Lieve meiden,
Wat een rare dag zo!
Lieve lieve pip! Meisje wat ontzettend fijn! Ga alsjeblieft lekker genieten! Het is je na alle rompslomp zo gegund! Laat je niet bang maken door verhalen en trek je eigen plannetje he! Ben zo blij voor je! Kon al niet meer mis na al die verhalen van je! En je weet wat ik zei he, de allereerste eisprong heb je verhoogde kans op een meerling...............weet niet of je er blijer van wordt maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat dat bij jullie nog wel eens kan..........en meer zeg ik niet.................we wachten vol spanning af! Geniet, geniet geniet lieverd!
Ha die lieve linnie!
Meid, ga je nog op iedereen reageren ook! Hoop dat je fysieke pijn wat aan het afzakken is, ga niet zuinig doen met paracetamol he? Pijn hoef je niet te lijden..........hoe is Tom zijn examen gegaan? Is hij al weer lekker thuis bij je? Gelukkig is het weekend, en ik hoop dat jullie niet teveel hoeven, laat je maar lekker vertroetelen voor zover dat mogelijk is, en anders rij ik langs happy en komen wij je vertroetelen, dikke kus voor jou!
Tja, verdriet en blijdschap liggen dicht bij elkaar........
Happy: wat grappig dat je buurvrouw ook juli gependeld heeft! Alleen dan een jongetje, ach wie weet, wordt het bij jou ook een tweeling, whahahahaha!!!! Lekker gewerkt lieverd?
JAcq: Ook weer lekker gewerkt meid? En nu dan maar weer genieten van het weekend! Hoe gaat het met je hardlopen? Lukt dat wat met die rare warmte? Wel goed blijven drinken he? Hoe was je poli trouwens? Dat was toch vandaag??
Mamoetje: hoe was de info dag van de opleiding? Kon je het uiteindelijk vinden??
Bambi: meisje....................hoe gingen de boodschappen in je eentje?! Warm he.........
April: Alle klusjes zijn nu wel gedaan niet? Vermaak je je wat? Hoe was het bij de Verloskundige? Hoe ligt jullie frutsel? Is ze al ingedaald..........whihihihihi, ben helemaal overtuigd dat het een meisje is he?
Ehm.................wie vergeet ik nou?? Nou, ik lees zo nog wel een keer................
Nou Fonske is weer thuis! Hoera!!!!! Ligt nu net in zijn bedje want heeft een ontzettende jet-lag. Hele nacht gevlogen, en toen een trainingsdag van de brandweer er achter aan, die is dus helemaal afgepeigerd. We zijn nu lekker 3 dagen met zijn tweetjes vrij!