KLUSBABES 25

Hallo dames,

Wou me even melden. Heb niet bijgelezen hoor, ben echt heeeel moe! Gister eerste cadeautjes gehad van de oma's en vandaag boeken over zwangerschap binnengekomen die ik had besteld.

Ik besef het steeds meer....heerlijk...maar soms vind ik het ook eng hoor. Bij ieder steekje denk ik "wat is dat?!?!?!". Voor de zwangeren onder ons, hadden jullie ook steekjes onderin je buik en veel afscheiding helemaal in het begin?

Ga nu naar bed (kom net van de bank afgerold) en moet nodig slapen!

Happy, bijna je NOD, hoe gaat het met je????

Morgen lees ik bij!

XXX

goeiemorgen meiden

bieb; fijn dat het je bevalt op je werk, en gelukkig dat je bij je oude werkgever wegbent, je ex-collega ook ontslagen las ik en wel andere mensen aan nemen en een advertentie zetten, lekker is dat, en je jurk is binnen heerlijk, en de trouwkaarten zijn er ookal dat is erg lekker allemaal

pip: moe meid doe maar rustig aan meid en ik hoop dat je niet misselijk wordt

ik begon gisteravond te bloeden en heb om half 11 gisteravond het ziekenhuis gebeld, ik moest het even aankijken en als het langs me benen gaat lopen of erge buikpijn krijg moet ik gelijk komen, ik bloed nu erger dan gisteravond ik zou bijna denken dat het een menstruatie is maar dat kon nog niet zeiden ze in het ziekenhuis, maar ik ga om half 9 de poli bellen dat ik wil komen want ik ben ongerust, ik heb geen buikpijn en ook geen koorts ofzo maar het zind me niet, ze zei dat het nog wel van de operatie kan komen ofzo

xxx linda

Goeiemorgen meiden,

Linnie, das ook allemaal weer wat zeg. je hebt gelijk hoor, laat ze er maar mooi naar kijken dan kom je zelf ook wat meer tot rust he. Nu blijf je je toch afvragen wat het zou zijn !!! Denk aan je ......

Bieb, wat fijn dat je het naar je zin hebt !! Was zoooooo benieuwd. Je jurk binnen en de kaarten ook. Leuk allemaal he, het gaat nu opschieten he ....

April, gaat alles nog goed meis ?

Pipje, wat leuk, al kadootjes gehad. Geniet maar lekker van deze mooie periode.....

Sterretje, tja voordelen. Ik weet niet hoe het is om met meerdere te zijn dus kan ik niet echt over oordelen. Mijn ouders hebben bewust voor 1 kindje gekozen zodat ze ook op financieel gebied alles konden bieden en dan bedoel ik niet qua kleding e.d maar meer qua school enzo. Mijn moeder wou graag en meisje en tja dat was ik he. Misschien als ik een jongen was geweest ???????? Kan me er wel wat bij voorstellen hoor. Als ik nu bij mn vrienden kijk wat het allemaal kost, zeker op latere leeftijd. Mensen denken altijd dat je als enigst kind verwend bent nou dat is in mijn geval niet zo hoor. Zeker toen ik wat ouder werd en begon te jammeren over merkkleding kreeg ik te horen dat ik dat maar zelf een baantje moest zoeken. Wat wel zo is is dat alle aandacht naar jou gaat, je hebt niemand om te delen. Heb ook echt een hele sterke band met mn ouders. Ik vind het prima zo en wij denken er zelf ook over ( mocht het allemaal lukken dan ) om het bij eentje te laten. Ik heb iig voor mn gevoel niks gemist !!!!

Liefs happy

Meiden ben naar mn werk !!!! Saus voor de macaroni staat al klaar, de vloeren al gedaan en de wc al gedaan pfffffff. Hier nog niet ongi en ook geen roze slijm  meer. Weer afwachten dus .........Fijne dag

Liefs happy

O ja sterretje beantwoord vanaaf je mail hoor haha heb geen tijd meer !!!

Goedemorgen,

Even snel voordat we naar de haptonoom gaan, hoewel, we, fons is er nog niet, die was nog wat dingen voor de tuin aan het halen maar heb ik nog niet gezien..............hahahaha!

