KLUSBABES 25

Goeiemorgen meisjes .....

Zo heerlijk en vooral lang geslapen hahaha dat komt bij mij nooit zo vaak voor he op de vrijdag

Linnie, wat ben je een dapper meisje zeg !!! Neem mn petje voor je af hoor..........Het is wat rimke zegt he, je gaat ook nog op iedereen reageren, nu weer voorzichtig ff boodschappen doen. Ik zei toevallig gisteren nog tegen mn mannetje, als het nodig is stap ik in de zuto naar volendam toe, haha zie dat de auto al aardig vol raakt, rimke en jacq ook mee !!!! Kan je toch zien wat zo n forum doet he.......we zijn echt heeeeeel close geworden. Rustig aan he lieverd. Zal jou zo ook ff mn mobiele nummer mailen, altijd handig en leuk hahaha   XXX

April, jeetje spannend allemaal. Nog even geduld en de tweede babe-baby is een feit. Had ook nog een mail van sterretje gisteren. Ga er zo ff eentje terug sturen. De lieverd heeft het zoooo druk en schrijft nog dat ik rustig aan moet doen omdat ze zich soms zorgen om me maakt.........

Jacq, tjongen das ook vervelend ja, weer een oogontsteking. Bij ons in de kroeg zijn er ook twee vrouwtjes die het hebben............rustig aan he !!!

Pipje, hoe gaat het lieverd ? Raar he daar ben je dan al bijna een jaar mee bezig en nu is het zover !!!! Gun het jullie van harte hoor na al die rompslomp......

Jacq, vergeet ik helemaal wat dapper dat je rimke hebt laten pendelen joh !!!! Hahaha ze heeft het gelijk gedaan. Nou dat zou mooi zijn he.....ik in juli, leuk een beetje tegelijk whahahaha

Pipje, nu ik het over dat pendelen heb, wat goed joh dat rimke het goed had. Weet je al of ze een jongetje of meisje heeft gependeld?

Rimke, jij had ook een jongetje gependeld hoor voor mij !!!! Dus precies hetzelfde als mn buurvrouwtje hahaha. Fijne he je mannetje weer thuis. Geniet er maar lekker van, laat je maar lekker verwennen.....

Bambi, hoe gaat het met je humeurtje meisje ?

Bieb, bijna aan de slag he....ben benieuwd hoe je het hebt daar !!!!

Meiden weet het niet meer sorry voor wie ik vergeet hoor !!! Over een uurtje ook weer aan het werk pfffffff. Ach zal best wel gezellig worden

Liefs happy

Meiden, de plicht roept helaas......tot vanaaf. Geniet van jullie vrije dag

Kussss happy

Goedemorgen meiden!

April, is het aan het rommelen meis? Spannend hoor! Volgens mijn voorspelling, beval je nog voor ik op vakantie ga! Jippie, dan maak ik het nog mee!

Happy, lekker lang geslapen dus voor de verandering! hihi Lekker hoor! Werkse vandaag!

Linda, meisje doe rustig aan he! Ik hoop inderdaad voor Tom dat zijn examen goed is gegaan. Maar wat moet hij daar lang op wachten zeg! spannend! Hoop voor je dat je volgende week alweer een stuk opgeknapt bent, zodat je lekker op vakantie kunt. even je gedachten verzetten!

Pip, wat een verhaal! haha, even een paar testen halen! hihi Geniet van dit gevoel meid! Ben echt super blij voor je! Ach.. volgens rimke hoef ik ook niet lang meer te wachten.. augustus!! haha

Zo, strakjes even de stad in, mijn eigen verjaardagcadeautje kopen (samen met tom uiteraard) en dan huis soppen... en dan taart bakken en dan mogen ze komen! haha

Fijne dag meiden!

