klusbabes 26!!!!!

hahahaha, mijn hemel! Voor 200 euro redden jullie het niet..................ga je een boekwerkje maken??
Heb net twee proefkaartjes aangevraagd, gratis..........ik ben benieuwd.......wil vooral een leuke tekst erop hebben, maar wat weet ik nog niet..............ben een beetje inspiratieloos op het moment..........

Jacq: gerommel in je baarmoeder...........we duimen vrolijk door..............moet toch eens raak zijn zou je zeggen, zeker nu we als klusbabes weer een beetje in de opwaartsespiraal zitten, na het dieptepunt met onze linnie.................
Ik ben er ook dus je kan je helemaal leegkletsen!
Ga je verder vandaag nog wat doen, boodschappen heb je al gedaan, en verder? Nog van het mooie weer genieten?

STerretje: wat een service van je mannetje dat hij jullie meisje komt brengen! Zo hoort het natuurlijk ook, kan jij lekker blijven liggen met het voeden, fijn dat het zo goed op gang gekomen is!

Zeg Rimke, zullen we het niet meer over dat bedrag hebben  Wij hebben ook best veel kaartjes, dus dat speelt natuurlijk ook mee vrees ik.
Heb je mijn tekst over de molton vd Hema gelezen?

Ja Jaqcy ik ga super hard voor je duimen. Heb je nog iets leuks gekocht, of alleen de wekelijkse boodschappen?

he!

Leuk zeg rimke, proef kaartjes!

April, we hebben een tondeuze gekocht voor tom zijn haar... zijn we nu aan t doen! haha helemaal leuk! en verder niets bijzonders. Ga donderdag nog even naar de stad om vakantie spullen te halen.. boekjes enzo..

Rimke, ga jij nog wat doen dit weekend? helemaal zonder je mannetje??

Terug
Bovenaan