goedemorgen!
Jacq: ik ben blij dat je je vandaag wat beter voelt, lekker boodschappen doen, verstand op nul.....................kus voor jou!
Pipje: misselijk..........gelukkig alleen 's ochtends wat.......en die vermoeidheid........tja die sloeg bij mij pas in week 20 toe geloof ik........geniet lekker meisje!
Linnie: zal wel wondvocht zijn wat je verliest, is wel normaal inderdaad..........
Lekker de laatste dingetjes regelen en dan naar Oostenrijk...........gaan jullie het voetbalelftal volgen..........hahahaha!
Het is je gegunt, lekker uitrusten en even weg van alles, soms zie je dingen dan weer helemaal helder...........maar heb het idee dat je dat al wel doet, noord-hollandse nuchterheid he.............
Bambi: niet zoveel mee gekregen van de muziek dus, ach, vanuit je bed kun je het ook horen, whahahaha! Doe maar lekker rustig aan, want schijnt nog een vrij warm weekend te worden.......En de proefdruk van de kaartjes halen vandaag, leuk!!!!
Sterretje: tja, heb idd twee kaarsjes gebrand gisteravond, en als klap op de vuurpijl was deze uk gisteravond toen ik op bed ging echt ontzettend druk............moest mijn lachen inhouden want er kwam echt een pootje naar buiten zetten, alien!
Vandaag toch nog wat bezigheden, rekeningen betalen is nooit leuk..........
April: kut, weer zo'n last van je rug...........klote. Slaap maar lekker bij overdag......
Bieb: hoe zijn jullie kaartjes? Had je toch gisteren binnen gekregen???
Ik heb weer niet zo heel lekker geslapen, waardeloos. Was om 5 uur wakker en ben uiteindelijk wel weer weg gedoezeld, maar toen kwam de poes er bij liggen, en ik krijg elke ochtend, aan het einde van de nacht zo'n last van mijn rug, doet echt zeer.......dus dat is vrij kote. Maar goed, ik hoef vandaag bijna niets, moet even stofzuiger en ik werk wat was weg, maar ik heb al boodschappen in huis dus hoef de deur niet uit.
Net twee heerlijke broodjes gegeten (gewoon hoor, met kaas en pasta) dus daar ga ik er nog twee van maken..........hahahaha! Ben tot nu toe 6 kilo aangekomen, is nog redelijk bescheiden toch? God, ik hou mijn hart vast..........maar goed, dan weet ik wat me te doen staat. Geen aardbeiensloffen, m&m's, daim's en bitterballen meer...........maar dat doe ik eigenlijk alleen maar in de avond, en dan niet eens zo heel veel................nou ja, goed. Alles voor het goede doel............hahahaha!!!
Tot later meiden!