KLUSBABES 25

wat lees ik nu WAUW PIP gefeliciteerd meid, ik ben super blij voor je echt waar helemaal top het kon ook niet anders met die hoge temp van jouw, ga lekker genieten en voel je niet schuldig naar mij toe hoor lieverd zo gaan die dingen nou eenmaal

meiden ik ga ook gelijk weer stoppen, ik heb iets teveel gelopen vandaag en het zitten gaat me nu niet zo lekker af, morgenochtend lees ik weer bij

jeetje ik ben helemaal blij meiden, pip top

xxx linda

Jeeeeeejj!!! PipStip van harte gefeliciteerd!!!! Wat superleuk zeg, gelijk de 1e keer met clomid raak!! Ben helemaal blij ervan, zelfs het zonnetje gaat hier spontaan nog ff schijnen.

Geniet ervan!!

Pip Stip; Van harte gefeliteerd zeg, wat een super goed nieuws! Geniet van dit moment en ja vreugde en verdriet liggen vaak dichtbij elkaar.............

Ga jij lekker hyper zijn, ha ha dat was ik toen ook hoor.
April

Linda; Niet te veel doen he, luister goed naar je lijf meid. Neem op tijd je rust en tot morgen.

Dikke
April

Lieve lieve linnie,

Tja wat moet ik nu nog zeggen.De meiden waren al zo lief geweest om me te smsen dus wist het al maar zit nu toch te janken. Had er al een rot gevoel over toen we zo lang niks van je hoorde, dat is immers niks voor jou meisje...........Ik heb werkelijk waar iedere minuut van de dag aan je gedacht en vind dit zooooooo erg voor je. Had het je zo gegund. Ze hebben geen halve maatregelen genomen he. Doe je wel rustig aan lieverd !!! Had vandaag echt het gevoel toen ik dit hoorde dat ik naar je toe wou. Lieve schat deo rustig aan en ik denk aan je ............

Kus happy

O ja linnie, moest je van phoebe ook heeeeel veel sterkte wensen en een dikke kus geven. Ze denkt aan je .....

Kussssss

Lieve pip, van harte meisje ......snap je gevoel wat lin betreft. Het is inderdaad heel dubbel maar, natuurlijk heb jij alle reden om blij te zijn. Geniet ervan lieverd....gun het je van harte

Liefs happy

Ff een pizza in de oven schuiven, kom net pas thuis en mn mannetje is weg. ga voor mezelf niet zo moeilijk doen ....

Rimke, fijn je mannetje weer geland he ........

Moet nog ff bijlezen hoor....

Terug
Bovenaan