KLUSBABES 25

Tuurlijk lieverd! Wat dapper!
Heb het natuurlijk meteen gedaan voordat je je bedenkt, hiihihihihihihi!
Er komt uit: augustus 2008, een grietje........

haha, dank je wel!!!
Nou augustus zou wel heel tof zijn! is al bijna!!

Truste voor straks!

Liefs Jacqy

Goedemorgen lieve meiden,

Bedankt voor jullie lieve lieve reacties. Geluk en verdriet liggen echt heel dicht bij elkaar, dat blijkt nu wel weer. Linda, ik vind het zo verdrietig voor je. Denk je lichamelijk ook goed aan jezelf?

XX

Ga toch even m'n verhaal doen over gister. Ik smste toen ik nog op m'n werk was naar m'n man dat ik ook best 's avonds nog even een test kon doen. Dus toen ik thuis kwamt ik gezellig in een potje geplast. Man thuis en ik de predictor er in. Maar die deed het niet. Geen controlestreepje, niks. Dus ik over naar de digitale clear blue die ik van  Kruimels had gekregen. M'n man was inmiddels naar beneden gegaan omdat ik toch aan het prutsen was.

De digitale clear blue gaf al heel snel "zwanger" aan. Dus ik ren de trap af en laat hem aan m'n man zien. Helmaal hyper natuurlijk. Toen vroegen we ons af of het wel echt zo was en dat er niet  "zwanger" op stond omdat dat in het geheugen stond (omdat ie van Kruimels was). Ik snel naar de winkel en weer predictor gehaald. Ook deze deed het niet. Ik snel in de auto gejumpt en naar de stad gereden, rennen naar de winkel want het was 2 voor 6. Etos dicht, rennen naar de V&D, kom ik binnen zegt het meisje "we gaan sluiten hoor". Dus in snauw haar af dat ik binnen een minuut weer weg ben hahahaha. Snel 3 testen gekocht en weer naar huis.

Kwam ik thuis, zat m'n schoonzusje met m'n nichtje daar. Die kwamen even buurtjen hahahaha. Ik heb ondertussen boven stiekem nog 2 tests gedaan en die gaven tijdens het oplopen van het staafje meteen een plus en 2 strepen aan!!

Gisteravond vooral ongelovig naar elkaar zitten kijken toen we met z'n tweeen waren. Elkaar 1000 vragen gesteld en blij zitten wezen.

Sjeetje, het is gewoon zo ver, na bijna een jaar ben ik zwanger!!

Vanochtend nog een x een test gedaan en die zei precies hetzelfde. Ik ben dolgelukkig!

Rimke, hoe is de vloerbedekking eigenlijk geworden. Ik heb het helemaal niet gelezen (maar ik was ook niet helemaal helder toen ik bijlas). En welke kleur is het?

Happy, Rimke had MEI voor me gependeld. Weet niet meer of het een jongentje of meisje was...ga zo even nakijken! Had RImke het toch maar weer goed!

Jacqy, alweer oogontsteking? Bah, van een patient opgelopen. Gelukkig kan je heel snel bij de meciijnen en zalfjeskast ofnie?!

Ga even het berichtje van Rimke zoeken of mijn pendel.

XXX

goeiemorgen meiden

nogmaals dank voor jullie lieve woorden en jullie mogen allemaal komen hoor

pip: jeetje wat zal je in de zenuwen hebben gezeten zeg toen die testen het niet deden en dan thuis komen met nieuwe testen en dan visite hebben haha die kan je dan ook op zo'n moment wegkijken haha, ik ben echt heel erg blij voor je meid ga echt lekker genieten en ik hoop dat je niet zo ziek wordt

rimke; fons is weer thuis las ik lekker meid, bijft ie nou nog even thuis, ?

happy: lekker aan de pizza gezeten las ik dat is ook lekker

jacqy: jeetje meid nog steeds de oogontsteking en je hebt dat een keerjt op gelopen van een patient, en bedankt dan he, hopelijk gaat het nu snel een beetje over

meiden ik heb vannacht wel lekker geslapen moet me alleen niet bewegen maar goed dat gaat nog wel effe duren, ik wil voordat ik op vakantie ga nog een test doen om zeker te weten dat alle zwangerschaphormonen weg zijn zodat ik rustig weg kan gaan

meiden fijne dag ik ga even een broodje eten en rustig met tom mee boodschappen halen, ik loop wel helemaal voorovergebogen want ik kan niet rechtop lopen van de pijn maar ja jammer dan
tom denkt trouwens dat ie zijn examen wel goed heeft gemaakt en tussen de 2 en 6 weken krijgt ie de uitslag dus ik ben benieuwd

tot vanmiddag lieverds

xxx linda

Pip Stip; Jeetje wat een verhaal zeg van die testen..... Fijne dag en geniet van dit moment, nogmaals van harte!

Linda; Doe rustig aan he. Wanneer gaan jullie ook alweer op vakantie? Daar zul je nu wel dubbel aan toe zijn of niet?

Nou meiden hier een beetje aan het 'rommelen' geweest afgelopen nacht. Ik dacht echt even dat het begon, maar dat is toch niet zo hoor. Wel nog een onrustige buik. Ik zal er vandaag niet super veel zijn denk ik.

Fijne dag
April

oooo april weer wat gerommels. spannend hoor meid, nou die kleine komt echt snel hoor , en wij gaan volgende week zondag op vakantie maar als ik me nog zo voel en niet rechtop kan lopen en lang zitten stellen we het nog een paar dagen uit maar ik heb nog een week

ik ben nu echt weg hoor

xxx linda

Terug
Bovenaan