klusbabes 26!!!!!

Zo, lig met laptop op schoot in de tuin.............onder parasol en partytent........hele mooie, van mijn zwager gekregen, en Fons wilde hem meteen even uit proberen, lekker de zon uit de tuin.
Wij hebben hier een schandalig-niets-doe-dagje. Ben wel wat was en vaat aan het wegwerken, maar de machines doen het werk............hahahaha!
zijn echt ontzettend lui, Fons ligt volgens mij op de bank te slapen.
Vanavond bordje sla met stukje vlees van de bbq. Voor morgen hebben we vrienden uitgenodigd, die net bevallen is, en gaan we ook nog even bbq-en, voordat het slechte weer er aankomt...........gezellig. Gewoon simpel hoor, hamburgertje, spiesje, salade en brood, klaar!

Sterretje: oh, je ging voor je zelf. Ik heb het vorig jaar ook een paar keer gedaan vanwege mijn migraine, maar ik werd er niet veel beter van.........is wel een hoop gekraak te horen in mijn nek en kaken maar de migraine ging er niet mee weg, hoop dat het voor jou wel helpt!!
En toen ook nog stoer met jullie grietje boodschappen gedaan! Zie, je red het prima alleen, of niet! SToer hoor! Lijkt me wel even vermoeiend en een hoop geplan in het begin, maar dat went vast vanzelf!
Tja, Fons had heel lief wat kleertjes uitgezocht, en ik vind het echt enorm schattig! Knap van hem uitgekozen. Is toch wel leuk als de mannen zelf ook eens initiatief nemen tot dat soort he? Bedoel, de kinderkamer heb ik ook ingericht enzo dus iets van zijn smaak is ook wel leuk om te zien!
Wij eten vroeg ivm de brandweer van Fons, die is eerder ivm het voetbal............zal me een klapper geven, ik denk dat ze gaan verliezen............sorry!
Maar toch:; hup, holland, hup!

hallo meiden,

ff snel weer een bericht van mijn, zag dat april nog niet bevallen is.

moet zo ook weer weg maar we hebben vandaag de samenlevingstest gehad en die was niet perfect, mijn eitje was wel gegroeid naar 21 mm perfect dus. en mijn baarmoederslijmvlies was 11 mm ook perfect de zuurgraad was perfect, alleen mijn man zijn zaadjes zaten er maar weinig in die zwemden, er waren er wel maar niet zoveel die er hadden moeten zijn.
dus nu moet ik morgen weer een doen dus vanavond weer verplicht, misschien is het nog op tijd want mijn eitje staat op klappen. hopelijk schiet er toch een zaadje de goede richting in.
moest dus vandaag ook nog een kuur voor mijn crohn dus heb  van half 12 tot 5 uur in het ziekenhuis gezeten.  

maar goed moet zo weer weg en om half 9 natuurlijk voetbal kijken.......

hou jullie op de hoogte  

liefs anoeska  

He anoeska,

Das een wat mindere uitslag zeg, natuurlijk , er is maar 1 zaadje nodig om het eitje te vinden, maar het zou toch wat fijner zijn als er meer die richting op konden zwemmen niet?
En nou morgen weer naar het ziekenhuis..............terwijl   je er vandaag ookal zolang bent geweest.........balen.......en had de dokter nog iets nieuws over je Chron, of gaat dat goed?
Nou, in ieder geval veel plezier vanavond en succes morgen met de samenlevingstest.........veel plezier met het voetbal vanavond!!!

Hallo Meisjes

Hier gaat het hartstikke goed! Ik heb gelukkig (nog) geen last van misselijkheid! Ik ben wel wat vermoeider maar als ik op tijd ga slapen dan kom ik de dag goed door. Verder heb ik eigenljk nergens last van. Ja gisteren deden mijn tietjes toch pijn!! niet normaal alsof ze bont en blauw waren maar dat is vandaag weer stukken minder.
23e heb ik afspraak bij de verloskundige voor een intake gesprek en bij de gyneacoloog hoefde ik niet meer terug te komen. Ik ben nu 6 weken en 3 dagen en ben 3 januri uitgerekend. Ik denk eerlijk gezegd dat ik minder ver in de zwangerschap ben maar dit tel ik uitgaande van de menstruatie. En die moest ik van de verloskundige aanhouden...
We hebben het onze ouders verteld en die waren helemaal verrast en super blij!! Ook veel van mijn collega ´s weten het al omdat we niet zo lieverdjes op de afdeling hebben qua bewonersdoelgroep. Dan kunnen de collega ´s daar rekening mee houden. En natuurlijk met het til werk.

