KLUSBABES 25

He meiden!

Jeetje, verdriet en geluk liggen heel erg dicht bij elkaar!

Linda, doe heel erg rustig aan he meid! Is tom al thuis? En hoe is zijn examen gegaan? Heb echt dehele dag aan je lopen denken! Heel veel sterkte nogmaals, en als je je hart wil luchten, gooi het er maar uit hoor!

Pip! wat een geweldig nieuws!!! Ben zo blij voor je! Kon ook haast niet anders! Ga jij lekker hyper zijn! Geniet ervan meis!

Rimke, mannetje weer thuis?

Happy, lekker pizza! (mag niet van sonja ) lekker gewerkt?

Zo, verjaardags boodschappen zijn gedaan, meiden, als jullie wat willen drinken morgen avond! WELKOM!! hhaha heb veel te veel gehaald!
Ga weer even lekker met mijn mannetje op de bank filmpje kijken...

Fijne avond meiden!

Liefs Jacqy

Meiden ik wou nog op jullie reageren en nog een mailtje terug sturen naar een aantal van jullie maar zit heel de tijd met een vriendin aan de telefoon en die heeft problemen met haar relatie. Ze komt ff hierheen om te praten dus ga afsluiten. Jullie zijn schatten !!!!! Wel leuk heb gelijk het telefoonnummer van een aantal van jullie !!!!!

Linnie, dikke kus lieverd

Pip, geniet ervan, dit moment heb je maanden naartoe geleefd !!! Wat had rimke trouwens voor jou gependeld ?

Rimke, geniet weer van je mannetje

Tot later schatten, liefs happy

O ja rimke, vergeet ik helemaal. Het vrouwtje wat in de winkel naast mij werkt pendeld ook en die heeft voor mij juli gependeld en een jongetje !!!!!!! hahaha leuk he

Moet nu echt afsluiten ze is al onderweg naar boven .......

Liefs

Lieve meiden,

Wat een rare dag zo!

Lieve lieve pip! Meisje wat ontzettend fijn! Ga alsjeblieft lekker genieten! Het is je na alle rompslomp zo gegund! Laat je niet bang maken door verhalen en trek je eigen plannetje he! Ben zo blij voor je! Kon al niet meer mis na al die verhalen van je! En je weet wat ik zei he, de allereerste eisprong heb je verhoogde kans op een meerling...............weet niet of je er blijer van wordt maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat dat bij jullie nog wel eens kan..........en meer zeg ik niet.................we wachten vol spanning af! Geniet, geniet geniet lieverd!

Ha die lieve linnie!
Meid, ga je nog op iedereen reageren ook! Hoop dat je fysieke pijn wat aan het afzakken is, ga niet zuinig doen met paracetamol he? Pijn hoef je niet te lijden..........hoe is Tom zijn examen gegaan? Is hij al weer lekker thuis bij je? Gelukkig is het weekend, en ik hoop dat jullie niet teveel hoeven, laat je maar lekker vertroetelen voor zover dat mogelijk is, en anders rij ik langs happy en komen wij je vertroetelen, dikke kus voor jou!

Tja, verdriet en blijdschap liggen dicht bij elkaar........

Happy: wat grappig dat je buurvrouw ook juli gependeld heeft! Alleen dan een jongetje, ach wie weet, wordt het bij jou ook een tweeling, whahahahaha!!!! Lekker gewerkt lieverd?

JAcq: Ook weer lekker gewerkt meid?  En nu dan maar weer genieten van het weekend! Hoe gaat het met je hardlopen? Lukt dat wat met die rare warmte? Wel goed blijven drinken he? Hoe was je poli trouwens? Dat was toch vandaag??

Mamoetje: hoe was de info dag van de opleiding? Kon je het uiteindelijk vinden??

Bambi: meisje....................hoe gingen de boodschappen in je eentje?! Warm he.........

April: Alle klusjes zijn nu wel gedaan niet? Vermaak je je wat? Hoe was het bij de Verloskundige? Hoe ligt jullie frutsel? Is ze al ingedaald..........whihihihihi, ben helemaal overtuigd dat het een meisje is he?

Ehm.................wie vergeet ik nou?? Nou, ik lees zo nog wel een keer................
Nou Fonske is weer thuis! Hoera!!!!! Ligt nu net in zijn bedje want heeft een ontzettende jet-lag. Hele nacht gevlogen, en toen een trainingsdag van de brandweer er achter aan, die is dus helemaal afgepeigerd. We zijn nu lekker 3 dagen met zijn tweetjes vrij!

Hoi!

Rimke, lekker hoor weer een paar dagen met zn tweetjes (onee drie!!)
Was druk vandaag op de poli. Heb weer (tweede keer deze maand!!!) een oogontsteking. Ben nu naar onze oogarts gegaan en heb gezegd dat ik t helemaal zat ben en een paarde middel wil! En die heb ik gekregen. Moet ik niet te vaak doen, is rot spul. Maar ben t zo zat! Mag ook geen medische handelingnen doen enzo!
Maarja...

Pip, ben echt zo blij voor je!!! jippie!!

Linda, nog een dikke kus voor jou! O en rimke, als je langs happy rijd om haar op te halen, pik mij dan ook even op!! haha

Ga er weer vandoor!

Liefs Jacqy

Hahahaha, gaan we lekker een dagje Volendam doen met zijn allen! Tuurlijk kom ik je ophalen!
Waardeloos die oogontsteking joh! Komt het ook niet door de klimaat beheersing in het ziekenhuis? Ik zie het bij collega's ook wel...........
Alle boodschappen gedaan, hoeveel man komt er? Gezellig hoor, je verjaardag vieren!
Ga lekker genieten en ik hoop dat het een beetje knap weer is, zodat je lekker buiten kunt zijn met je visite!

Dikke kus!

He Rimke,

Word zeker gezellig met zn alle naar linda! haha
Die oogontsteking heb ik een keer opgelopen van een patient (dat krijg je he als je op de oogheelkunde werkt) en sindsdien zit ie in mijn systeem. En zodra ik of een lagere weerstand heb, of in een andere situatie zit, komt het weer boven drijven... echt kut is dat!
Van buiten zitten komt niet veel hoor morgen, woon op een flat, en heb maar een klein balkon! maarja als het maar gezellig is.. komen een stuk of 10 man. Gewoon even gezellig!
Fijne dagen met fons!

oja, wou het je toch vragen, wil je een keer voor mij pendelen?? jacqueline Emans 02-06-1984

Dank je wel alvast!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan