klusbabes 26!!!!!

@rimke: hihi, het horrorpakket is binnen. Ach meid, de vraag is wat je nodig hebt. Trouwens die broekjes zitten heerlijk na de bevalling. Ik heb er bijna 1,5 week in gelopen. Ze knellen niet of zo. Eén tip: je mag ze op 60 graden wassen.

Als jullie trouwens spullen overhouden kun je kijken op onderstaande site. Hier verzamelen ze kraamspullen voor de 3e wereld.
stichtingbabyhope.org

Trouwens aan de zwangeren: jullie gaan toch zeker allemaal wel mee doen aan "Moeders voor Moeders" ???

Ja dames, ik ben een idealist en zou het liefst iedereen willen helpen. Ik hoop dat jullie dat ook hebben. Een kleine stap voor ons een grote voor de mensheid

@bambi: hondje geslaagd, hiep, hiep hoera. En nog wel 2e. Van de hoeveel eigenlijk?
@april: lekker aan het lezen en toch wat dingen gedaan en straks gezellig naar een vriendin.

Ik had het pakket van CZ. Met Zebra-z de knuffel in oranje met rood en een boekje met spelletjes erin. Hadden ze van mij ook mogen houden.
Je kunt alvast kijken wat er voor zeiltje in ligt voor in bed. Het blijkt dat Hema speciale heeft voor zwangere vrouwen en bedplassers en die zweten en kraken niet.

hahaha, we hebben dus weer te maken met een stelletje luiwammesen...............ach, daar is het ook weer voor, zit de hele dag al binnen....had net mijn vriendinnetje uit oostenrijk op de msn, toen belde Fonske via Skype, ik ben op zoek naar betaalbare geboortekaartjes (maar dat lijkt een kansloze missie) en mijn wasje is klaar.........
Heb al een stuk aardbeienslof op, en moet zo nog even wat fruit eten.........

April: dat is wel gezellig, met een vriendin wat eten...........ach, en dan ben je ook zo weer thuis toch? Of eten jullie lekker thuis..........wij hebben gister bij de indiaan in Arnhem gegeten, zo lekker.................
Wat saai trouwens dat je mannetje de hele dag foetsie is..............

Sterretje: tja, dat veilig bevallen boek, ik heb het ook gekocht maar vind het ook niet zo wat.....heb ook die " duik in je weeen", heb toch het idee dat ik iets moet doen buiten die haptonomie..................leren puffen ofzo.........

Die haptonomie is trouwens wel leuk hoor? Fons leert een beetje met onze uk spelen/contact maken....daarnaast krijgt hij oefeningen om met mij te doen, om bijvoorbeeld mijn rug te laten ontspannen. De volgende keer gaan we langzaamaan een begin maken met de bevalling voor te bereiden. Wat ik me daarbij voor moet stellen weet ik nog niet zo goed, maar dat gaan we over twee weken merken......
komende week eerst weer naar de VK, krijg dan de rhesusprik enzo.........
Ben vandaag officieel 28 weken! Kindje zou levensvatbaar zijn...........laat haar nog maar even zitten.........

hey meiden

ik heb niet echt gelzen maar ik heb het giga druk sorry en over een uur staat de oppas voor de deur en ikmoet nog een aantal dingen doen, ik ben nu net klaar met de schoonmaak, pffff

pip: last van misselijkheid, hopelijk wordt het niet erger meid, en zakt het snel af

bambi; las dat de hond is geslaagd gefeliciteerd en je hebt vanuit je bed de artiesten kunnen horen

rimke; klote geslapen meid, jeetje zeg dat is niet zo leuk, doe maar rustig aan meid

april: ook een slechte nacht gehad en weer last van je rug, ook voor jouw geld rustig aan doen

meiden ik ga er gelijk vandoor sorry, Ik kom vandaag niet meer online, ik kom als ik op vakantie ben nog eventjes op het forum want we hebben internet maar het zal niet zo vaak zijn
ik wil natuurlijk wel af en toe checken of april al is bevallen natuurlijk hahaha

meiden ik spreek jullie snel weer en ik ga jullie wel missen

dikke kus Linda

Dat vind ik een heel goede tip sterretje, die spulletjes naar de derde wereld!
Heb de eerste keer wel meegedaan met moeders voor moeders, maar deze zwangerschap niet, volgende uiteraard wel weer..............
Die tip van de molton voor bedplassers kende ik idd, ik zal eens zoeken bij de hema, want volgens mij is dit zo'n zweet ding..........bleh!

Dag meisje!! Heel fijne vakantie!
Geniet er van, kom lekker tot rust, tot jezelf, tot je gezin en vooral niet tot ons..............hahahaha!
hoop dat jullie het heel fijn hebben en rij voorzichtig!

Dikke kus!

Linda; Voor de laatste keer dan; een fijne vakantie!!!!!!!!

Rimke; Jammie alweer een aardbeienslof, lekker hoor. Ja, we zijn zeker lekker lui, heerlijk toch.
Tja geboortekaartjes die niet te duur zijn kon ik ook niet vinden, echt niet normaal he zo duur.

Sterretje; Ik ben ook gestopt met het lezen van boeken over de bevalling, heb het gevoel dat ik het belangrijkste wel weet..................

Ja, gaan er eigenlijk nog meiden met Moeders voor Moeders meedoen?

April

Terug
Bovenaan