klusbabes 26!!!!!

happy: ach lieverd ik ga je wel missen , maar je moet doen waar jij je goed bij voelt, en asl dat even afstand is dan moet je dat doen, ik snap je gevoel erg goed hoor meid, doe maar rustig aan, maar jouw tijd komt ook echt, wij gaan alletwee voor de maand juli net asl rimke heeft gependeld, en niks geen ego-berichtje meid, je kan hier altijd je gevoelens uiten

bambi : hahaha de halve braderie gehad kan je morgen de andere helft doen hahaha
logisch dat je gesloopt bent en het is ook nog een lekker weretje geweest vandaag, ga maar lekker effe met de voetjes in de lucht en nog veel plezier verder

anoeska; vanavond de oppas veel plezier en jullie gaan weer bbq en las ik, lekker hoor,
en bij de fert...arts was ook alles goed las ik dat is fijn

hahah meiden ik moet zo lachen om jullie waarschuwingen ik zeg het steeds tegen tom als ik iets doe, ik mag niet van de klusbabes hahah dan zegt ie als je eerst dan maar eens gaat luisteren haha, maar lieverds is vind het heel erg lief van jullie en ik heb gerust mijn rust hoor,

meiden ik ga stoppen want we moeten weg, morgenochtend lees ik alles bij
iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

He meiden!

Sterretje, wat leuk dat de kleine al zo sterk is! En lekker wandelen vanaf volgende week. Lijkt me heerlijk! Nog 4,5 kilo te gaan, ach.. dat gaat je wel lukken!

Anouska, naar de fert poli geweest. Wat gaan ze nu verder doen dan?

Linda, je moet wel rustig aan doen he meis! en ik wens je een hele fijne vakantie!!! Geniet ervan, het is je gegund!

Bieb, volgende maand even niet, snap ik heel goed. Heb het ook 1 maand "gewoon" gedaan. Maaja, heeft niet geholpen hahahah Hoe gaat het trouwens op je werk?

Rimke, gek idee he dat je al mama had kunnen zijn, gelukkig duurt het voor jou niet meer lang!

Happy, lieve schat, snap het heel goed. Zat er gister ook helemaal doorheen. en vandaag eigenlijk ook. Vecht tegen de tranen, zelfs op werk. Onze tijd gaat komen.
Dikke kus !

Nou, vandaag was dus ook nog een kut dag. Vanmorgen op werk, kreeg ik een lief mailtje van die collega waar ik gister even bij heb uitgehuild, en jahoor, daar ging ik weer! De hele dag de tranen tegengehouden.
Hoop dat het snel weer weg trekt dat gevoel, want word er een beetje gek van!

Gelukkig heb ik nu weekend.

Fijne avond lieve meiden!

Liefs Jacqy

Lieve Jacq: weer zo'n takke dag dus.........
Een tip van de grootste jankert op aarde (ik dus........), ga je tranen niet tegen houden, zeker niet als je thuis bent........je krijgt er koppijn van en huilen is zo goed en kan af en toe zo opluchten. HUIL!!!!! En dan huilen om alles wat je dwars zit..........ook de kleinste, miezerige dingen die je dwarszitten.
Je hebt ook niet wat meegemaakt de afgelopen maanden.........

Er komt weer een dikke kus die kant op..........

Rimke, dank je wel weer voor je lieve woorden!
Weet dat ik gewoon moet huilen, maar op werk, met alle patienten om me heen, nee dank je! haha en ook met mijn collega's niet. Want dan gaan ze vragen wat er is, en daar wil ik ff niet op antwoorden! haha
Maar huil zeker wel hoor, lekker thuis en op de wc op werk! haha

Krijg t gewoon ff niet uit mijn kop! Weet ook niet waarom dit nu opeens zo is..

Fijne avond meis, weer zonder fons! saai hoor!

Liefs Jacqy

goeiemorgen meiden

het verjaardagsfeest van me schoonmoeder was wel gezellig gisteravond, maar ik was blij dat ik in me bedje lag want ik wist niet meer hoe ik moest zitten

wat een rust hier gistereavond zeg,  

jacqy: ik ben het met rimke eens meid, laat die tranen maar rollen hoor lieverd, ik vind het erg dat je je nog steeds zo rot voelt, ik hoop dat je je snel weer een beetje lekkerder in je vel gaat voelen,

me navel loopt nog steeds een beetje vocht uit met een beetje rood bruin maar ik maak me geen zorgen meer hoor, ik ga vannacht lekker op vakantie en het gaat vanzelf wel over, de hele nacht heeft het niet gevloeid en net begon het weer beetje ach voordat ik een jongentjes ben gaat het wel over hahaha

meiden ik zal vandaag nog 1 keertje komen want ik heb het heel erg druk vandaag, ik moet schoonmaken en ik laat tom even de laatste boodschappen doen, en om 5 uur hebben we de bruiloft, en om 6 uur vannacht gaan we lekker rijden ik ga gelijk even kijken hoe het weertje nu is in oostenrijk

meiden iedereen een fijne dag vandaag en tot later nog even

xxxx linda

Goedemorgen!!

Hier vliegt Pip even om de bocht! Sjemig wat een drukke week zeg. Iedere avond had ik iets dus het was rennen en vliegen. Het gaat goed hier hoor. Ben 's ochtends wel erg misselijk, kan dan wel huilen, maar als het over is lach ik er om.

Linda, vandaag lekker op vakantie. Geniet er van. Je was geloof ik daar ook wel online maar toch, je mag ook wel een beetje vakantie van het forum nemen hoor hahaha. Hoop dat het lichamelijk ook goed voor je zal zijn die vakantie.

Happy, ik begrijp je helemaal! Snap dat je er doorheen zit, had ik een tijdje geleden ook. Was ook niet zo vaak meer hier. Mij heeft het wel geholpen om de boel een beetje op de achtergrond te zetten en te relativeren. Natuurlijk is het veeeeel gezellig met jou erbij maar ik begrijp het helemaal.

April, kom maar op met die beeb!!!

Heb verder maar deels bijgelezen. Sorry leedies.

Ik had Renee toch al wel gefeliciteerd? Werd echt heel blij toen ik het las!!!! Denk dat we redelijk gelijk lopen qua zwangerschap!!! JOEHOE!!!

Dit weekend ook weer druk, probeer wel een beetje tijd voor mezelf in te lassen want heb dat wel nodig geloof ik.

Dames, goed weekend!!!!

XX

Hey meiden,

Jeetje wat een rust hier zeg.

Pip Stip; Ha ha je kwam even snel voorbij. In de ochtend misselijk lees ik en wat huilbuien, tja de hormonen he. Maar je kunt er ook weer om lachen, goed zo.

Linda; Volgens mij heb ik het al gezegd, maar nogmaals een fijne vakantie, geniet ervan.

Nou hier een echte rot nacht gehad, weer veel last van mijn rug gehad. Ik doe nu dus echt rustig en hoop dat de pijn dan zakt want als ik ga bevallen moet ik natuurlijk wel in top conditie zijn. Net even lekker liggen lezen en toen zijn de oogjes weer dicht gegaan.
Zo probeer ik gedurende de dag toch wel aan mijn rust te komen.

April

Terug
Bovenaan