klusbabes 26!!!!!

Heeee meisje!

Jet-lag................probeer nu zo lang mogelijk wakker te blijven hoor, dan ben je meteen omgeschakeld. Vanavond rond een uurtje of 9 naar bed en er gewoon om 9 uur weer uitkomen en tadaaaaaaaaaaaaa! je bent weer in ons ritme!
Fijn dat je het zo leuk hebt gehad!
Lijkt mij ook fantastisch om heen te gaan!
Lekker gedoken enzo?
Lekker geklusd enzo?
Lekker gegeten enzo?
Lekker gerelaxed...............hahahahaha!!!
Welkom thuis!
Succes met je koffers!

Phoebe; JAAAAAAAAAAAAAAA welkom terug, jippie. Hoe is het met je, leuke vakantie gehad? Vanavond maar op tijd naar bed, je zult inderdaad wel moe zijn na een nachtje vliegen.....

April

Phoebe, welkom terug!
Lekker genoten zo te lezen! Heerlijk hoor! Ben je bruin geworden?
Wat heb je allemaal gezien en gedaan op het mooi curacao??? nog met dolfijnen gezwommen?? naar het westpunt geweest? grote kleine knip? Lekker gegeten ed??

Vertel!! haha en nog flink geklust in de vruchtbare tijd?? haha, hoop dat jullie nu met zn drietjes zijn!

Dat vroeg naar  bed gaan zit er vanavond niet in ben ik bang.... we gaan naar Jochem Meyer, daar had ik al kaartjes voor!
We hebben niet gedoken, ik ben niet zo'n onder water held hahaha
Maar het water is op de meeste stranden zo helder dat je zelfs boven water ogen te kort komt!
En we hebben zeker heerlijk geklust, op de bank, op de tafel, op bed, op het terras.... hahahaha
Ook lekker gegeten, ook wel slecht hoor, je wordt best loom van die warmte... dus de mac was best een uitkomst hahaha
En relaxen is geen probleem op curacao, strandstoel onder je kont, parasol erboven, boekje erbij, geluid van de zee op de achtergrond..... wie kan er zo niet relaxen hahahaha
Maar niet alleen van zwanger zijn krijg je dikke enkels.... van 10 uur in een vleigtuig zitten verdwijnen je enkels ook.... het lijkt wel of ik ze heb achter gelaten op curacao hahaha

Liefs Phoebe

Wahaha ik moet nog even reageren hoor Phoebe, klussen op het terras, bank, tafel en bed, sjonge dat klinkt spannend. Enne je weet het he, onze kleine is ook op vakantie verwekt...............

April

Hey Jacq,

We zijn naar verschillende stranden geweest, playa kalki, cas abou, port marie, mambo beache, grote en kleine knip, jan thiel natuurlijk klein curacao, caracas baai.....
En idd ook bij de dolfijnen geweest. Van Kras krijg je de encounter gratis, dus die hebben we gedaan, kon ik gelijk kijken hoe het zwemmen zou zijn. Dat vond   ik een beetje tegen vallen, eigenlijk is het bijna het zelfde als de encounter, alleen ben je dat helemaalin het water. En het stukje echt zwemmen, dus vinnen vast en gaan, is misschien maar 4 meter ofzo, dus dat hebben we niet gedaan.

We zijn trouwens ook naar Dinah Veeris geweest en daar heb ik van die kruiden gekocht om zwanger te worden, proces duurt een maand of 3 a 4, dus we hebben besloten dat eerst nog even af te wachten of dat lukt. Er hangen daar zo veel geboorte kaartjes van mensen die zwanger zijn geworden na dat ze die kruiden hadden gebruikt, dat ik het nog wel een kans wil geven.

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan