he meiden,
ooh linda wat een rot nieuws meid. ik hoop zo dat ze er naast zitten en je gewoon nog veel te vroeg zwanger bent om wat te zien. je bent toch net 4 weken, kan je dan al spreken van een goede echo. hoop dat de gyn dat ook zo ziet en dat er gewoon niks aan het handje is. maar goed makkelijk praten van ons natuurlijk. probeer te ontspannen en sterkte meid.
rimke, de vloerbedekking ligt er. het word zo echt al wat he. leuk, he
jac. de spullen van de efteling binnen.wij hadden ook zeker een jaar voor data de grote dingen geregeld.
bieb, sommig personeel. grrr. die hebben het iq van een poffertje. hopenlijk krijg je binnenkort wel de juiste bh binnen.
nou ik ben met zusje naar prenatal geweest, was toen op dat moment een wolkbreuk en kon niet voor de winkel parkeren. lopen we onder de bomen langs het water en een klap onweer. man wou terplekke onder de grond kruipen. me zusje en ik gillen brr.r was blij toen ik in de winkel stond . als een verzopen kat dat wel.
kwam er thuis achter dat ik veel te weinig rompers had maat 50/56 dus heb er vandaag ff een paar bij gehaald en me doos opgehaald. helemaal leuk die inhoud, daar hebben we gewoon ook wat aan. maar heb nu 4 spenen , waarvan 2 met i love mamma, maar wel in andere kleur hahah. kind moet straks wat afsoppen.
ook boodshappen gedaan en me zusje heeft geholpen. daarna naar huis, heeft me hond de tv gids aan een miljoen stukjes gescheurd. en ik gaf hem nog wel een kluif van een meter voor ik weg ging.
toen ie pup was heeft ie wel vaker papier gescheurd, gelukkig nooit wat anders, maar al maanden niks gedaan en nu ineens wel. raar beest.
ik vroeg mij eigelijk af vanaf waneer een bloeddruk hoog is.
niet dat ik denk dat ik ziek ben, maar heb dus weer erge dikke voeten en vingers en omdat ik ook suiker in me urine heb zitten en ik me bloeddruk vorige week niet echt laag vond. guwel namelijk bij de gedachte aan een vergiftiging, want zijn wel de symtomen lichterlijk.
ook denk ik dat de assistente een fout heeft gemaakt met de afspraak, want moet gewoon pas na 3 weken terug komen. en geloof dat dat in mijn stadium al om de 2 weken is.
we zien wel, hou me zo rustig mogenlijk.
xx