Ga toch even m'n verhaal doen over gister. Ik smste toen ik nog op m'n werk was naar m'n man dat ik ook best 's avonds nog even een test kon doen. Dus toen ik thuis kwamt ik gezellig in een potje geplast. Man thuis en ik de predictor er in. Maar die deed het niet. Geen controlestreepje, niks. Dus ik over naar de digitale clear blue die ik van Kruimels had gekregen. M'n man was inmiddels naar beneden gegaan omdat ik toch aan het prutsen was.
De digitale clear blue gaf al heel snel "zwanger" aan. Dus ik ren de trap af en laat hem aan m'n man zien. Helmaal hyper natuurlijk. Toen vroegen we ons af of het wel echt zo was en dat er niet "zwanger" op stond omdat dat in het geheugen stond (omdat ie van Kruimels was). Ik snel naar de winkel en weer predictor gehaald. Ook deze deed het niet. Ik snel in de auto gejumpt en naar de stad gereden, rennen naar de winkel want het was 2 voor 6. Etos dicht, rennen naar de V&D, kom ik binnen zegt het meisje "we gaan sluiten hoor". Dus in snauw haar af dat ik binnen een minuut weer weg ben hahahaha. Snel 3 testen gekocht en weer naar huis.
Kwam ik thuis, zat m'n schoonzusje met m'n nichtje daar. Die kwamen even buurtjen hahahaha. Ik heb ondertussen boven stiekem nog 2 tests gedaan en die gaven tijdens het oplopen van het staafje meteen een plus en 2 strepen aan!!
Gisteravond vooral ongelovig naar elkaar zitten kijken toen we met z'n tweeen waren. Elkaar 1000 vragen gesteld en blij zitten wezen.
Sjeetje, het is gewoon zo ver, na bijna een jaar ben ik zwanger!!
Vanochtend nog een x een test gedaan en die zei precies hetzelfde. Ik ben dolgelukkig!