Happy ik begrijp je reactie helemaal. Ik had het er ook steeds moeilijker mee als er iemand zwanger bleek te zijn. Je bent blij voor ze maar het doet ook pijn. Afstand nemen heeft mij erg veel goed gedaan hoe raar het ook klinkt....
Dikke kus voor je meid!!

Ik heb verder wel alles gelezen maar ben alles kwijt.....

Meisjes fijne avond!!

Hallo dametjes,

Vanmiddag kon ik niet op internet komen, dus nu maaar even snel berichtje

Kruimels; fijn dat alles goed met je gaat! eindelijk die nare klachtjes (meeste) verdwenen

Renee; heeft zere tietjes haha

Anouska; jammer van die test, maar wie weet was het een momentopname. En er hoeft er maar 1 sterk genoeg te zijn. Bij mijn 1e zw.schap was er blijkbaar toch een zaadje wat door mijn zure slijm heen kon, dus t kan altijd

Bambi; dacht er vanmorgen nog aan om te vragen of je nog ging solliciteren. maar groot gelijk, als het waarsch toch niets was, kan beter nu de tijd aan je zw.schap besteden. Je hebt nog tijd genoeg straks om te soll.

Vanmorgen heb ik gerend, even snel naar Lidl (hadden allemaal lekkere Americaanse dingen), daarna in tuin gewerkt en toen de zon in. Sjeesus wat was t warm.
Vanavond ook nog gefitnesst, maar we waren alle2 erg moe (vriend ook), net pas gegeten en nu zitten we klaar voor t voetbal. Ben niet zo een voetbalfan, maar deze wedstrijden vindt ik wel leuk

morgen heb ik een afspraak met een vrouwtje die evt voor mij bruidsboeket kan maken, denk ook niet dat ik morgen dus kom buurten. En anders tot woensdag!

Nou, werd er vanmorgen nog gesolliciteerd bij het nationaal Ballet, nu doet ze een flinke gooi (lees: schop) naar het hollands elftal.....................

@bieb: je bent dan toch nog vrij actief geweest. En ja het was echt heel warm. Snap ook niet dat je juist nu in de tuin gaat werken. Had je je ingesmeerd? Je zult wel al 5 tinten donkerder zijn nu.
Deze wedstrijden zijn bij mij ook de enige die ik wel eens kijk. Ik voetbal liever zelf dan ernaar te moeten kijken. Alleen denk ik net als Rimke niet dat ze het gaan redden tegen Italië. Maar wie weet.
@anouska: wat raar dat ze morgen ook een test willen afnemen. Ik dacht dat als je het een dag later weer doet je sowieso minder zaadjes hebt. En idd zoals bieb zegt is het misschien wel een momentopname. Maar goed dan nog veel succes morgen. Ik duim voor jullie .
@rimke: Het is idd leuk om te zien wat die mannen dan kiezen. Bij ons hebben we samen gekeken voor de kamer, maar dat gaat altijd heel makkelijk. Of we hebben dezelfde smaak, of hij wil me graag laten geloven dat we dezelfde smaak hebben . Nou, Rimke het valt me tot nu toe mee om alleen met de kleine op pad te gaan. Zorg ervoor dat je helemaal klaar bent, wacht tot de kleine wil eten, ga dan voeden en verschonen en dan kun je in ieder geval weer 2 uur vooruit. Doe de meest dringende zaken eerst, zodat je als de kleine zich meldt meteen naar huis kunt. Alleen die maxicosi is soms wat zwaar. Maar goed, ik moet echt sporten. Ik heb totaal geen spieren meer, nergens.
En het erin en eruit krijgen van de maxi-cosi is even oefenen. Ik heb vandaag de kinderwagen ook nog niet erbij genomen, een ding tegelijk.
Ik heb trouwens ook niet het idee dat het erg veel helpt bij de chiropractor. Ik wil het nog heel even aankijken.

Hey meiden, ff een kort berichtje, ik ben helemaal kapot, ik heb bijna de hele nacht wakker gelegen, jetlag................ leuk hoor een tijdverschil van 6 uur.....
Gelukkig werk ik niet in de zorg ofzo, want ik zou er echt niet tegen kunnen tegen die wisselende diensten.
Voor alle meiden die dat wel doen....petje af !!!!

Ik weet niet meer wie het zei, maar ik had liever ook nog vandaag en morgen vrij gehad, even bijkomen, maar mijn baas ging op vakantie, dus ik moest wel weer aan het werk.
Nou ja, nog maar 4 dagen, dan ik het weer weekend toch?

Nou meiden ik ga me mandje op zoeken.

Slaap lekker allemaal en een fijne dag morgen!

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan