klusbabes 26!!!!!

Hahahaha, ik zal niets meer zeggen!
Heb idd je stukje over de molton gelezen, zal ik tzt ook kopen. heb er voor mijn ukkie ook 2, 1 voor in de wieg en 1 voor in het ledikantje........

Jacq: jullie gaan idd lekker bijna op vakantie, waar gingen jullie ook al weer heen?
En lekker tom zijn haar aan het scheren. Durf het bij fonske nooit.
Ach mijn lieverdje is morgen alweer terug dus het was een reisje van niets, gisteren vertrokken, morgen alweer terug. En dan moeten we meteen door naar brabant want daar hebben we een verjaardag van een oud-tante van Fons.......en dan maandag en dinsdag helemaal niets!!! Dan moet ik woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag werken.........halve dagdiensten........
We hebben een wc besteld voor boven, hebben boven geen toilet, maar nog wel ruimte voor ip op de badkamer. En er bestaan dus toiletten, sanybroyeurs, die niet op het riool hoeven aangesloten te worden ofzoiets................en aangezien ik tien keer per nacht moet piesen en het met een kleintje ook wel handig is, een wc boven, heeft fons er eentje gekocht.........en die gaat hij met een kennis installeren, hoop dat hij snel geleverd wordt................hahahahaha!

Rimke; Ja dat lijkt mij ook wel handig een wc boven, pff moet jij nu dan elke nacht naar beneden?? Geen wonder dat je nog maar weinig aan bent gekomen, jij loopt dan wat af zeg, ha ha...........
Ik heb juist ma en di wel wat op de planning, en dan woe of do denk ik bevallen..............

April

hahahaha, op woensdag of donderdag bevallen, is het heel mooi weer voor dan, wordt echt zeikweer namelijk!
Jemig, mijn uk is mijn buikje even aan het verbouwen..................
Idd, wij hebben geen plee boven..............moet zo'n 2/3/4 keer per nacht plassen.........waardeloos. We wonen in een jaren 30 huis, en daar was nog geen wc gemaakt boven, ze hadden de badkamer wel gedaan maar geen wc aangesloten........niet zo handig, maar dat gaan wij nu dus doen. Kan gewoon op de afvoer en op electriciteit..........hartstikke handig!
Ben benieuwd, is zo ook wel handig in het kraambed, als je met een kannetje moet naspoelen enzo..........hoef ik niet iedere keer op onze hele kleine wctje beneden.........

Tunesie klinkt heerlijk jacq! Ben ik ook eens geweest, noord-afrika. Goed smeren hoor!!
En oppassen met vreemd eten, als je het niet vertrouwd dan maar een pizza nemen ofzo.............en je immodium mee nemen.........maar dat hoef ik jou niet te vertellen!

hahahaha, op woensdag of donderdag bevallen, is het heel mooi weer voor dan, wordt echt zeikweer namelijk!
Idd, wij hebben geen plee boven..............moet zo'n 2/3/4 keer per nacht plassen.........waardeloos. We wonen in een jaren 30 huis, en daar was nog geen wc gemaakt boven, ze hadden de badkamer wel gedaan maar geen wc aangesloten........niet zo handig, maar dat gaan wij nu dus doen. Kan gewoon op de afvoer en op electriciteit..........hartstikke handig!
Ben benieuwd, is zo ook wel handig in het kraambed, als je met een kannetje moet naspoelen enzo..........hoef ik niet iedere keer op onze hele kleine wctje beneden.........

Tunesie klinkt heerlijk jacq! Ben ik ook eens geweest, noord-afrika. Goed smeren hoor!!
En oppassen met vreemd eten, als je het niet vertrouwd dan maar een pizza nemen ofzo.............en je immodium mee nemen.........maar dat hoef ik jou niet te vertellen!

Phoebe is back in town.... !!!!!

Meiden, hoe is het allemaal met jullie?
Ik heb jullie wel gemist hoor!
Gelukkig heeft happy me op de hoogte gehouden van het laatste nieuws.

Allereerste, Pip en Renee...... GEFELICITEERD meiden!
Dat was nog eens leuk nieuws op vakantie!

Linda...... wat moet ik zeggen..... Happy belde de vrijdag dat ik weg ging.... ik stond nog op schiphol.... met geweldig nieuws..... en later die week een smsje...... ik had gelijk een dip dag..... Heel veel sterkte meid en hou je taai...

Happy, super bedankt voor alle smsjes!

De vakantie was echt helemaal super, ben nu wel helemaal kapot (nachtje over geslagen) maar het was zeker de moeite waard!
We hebben zo veel leuke dingen gedaan en gezien, we hadden makkelijk nog 2 weken langer kunnen blijven, geen probleem!
Ik ga nu maar een poging wagen om de koffers uit te pakken.... pfffff

Meiden, ik ben ook wel weer blij om terug te zijn en weer lekker met jullie te kletsen!

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan