happy: ach lieverd ik ga je wel missen , maar je moet doen waar jij je goed bij voelt, en asl dat even afstand is dan moet je dat doen, ik snap je gevoel erg goed hoor meid, doe maar rustig aan, maar jouw tijd komt ook echt, wij gaan alletwee voor de maand juli net asl rimke heeft gependeld, en niks geen ego-berichtje meid, je kan hier altijd je gevoelens uiten
bambi : hahaha de halve braderie gehad kan je morgen de andere helft doen hahaha
logisch dat je gesloopt bent en het is ook nog een lekker weretje geweest vandaag, ga maar lekker effe met de voetjes in de lucht en nog veel plezier verder
anoeska; vanavond de oppas veel plezier en jullie gaan weer bbq en las ik, lekker hoor,
en bij de fert...arts was ook alles goed las ik dat is fijn
hahah meiden ik moet zo lachen om jullie waarschuwingen ik zeg het steeds tegen tom als ik iets doe, ik mag niet van de klusbabes hahah dan zegt ie als je eerst dan maar eens gaat luisteren haha, maar lieverds is vind het heel erg lief van jullie en ik heb gerust mijn rust hoor,
meiden ik ga stoppen want we moeten weg, morgenochtend lees ik alles bij
iedereen een fijne avond en tot morgen
xxx linda
bambi : hahaha de halve braderie gehad kan je morgen de andere helft doen hahaha
logisch dat je gesloopt bent en het is ook nog een lekker weretje geweest vandaag, ga maar lekker effe met de voetjes in de lucht en nog veel plezier verder
anoeska; vanavond de oppas veel plezier en jullie gaan weer bbq en las ik, lekker hoor,
en bij de fert...arts was ook alles goed las ik dat is fijn
hahah meiden ik moet zo lachen om jullie waarschuwingen ik zeg het steeds tegen tom als ik iets doe, ik mag niet van de klusbabes hahah dan zegt ie als je eerst dan maar eens gaat luisteren haha, maar lieverds is vind het heel erg lief van jullie en ik heb gerust mijn rust hoor,
meiden ik ga stoppen want we moeten weg, morgenochtend lees ik alles bij
iedereen een fijne avond en tot morgen
xxx linda