Linnie: mocht je langskomen? Ik denk toch dat het je ongi is, ben niet eigenwijs hoor.
hoop dat ze je wat uitsluitsel kunnen geven voordat jullie op vakantie gaan.

Anoeska: aha, het voorlopig koopcontract, ook leuk!! Gefeliciteerd!

Happy: geen slijm.................hoera!!!

Bieb: fijn dat het zo goed bevalt joh! geniet er lekker van!

Pipper: moe, moe, moe.................hoop dat je goed geslapen hebt!

Nou, ik ben zo dus even weg als het goed is. Dan moet ik vanmiddag nog een paar uur werken......

hey meiden

happy: werkse vandaag en hopelijk kom je geen roze slijm meer tegen

rimke; veel plezier bij de haptonoom, en voor vanmmiddag alvast werkse

ik heb vanmorgen om half 9 de poli gebeld en verteld dat het bloeden erger was dan gisteravond maar dat ik geen buikpijn of koorts heb en dat ik zelf een vermoeden heb dat het mijn menstruatie is toen zei zij dat dat best kon want mijn baarmoeder had zich wel klaargemaakt voor het eitje maar dat is blijven steken in de eileider en dat is nu allemaal weg en me hormonen gaan nu uit me lichaam en stoot me baarmoeder het slijm af, en ik ben nu wel gerust maar mocht het echt erger worden dan kan ik vrijdagochtend bellen en langs komen maar zoals het nu gaat hoeft dat voor mij niet, ik ben gerust haha en die steken dat komt gewoon omdat ik een wond daar heb

xxx linda

meiden ik ben er vanmiddag nog eventjes ik ga joey zo op bed leggen en dan ga ik zelf nog even in de bank

xxx linda

he meiden,

bieb, fijn dat het zo goed bevalt op je nieuwe werk en je jurk binnen en de kaarten en ook al het gesprek met de ambtenaar gehad. het komt steeds dichter bij he.

pip, lekker he steeds meer het gevoel krijgen toch echt zwanger te zijn. wat je steekjes en afscheiding betreft. had ik ook ja. die steekjes lijken op ongie krampjes, maar das dus je baarmoeder die langzaam groeit ofzo.
en dat slijm dat heb ik nu nog steeds. heel de zwangerschap flink wat afscheiding, zolang die niet geel of groen is maar gewoon wit of doorzichtig is dat oke hoor.

rimke naar de haptonoom. is het nou nog wat ?

linda toch een ongie waarschijnlijk, nou meid je kan er maar beter vanaf zijn he. dan maak je lichaam zich weer klaar en nu hopenlijk uit zich zelf een eitje

sterretje, wat fijn dat je kilo's al wat vervlogen zijn. wat de wieg betreft. vind ik een goed idee. dan maak ik hem zelf niet op. maar geloof dat ik geen molton heb voor de wieg. wel van die molton zeiltjes, zo noemen ze dat geloof ik, moet ff opzoeken of dat ook mag, want heb alleen molton hoeslaken voor het ledikant.

nou hier ff aan de schoonmaak. ga zo nog dweilen en dan vind ik het goed voor vandaag.nog geen verbetering in me voeten hellaas/
moet nog ff bekijken wat in vanmiddag ga doen.
vanaaf een lingerie party bij me schoonzus, niet dat ik lingerie pas momenteel, maar goed al is het maar voor de lol hahash

en ik heb volgende week een soll. gesprek. hoest mogelijk he.
iemand had me cv gezien op werk.nl en had daar neergezet medio nov.2008 en kreeg een mail dat ze in me geintresseerd waren en graag een gesprek willen.
ik terug gemaild dat ik zwanger ben en in me laatste weken zit en niet op me representatiefst ben, en of ze daar overheen willen kijken hahah
daar kon ie inkomen en zal ie zeker doen, dus volgende week ergens een gesprek. zal maandag of dinsdag zijn, daar bellen we nog over
ben benieuwd. zoek eigelijk een baan in ons eigen dorp en dit is weer 20 min rijden. weet ook niet of ik wel weer hetzelfde werk wil doen. geloof da dit ook weer op een administratiekantoor is, maar goed niet van te voren oordelen hahahah. we zien wel.
ga nu echt ff dweilen.

xx bambi

Terug
Bovenaan