klusbabes 26!!!!!

Ach dat was ook zo, succes met jullie beestje, hoop dat hij gewoon in een keer slaagt!
En lekker irritant ja, die helicopter, het is gedaan met de rust........
Ik zou bij god niet weten wat jij nog aan je voeten moet doen..................steunkousen???

Mijn kraampakket kwam net binnen........................hahahahahaha! moet je daar vrolijker van worden..............zucht.

jeeee hondje is geslaagd. tuurlijk met lof. 2e van de groep. ben trots op me ventje en me doggie.

rimke, hahaha je horror pakket binnen. vond die van mij wel leuk hoor. zat een luiertas en een badcape in naast al die pakken kraamverband en matjes e.d hahaha

nou we gaan zo dus naar de braderie.
fijne dag allemaal.

xx bambi

Jeeee!!!
Gefeliciteerd!

Tja, in ons pakket zat ook een luiertas.........paars.............dat past niet bij rood!!!!
Nee, zo'n polyesther ding.........

Veel plezier!

Zo ik kom ook eens even kletsen tenminste als er nog iemand is..........

Bambi; Gefeliciteerd met jullie hond, super! Tja,. mijn voeten slinken ook niet meer, ach dat komt wel weer. Ik ben nu trouwens 20 kilo aangekomen, dus ik denk dat jij de race gaat winnen, ha ha.......

In mijn horror pakket zitten echt geen leuke dingen, niks luiertas en badcape, bij welke verzekering zitten jullie dan?

Rimke; vandaag ook een lui dagje? Of heb je nog wat op de planning staan?

April

hahahaha, nou, die van mij hadden ze ook wel weg mogen laten.............
Er zat verder ook niets in hoor..........buiten kraamverband en navelklemmen enzo.........van die sexy stretchbroekjes..........

Verder ga ik vandaag idd niets doen.............hahahaha, heb al stofgezogen en mijn enige wasje zit in de droger.............
Verder dus heel lui.........

En jij??

Ik doe ook weinig vandaag, mijn mannetje is de hele dag weg en ik lig hier met een boekje op de bank............
Heb al wel gezogen en af en toe een wasje erin kan ook nog wel. Ik ga vanavond misschien wel even een hapje eten met een vriendin, gewoon even snel en simpel.
Wanneer moet je eigenlijk weer werken?
Oja, nog bedankt voor die leuke site he.
April

@bambi: pisdrankje? Brandnetelthee neem ik aan? Nee, bij mij hielp op een gegeven moment ook niets meer tegen de enkels. Als ik al had gelegen met de voeten omhoog en ze waren iets geslonken, dan waren ze binnen 5 minuten weer opgezwollen. Er is maar 1 remedie: bevallen. Zo snel als dan zul je je voeten niet zien slinken
Ben benieuwd of je hondje nu ook een diploma krijgt.
De voeding? Als ze om 24.00 uur zou komen en dan om 4.00 uur en dan om 8.00 dan zou ik met een voeding uitkomen. Echter komt het meestal op 2 voedingen uit, omdat ze niet deze tijden aanhoudt.
@rimke: nog wat klusjes gedaan, wat goed van je. Ik ga me flink , want ik heb niks meer gedaan. Ik ben zo moe. Ik ben dus lekker in bed gaan liggen lezen in: "oei, ik groei" tot ik in slaap viel. Mijn man kwam me later de kleine brengen om te voeden.

Oh ja, voor degene die echt al klaar zijn met alles en nog leesvoer zoeken. Ik heb zelf het boek:   "oei, ik groei" maar je hebt meer van dit soort boeken. Misschien is het handig om die nu nog te lezen. Ik dacht: "ik lees het later wel." Maar juist in die eerste weken kom ik er zelf helemaal niet aan toe.
Trouwens nog iemand interesse in het boek: "veilig bevallen"? Ik vond het zelf niets, maar ik weet dat er mensen zijn die het wel iets vinden. Wie biedt?

Terug
Bovenaan