Liefs jacqy

goedemorgen meiden,

oh pip wat een testen verhaal hahaha. maar wat fijn dat ze allemaal posie zijn. gaan jullie het nog even voor jullie houden? of niet zo lang ? haha

linda niet teveel doen he. boodschappen is niet echt een strak plan lijkt mij. en bijna op vakantie.

jacqy, veel plezier met het vieren van je verjaardag vandaag. en balen van je oog weer. waneer ging jij   met vakantie en waarheen ? weet niet meer hoor.

happy werkse weer vandaag. en wie weet komt de pendel nu echt uit he
ja en dat we een band scheppen is ook wel logisch na een jaar. leuk dat sterretje je heeft gemaild.

rimke fijn dat je hubbie er weer is, wat vond ie van de babykamer. ben wel benieuwd. lekker 3 dagen samen. geniet ervan he.

april, ooh was het weer aan de rommel vanacht. zou het dan toch eerder komen joh ?

vergeet ik iemand ? sorry als dat zo is.
nou ga zo hier maar eens schoonmaken, helemaal geen zin in maar goed het is een troep. wel warm zo met de zon op me huis. bleggggg. wil niet. we kijken wel ff dan.

xx bambi

he meiden,

ik kon gisteren de hele dag niet op de computer, werken, en daarna feest gehad.
heb de hele dag aan linnie gedacht, en zag helaas dat ons vermoeden klopte.

linnie, beetje laat dus maar ik leef ontzettend met je mee meis!
ik vind je een wereld wijf dat je er zo over kunt praten, sterke vrouw!
je voelde het zelf al een beetje aankomen, oh ik vind het zo kut voor je.
heb er gisteren een traantje om gelaten toen pip het vertelde tijdens ons telefoongesprekje.
wat ligt verdriet en geluk dicht bij elkaar.
het ene moment ben je dolgelukkig dat je eindelijk zwanger bent en het volgende moment lig je in het ziekenhuis en is het helemaal mis, gadver.
nogmaals ik vind dat je je er goed doorslaat, je klinkt zo positief, ik heb alle respect voor je en hoop dat je je gauw weer een beetje beter voelt.
heerlijk dat jullie toch lekker op vakantie gaan binnekort, kun je even lekker de boel de boel laten en lekker met z'n drietjes genieten.
meid, ook al lijkt het nu allemaal ver weg, het komt uiteindelijk allemaal goed, dat weet ik zeker! hou vol he!
dikke kus en ik denk aan je!

lieve pip, ik had je natuurlijk gelijk gebelt na je berichtje " ik ben zwanger" haha.
wat had je anders verwacht??? grapjas.
ben je al een beetje aan het idee gewend?
oh ik ben zoooooo blij voor je!
en als we aankomende week elkaar zien spreken we gelijk even wat af om te gaan shoppen. eindelijk kan je zelf ook gaan kijken voor leuke spuletjes.
geniet van je weekend en voel je niet schuldig, helaas ligt geluk en verdriet soms dicht bij elkaar. linnie zou ook willen dat je ervan geniet, dat weet ik zeker!

ik heb de rest even gauw gelezen, ben de helft alweer kwijt, moet toch maar weer papiertje bij gaan houden tijdens het lezen, ben echt een leeghoofd op het moment.
ik voel me redelijk goed.
soms 's ochtends nog beroerd, vooral als ik moet werken en moet haasten, als ik zoals vandaag vrij ben en rustig op kan staan dan kan ik het kokhalzen nog tegenhouden en als ik dan wat gegeten heb dan gaat het daarna vaak beter.
ik ben absoluut nog niet dik! zit nu op 16 weken, maar dat kun je echt niet zien!
de mensen die me echt goed kennen zien natuurlijk wel dat ik niet meer zo plat ben als eerst, maar van een echte "buik" kun je nog niet spreken.
we wachten af, zal snel genoeg komen. haha.
ga nu even koffie drinken met de jongens, we hebben weer hulp vandaag op de boerderij, gezellig.
fijne dag allemaal!
dikke kus kruimels

Goedemiddag!

O, als ik het zo lees heb ik nog best wat goed gependeld.....dat had ik zelf niet gedacht.
Fonske is idd weer thuis, maar zoals het een goede vrouw betaamd irriteer ik me nu al weer. Hij bood namelijk aan om boodschappen te gaan doen, dus het lijstje ligt klaar........en het duurt, en het duurt en het duurt, staat nu nog eieren te bakken enzo. op mijn boodschappen lijstje staat ook wasverzachter, want die is op, ik ben nu aan het wassen maar kan dus niet door...........jullie begrijpen mijn ongeduld...........

Linnie: doe rustig aan he, maar naar buiten gaan is soms wel even lekker! Ik vind je een stoer wijf! Dikke kus voor jou!

Pip: lieverd, wat een verhaal met die testen! Whahahahaha,  werd je geduld ook nog even op de proef gesteld...............ga lekker genieten he!

Jacq: lieverd, nogmaals heel veel plezier vanavond! Lekker een feestje bouwen op je 16de verjaardag.....................

Kruimeldiefje: je buik komt echt, als je het zelf al ziet! Na de 20ste week schijnt hij inenen heel erg te gaan groeien.

Happy: weer aan het werk vandaag! Drukke, drukke vrouw! En we zijn idd heel close geworden dat merk ik zelf ook wel ja. Grappig, zo'n forum.

Ik ga zelf even boodschappen doen, wat nu worden de simpsons ook nog opgezet. En als ik iets haat zijn het de Simpsons, zo dom!!!

tot later!

whahah rimke, grappig zijn die manne toch he. NOT. hier ook, schat ik wil je best helpen met het huishouden hoor, morgen ofzo. hahah nee ik wil het nu.
succes met de boodschappen, niet te zwaar zeulen he.

hier dus net me huis op zijn kop gezet, met pauzes ben ik nu toch heel erg aan het zweten, dusde bovenverdieping wacht maar ff.
heb beneden gestoft, nat afgenomen, gezogen en gedweild. verder de vaat, de trap gezogen en al 2 wassen gedraaid waaronder het beddengoed.

nu moet er boven nog gezogen worden en gestoft en ff een lap over het badkamer meubel. maar goed. dat kan morgen of vanmiddag met het mannetje erbij ook wel.
ga ook vanmiddag een verse groentesoep maken/
jammmmmiee.

zit nu ff uit te hijgen achter met pc. pffff wat is het warm. zeg.
moet eigelijk ook nog het een en ander uitzoeken in de babykamer, had natuurlijk een berg gekregen spul, maar daar zitten ook flessen tussen en weet niet of dat zo hygie is he. en wil morgen ook de ziekenhuis tas klaar hebben eigelijk., mocht het eerder komen dan heb is het niet inene zoeken naar spullen die mee moeten hahaha.

ga eens ff neuzen op het forum.

xx bambi

Pip; GEFELICITEERD!    Ik had al zo een vermoeden dat je zwanger was. Te gek meis. En dat na de 1e ronde met chlomid.geniet er maar van

Linda; doe je nog wel beetje rustig aan. Ik hoop dat alle hormonen er snel uit zijn, ik heb geloof ik 3,5 nog doorgevloeid en mijn tieten bleven pijn doen. Dit hield aan tot de 1e ongi. Dus t kan nog wel even duren, wat ik natuurlijk niet voor je hoop.
Wat gaan ze nu verder bij je doen? kan je nu gewoon weer verder proberen, moet je een aantal cyclussen overslaan (bij mij hoefde dat niet). Je hebt natuurlijk nu maar 1 eileider.Blijf je nu onder controle?

jacqy: alweer een oogontsteking. Pas maar op, je hebt maar 1 paar ogen

April; nou, nu begin jij met t spannend te maken haha. Elke dag stipt om 7 uur meldingsplicht!

Terug
Bovenaan