Phoebe; welkom terug! een heel fijne vakantie gehad lees ik?? Kan je mij ook wat van die kruiden opsturen???
(Ik hoop dat t klussen heeft aangeslagen met die vakantiesfeer!
Linda; denk niet dat je dit nog leest maar nog een fijne vakantie!!!
Happy; meis, begrijp je helemaal. Als ik weer ongi wordt, denk ik ook. zoek t allemaal maar uit, ik heb er geen zin meer in. Ik kom niet meer op t forum. En er worden er meer en meer zwanger....tuurlijk ben je blij voor Pip en Renee enz, maar het doet toch wel even pijn. En het is echt niet dat je het ze niet gunt hoor, ik snap t helemaal.
Maarja, hier kan niemand er wat aan doen dat t bij de 1 sneller gaat, en ik vindt die verhalen wel leuk hoor van de zwangeren. En ach, als t over kleertjes en troepjes gaat, kunnen we niet meepraten, maar daar lees ik gewoon overheen haha.
Meis, doe gewoon waar jij je goed bij voelt, en wel af en toe laten weten hoe t gaat hoor!
jullie hebben zoveel gekletst dat ik t niet meer weet...
Vandaag gewerkt, viel reuze mee. Was rustig.
Vriendje ook gewerkt, was half 5 thuis, ik 1615 uur. Snel gegeten (zelfgemaakte hamburgers!) want hij moest half 6 weer weg, naar bruiloftsreceptie van collega, En rond 9 uur hebben we in cafe afgesproken met vriend, die was van de week jarig. Ik ga mooi een paar biertjes zuipen!
Gisteravond geklust,. .morgen weer en dan dinsdag weer. Sja, nu even kwestie van plannen.
collega vroeg aan me of ik ook kinderen wilde. Nou, toen heb ik dus verteld van mk en dat we weer bezig zijn. Ach, ik had zoiets, what the hell. Ik heb hier toch niets te verliezen. En heb niet t idee dat ze moeilijk doen over een zwangeren. En dit werk is toch maar voor een half jaar (wie weet langer...)...
Ga denk morgen beginnen met kaarten schrijven! Heb nu zondag en maandag vrij
Net een beetje naar vakantiesites gekeken. Wil eigenlijk weekje naar Italie. Maar wie weet of Malta wat is?zag er ook wel leuk uit
Ik heb zin om wat te snoepen...