel veel word en helder rood volgens mij.
Sterkte met afwachten!

hehe,

linda och meid, bloedverlies is nooit leuk. latgen we hopen dat het net als bij linda2 oud bloed is wat er nog uit moed. ga maar lekker rusten meid. sterkte.

rimke werkse vanmiddag. ja dat had ik ook hoor als ik ff niet gewerkt had vond ik het nog erger om te gaan maar komt vast wel goed als je er eenmaal bent en het is maar voor even he. er stond een windje dus was goed te doen in de zon en had me met factor 30 ingesmeerd dus heb lekker een uur hondjes gekeken. alleen onze hond is een beetje ziek of heeft last van de warmte is helemaal lom vandaag.

linda2 hoest nu met jou? voel je je goed. waarom ben je ff een dag minder gaan werken. zeker toch wel wat klachten van vermoeidheid. jullie weten ook niet wat het word he.
gut ik ben zo nieuwschierig naar wat er in me buik zit en dan vooral hoe het eruit ziet. jongen of meid maakt me niks uit.

nou ga zo ff tosti eten en dan naar de drukkerij.

xx bambi

dag lieve schatten,

ik vind jullie lief, ik ben weer wat rustiger in me lijf, ik heb net weer naar de wc geweest en geen bloed of bruin draadje te bekennen, en ik ben super moe en misselijk haha dus ik zie het weer wat positiever in allemaal,   gisteren was het echt helder rood in me onderbroek en met afvegen iets rood en bruin ach meiden we zien wel

Linda; ik kan me nog wel herinneren dat jij dat ook had volgens mij had ik toen ook gezegd dat het oud bloed kan zijn, maar nu heb ik het zelf en zit ik in de stress haha

rimke; werks meid hoe gaat het met je??

happy: heel veel plezier bij de toppers vanavond, mijn tante haar vriend meot ook heen haha en ik wilde nog zeggen ga effe letten op een groep roze meiden en doe ze dan effe de groeten van klusbabe linda hahaha maar ik had niks gezegd heel veel plezier meid

xxxx  linda

Hey Bambi, ik ben de laatste tijd heel erg vermoeid. Ik kom niet meer bijgeslapen. Maar sinds gisteren heb ik een kruidenpilletje waar ijzer in zit (floradix) en daar zou het misschien wat minder mee worden.
Linda, ik heb daarna ook  nog een keer bloedverlies gehad (die van dat oude bloed zal je niet geweten hebben denk ik), denk dat je die keer bedoelde. Dat kan zijn omdat een adertje gescheurd is ofzo. Had ik ook een dag of drie lang, vooral in de ochtend. Dat was inderdaad ook wat helder rood.

Wij weten trouwens ook niet wat het wordt bambi. Echt spannend. Dacht in het begin dat het een jongentje zou worden, maar ik begin nu steeds meer te twijfelen. Ach ja, 50% kans ;)
Hoop alleen dat we onze nieuwsgierigheid kunnen blijven bedwingen, want met 28 weken moet ik weer een echo. Maar goed. We hebben al 1 keer gezegd dat we het niet willen weten, dus dan moet het deze keer ook wel lukken.

Linda; dat was zeker even schrikken met dat bloed lijkt me. Hoogstwaarschijnlijk oud bloed omdat je ongi moet worden. Nu heb je niks meer, dus daar gaan we maar van uit!

Happy; ben je helemaal vergeten een fijn concert te wensen!!  veel plezier en niet te hard meezingen en hupsen haha
Begrijp helemaal hoe je je voelt hoor...en ook dat mensen gaan zeiken wanneer je nu eens kinderen neemt enzo. De meeste mensen weten het nu wel van mijn mk, maar zoals laatst mijn zwager die liep te zeiken dat ik zwanger was enzo, tss hij moest s weten. De volgende x zeg ik dat ik al bijna een jaar bezig ben en dat ik een mk heb gehad. Kan me niks meer schelen

Bambi; door de kleine je bed uitgeschopt haha, wacht maar straks met de huilnachten haha. Nouja, ik wordt uit bed geschopt door mijn vriend die vroeg opstaat en door de kat die wil knuffelen. Dus van 5 tot 8 slaap ik slecht...dan sta ik maar op haha. Vanmorgen werd ik trouwens wakker doordat ik heel erg honger had....heb toen niks gegeten hoor haha
Ben je nog naar hondentraining gegaan? Oja, las verderop van wel
Hoe was t bij de drukkerij? hebben jullie al mooie kaart uitgezocht?

Rimke; klopt hoor, hoe minder je werkt, hoe minder zin je hebt. Ik zie er ook zo tegenop om over een week weer te werken,. maar komt ook omdat t natuurlijk allemaal nieuw is

Linda2; ja, Maarheeze dat ken ik wel. Is ong een half uurtje ofzo van Roermond
vandaan? Volgende x spreken we af als we alle2 naar Cranenbroek moeten haha

En heb vanmorgen gerend! ging nog best lekker ook. Had ook een andere route genomen, afwisseling rent wat beter

Wij gaan straks zelfgemaakte pizza eten. Hmm, we maken er 2 of 3 (1 voor morgen), maar we doen elk een eigen maken. Heb er echt zin in!!!

Ik ben benieuwd hoe t met Sterretje is. Die zal voorlopig denk geen tijd hebben om even langs te komen

Zeg, is die troela weer bezig? ik ga s kijken wat er geschreven is

Geciteerd van onze vriendin: "20 weken is 3 maanden of tel ik nu fout."

Yeah right, dat klopt echt...

Nog even een tip   voor dames die ook willen gaan rennen.....doe dat dus niet als je pijnlijke borsten hebt. Oef, wat deed dat zeer. Heb wel sportbeha aan, maar dat hielp ook niet haha. Ach, na een kwartier voelde ik ze niet meer....

Terug
Bovenaan