klusbabes 26!!!!!

Goedemorgen meiden!

Linda, nogmaals, een hele fijne vakantie! Geniet ervan! Het is je gegund! En.... doe rustig aan he!

Pip, misselijk. vervelend joh. Maar gelukkig kan je er ook om lachen, gezellig dat je even kwam buurten!

April, weer zo'n last van je rug meis. Inderdaad, je moet wel in topconditie zijn tijdens de bevalling!

Zo, met mij gaat het vandaag een heel stuk beter! Ga zo even boodschapjes halen en naar het winkelcentrum. Fijne dag meiden!

Liefs Jacqy

@rimke: wat mooi dat je kaarsjes gebrand hebt. Of de kleine in de buik zo beweeglijk was? Viel dacht ik wel mee, maar ik had wel de placenta aan de voorkant. Dus misschien heeft die veel beweging gedempt van onze kleine hulk.
@bambi: De BV gaat goed hier. Daar kunnen de koeien van kruimels niet tegenop . Wat het lopen betreft. Ik kan me voorstellen dat dat gisteren niet zo goed meer ging. Doe ook rustig aan, met afstanden. En gisteravond nog optredens. Chipz is wel leuk. Kun je alvast luisteren naar de muziek die de kleintjes waarderen.

@linda: gelukkig ga je vanmiddag rust nemen. Mocht ik je vandaag niet meer zien, dan wens ik je een fijne reis toe. Wanneer kwam je weer terug? En had je internet daar?
Hoe was het gisteravond nog?

@happy: Hé meissie. Ik kan me je gevoel wel een beetje voorstellen, maar toch wil ik zeggen: geef niet op meid. Ik zal je iig missen als je hier niet zo vaak meer komt. Ik hoop echter dat dat niet lang nodig zal zijn en dat deze ronde de jouwe is. dikke kus.

@april: alleen maar lezen ja, hihi. Dat is een van die warme dagen geweest dat ik alleen maar in bed lag. Ik lag of te slapen of te lezen.
@anouska: dus de arts heeft jullie getallen gegeven zonder een duidelijke uitleg?
@april: rust idd maar goed uit. En als jouw vliezen 's nachts breken, doe mij dan niet na door wakker te blijven, want uiteindelijk heb ik toen 2 nachten weinig slaap gehad.
@linda: WAT LEES IK NU??? Je zou toch gaan rusten, foei.
@jacqy: hoe voel je je nu meid? Als de tranen echt zo hoog zitten dan moeten ze idd even eruit. Toch een soort van verwerken. Ik hoop echter dat het al beter met je gaat.
@pip: Die moeheid hoort er ook bij. We snappen het wel. Rust maar lekker uit. En die misselijkheid verdwijnt tussen week 12 en week 16. Het is even het HCG-hormoon wat het veroorzaakt, maar goed, prettig voelt het niet.

Zo vannacht redelijk goed geslapen. Ik was ook echt moe. Ik moet vanmiddag eigenlijk ook even gaan liggen. Maar eerst even kijken wat er op het programma staat. Ik moet in ieder geval de was doen en rekeningen betalen. Ik ga even kijken wat er nog meer moet.

he meiden,

linda nogmaals een hele fijne vakantie gewenst.

april war rot dat je rug weer zon pijn doet. indd neem je rust. lekker douchen dus.

jacqy fijn dat je je vandaag beer voelt. maar als je je rot voelt ff lekker janken hoor. snpa het wel dat je dat niet bij collega's doet. en als je ei hier kwijt wil gewoon doen he.

pip ohje de misselijlheid komt eraan. hoop dat je niet moet overgeven hoor. en de hormomen gaan dus lekker tekeer. gelukkig kan je er nog om lachen. neem je rust als je lichaam erom vraagt he. het moet nu heel hard werken daar binnen.

rimke hoe was jou nacht ?

nou hier ff lui aan het doen. heb gisteren nog wel bij de muziek gekeken, maar de echt leuke artiesten dus niet gezien. het liep allemaal uit en ik was zo moe. dus heb nicky en natalie in me bed gehoord hahah en daarna floortje een beetje. toen ben ik weg gedommeld. om half 1 kwam me man naar bed en hoorde ik krezip. ik zei nog moet je horen joh. kon i would stay, woord voor woord horen wel leuk hoor. maar geloof dat het stil werd om half 2 pas. een uur later als de planning., verder rot gelslapen. word elke nacht wakker met enorm maagzuur. doet gewoon zeer.

nou ga me zo aankleden en dan wachten op me man, die is examen aan het doen me de hond. spannend hoor.

mhhh geen zon hier. maar wel warm. straks proefdruk geboorte kaartje halen,

xx bambi

goedemorgen!

Jacq: ik ben blij dat je je vandaag wat beter voelt, lekker boodschappen doen, verstand op nul.....................kus voor jou!

Pipje: misselijk..........gelukkig alleen 's ochtends wat.......en die vermoeidheid........tja die sloeg bij mij pas in week 20 toe geloof ik........geniet lekker meisje!

Linnie: zal wel wondvocht zijn wat je verliest, is wel normaal inderdaad..........
Lekker de laatste dingetjes regelen en dan naar Oostenrijk...........gaan jullie het voetbalelftal volgen..........hahahaha!
Het is je gegunt, lekker uitrusten en even weg van alles, soms zie je dingen dan weer helemaal helder...........maar heb het idee dat je dat al wel doet, noord-hollandse nuchterheid he.............

Bambi: niet zoveel mee gekregen van de muziek dus, ach, vanuit je bed kun je het ook horen, whahahaha! Doe maar lekker rustig aan, want schijnt nog een vrij warm weekend te worden.......En de proefdruk van de kaartjes halen vandaag, leuk!!!!

Sterretje: tja, heb idd twee kaarsjes gebrand gisteravond, en als klap op de vuurpijl was deze uk gisteravond toen ik op bed ging echt ontzettend druk............moest mijn lachen inhouden want er kwam echt een pootje naar buiten zetten, alien!
Vandaag toch nog wat bezigheden, rekeningen betalen is nooit leuk..........

April: kut, weer zo'n last van je rug...........klote. Slaap maar lekker bij overdag......

Bieb: hoe zijn jullie kaartjes? Had je toch gisteren binnen gekregen???

Ik heb weer niet zo heel lekker geslapen, waardeloos. Was om 5 uur wakker en ben uiteindelijk wel weer weg gedoezeld, maar toen kwam de poes er bij liggen, en ik krijg elke ochtend, aan het einde van de nacht zo'n last van mijn rug, doet echt zeer.......dus dat is vrij kote. Maar goed, ik hoef vandaag bijna niets, moet even stofzuiger en ik werk wat was weg, maar ik heb al boodschappen in huis dus hoef de deur niet uit.
Net twee heerlijke broodjes gegeten (gewoon hoor, met kaas en pasta) dus daar ga ik er nog twee van maken..........hahahaha! Ben tot nu toe 6 kilo aangekomen, is nog redelijk bescheiden toch? God, ik hou mijn hart vast..........maar goed, dan weet ik wat me te doen staat. Geen aardbeiensloffen, m&m's, daim's en bitterballen meer...........maar dat doe ik eigenlijk alleen maar   in de avond, en dan niet eens zo heel veel................nou ja, goed. Alles voor het goede doel............hahahaha!!!
Tot later meiden!

zo ik zit weer wassen en gestreken klaar hahaha. nu moet me man nog komen, pff waar blijft ie nou.

Rimke, nou die 6 kilo zijn nog te verwaarlozen hahah, je doet het echt netjes hoor. ik ben pas erg hahaha, maar goed het interseert me ook geen moer naar andere toe. tuurlijk zeg ik ook wel eens tegen me man, word ik ooit weer normaal, maar word echt niet goed als iemand zegt, pff de kílo's gaan wel hard he, ze moeten er ook weer af. dan denk ik waar bemoei je je meer. als ik 30 kilo aan wil komen hahaha. nee gekheid. maar zit al op de 20 en moet nog een paar weken. ach we zien wel hoe het gaat na de bevalling.

das trouwens ook best grappig verhaal. me zusje en me moeder zijn allebij enorm aangekomen nadat ze zijn gestopt met roken., dus ik zeg altijd ach jullie zijn solidair aan mij, komen we gezellig met zijn 3 en tegelijk aan. hahaha. maar vergeten1 ding bij mij zijn er straks een heleboel kilo's tegelijk weg hahsha. dan nog ben ik momenteel nog 20 kilo zwaarder als hen, dus als ik op gewicht ben dan ben ik net zo zwaar als hen. maar goed is was altijd dus veel forser als hen. hahhahah. snappen jullie nog.

sterretje, wat fijn dat de bv zo goed lukt. hahaha meer melk als kruimels koeien. das een goeie. redelijk geslapen dus. heb je snachts nog 1 voeding ?

oh me voeten zijn echt giga. ze slinken echt niet meer, nu is het nog erger als gisteren. en voeten omhoog werkt niet meer als bewegen en er niet op letten. en dat pisdrankje (niet te zeupen) werkt ook al niet hahaha.

gut ben echt zo beniewd of ons hondje geslaagd is. dit was een echte cursus, die vorige van mij was nog wat speels en puppie achtig. maar deze is echt gehoorzaamheids training. Ach het moet wel raar lopen als ie zakt hoor, dan hebt ie echt geen zin gehad of hij is ziek, door het warme weer wil ie wel eens loom zijn. maar over het algemeen doet ie het bij me man altijd wel oke.

word echt knetter gek van die heli die hier om de paar minuten over me dak zoeft. echt heel laag. maar goed zei gistern al een dure atractie voor wie wil hahahah

ga weer ff.

xx bambi

Terug
Bovenaan