klusbabes 26!!!!!

nou inderdaad! En... als je misschien dan ooit zou besluiten er helemaal te gaan wonen, is een heelijk leven hoor!
He ik ga er vandoor.. ga mijn bedje opzoeken! morgen weer vroeg op!

Truste voor straks!

Liefs Jacqy

Ik ga ook me mandje opzoeken.
Vanmorgen express niet te lang uitgeslapen, maar daarvoor wel 35 wakker geweest ( op de hazen tukjes in het vliegtuig na dan).
Morgen begint de werkelijkheid weer, gewoon weer aan het werk.....
Meiden slaap lekker!

Liefs Phoebe

Hey meiden,

Even een kort berichtje, want ik ga zometeen lekker naar een vriendin toe. Hier alles rustig hoor. Afgelopen nacht niet zo goed geslapen, die kleine was echt een water ballet aan het opvoeren, jeetje dat ging te keer, ha ha. Maar goed ik kan er dan wel van genieten hoor, ga het straks vrees ik wel missen. Ik was dus al vroeg beneden, maar gelukkig heb ik net nog een paar uurtjes liggen slapen. Tja dat is het voordeel he, je kunt overdag lekker wat uurtje 'bij' slapen.

Fijne dag allemaal.
April

@Phoebe: Zo snel weer aan het werk? Ik zou er niet aan moeten denken. Ik probeer het altijd zo in te plannen, dat ik nog kan uitrusten van mijn vakantie.
@april: heerlijk hè, om bij te kunnen slapen. Dat doe ik 's ochtends ook met de kleine. Voeden, slapen, voeden, slapen en afhankelijk van het voeden tot een uur of 9 à 10.
@bambi: Hahaha, wij ook stikkers printen en klaar is kees. Wat je ondergoed betreft, je kunt die broekjes uit het kraampakket in je koffer doen. Oh ja, als je spullen inpakt, pak dan geen witte pyama in zoals ik. Als je vloeit is dat nu niet de meest ideale kleur om te dragen, ivm doorlekken.
@jacqy: 3 maanden curacao, heerlijk lijkt me dat.

Nou, mijn mannetje is vandaag weer voor het eerst aan het werk. Ik heb vandaag nog een afspraak bij de chiropractor, dus dat wordt oefenen met de kleine en de maxi-cosi.
Ik ga me alvast voorbereiden. Ik hoef er pas over 2 uur te zijn, maar wil even zien hoe lang die voorbereidingen kostten.

goedemorgen,

april weer een onrustige nacht gehad., nu er ff op uit. geniet ervan he.

sterretje wat is nou weer een chiropractor, hahaha. nou dus voor het 1e met je uk alleen erop uit. spannend hoor. mhh weet niet welke broekjes jullie bedoelen, maar heb toevallig gisteren nog ff het pakket doorgenomen, zie geen broekjes, er zit 1 gaas geval in, lijkt zo op 1e gezicht op een maandverband alleen dan van gaas. snappie nog hahaha

Ben van plan niks te doen vandaag. helemaal niks. ik heb het warm en ben vanacht zoveel wakker geweest. blegg. en ff bijslapen is er voor mij niet bij. want het is erg warm op de slaapkamer. gelukkig hebben we gisteren schoongemaakt. dus ga lekker luieren om half 2 naar het park met de hond en dan bij me ouders in de tuin op de ligstoel met de benen omhoog hahaha.
vanaaf met zijn alle voetbal kijken, nou gezellig, i ben samen met me vader en zusje wat fanatiek in meeschelden hahaha en me moeder doed der ogen dicht hahaha. leuk hoor heb er helemaal zin in.

zit nu al te balen dat ik de wedstrijd van vrijdag gaat missen. wie heeft er nu een bedrijfsuitje gepland op vrijdag de 13e haha. nee ben niet bijgelovig, vind het erger dat er gevoetbald word. me man zij dan blijf je lekker thuis schat. ach de lieverd. heb nog nooit een uitje van zijn werk gemist (is altijf heel gezellig hoor) ik blijf alleen thuis als dat komt omdat ik me niet goed voel, of in geen enkele schoen pas hahahah.

heb trouwens ook doe soll. gesprek gecanceld, met een klein leugentje om bestwel, over volledig bedrust, maar goed wel erbij gezecht dat me hoofd momenteel niet bij solliciteren zit en ik me volledige aandacht wil hebben bij me zw.schap en komende bevalling. als hierdoor deze functie overgaat, jammer dan, was toch niet precies wat ik zoek. ga pas na me bevalling/verlof weer langzaam zoeken, het heeft nu ff geen prio.

xx bambi

Goeie morgen dames,

even een berichtje van kruimels.
Heb even snel door gelezen en zag dat bij April alles nog rustig is, dat mag niet he meid, ik heb gezegd dat vandaag de kleine geboren zou worden, haha.
geniet er lekker van he meid, nog even gezellig bij je vriendin op visite.
linda is lekker op vakantie, heel erg veel plezier!!!!!!
bambi, slecht geslapen heeft, idd lekker bij je ouders op de ligstoel vanmiddag en beentjes omhoog, heerlijk! rustig aan he.
sterretje gaat allemaal goed met die kleine boef, en vandaag voor het eerst echt op pad naar de chiropractor, spannend.
god, ben het alweer kwijt, sorry.
zwangerschapsdementie begint echt toe te slaan, haha.

Hier alles oke, voel me echt veeeeeel beter!!! jippie!!
heel af en toe nog eens beroerd 's ochtends, maar veel meer energie gelukkig.
Gisteren zijn we naar Rotterdam geweest, naar de musical Les Miserable.
Het was wel een leuke musical, maar vond hem niet heel bijzonder, weet niet waarom?! het verhaal was een beetje moeilijk, vooral voor de pauze.
vriendje vond het helemaal geweldig en de rest van de schoonfamilie ook, mijn vader met vriendin was ook mee, met z'n zevenen, was gezellig zo'n dagje. 's avonds nog even ergens wat gegeten met z'n allen
Vanmiddag om 14:00 wordt mijn schoonmams geopereert en ga met haar mee, ze mag niet alleen terug rijden.
De huid boven haar ogen is heel dik en hangt dus helemaal over haar ogen heen, hier heeft ze nu wel erg last van en daar word ze dus vandaag aan geholpen.
Het is niet zo'n hele grote ingreep, gewoon dagbehandeling en plaatselijke verdoving, maar toch, bbbrrrrrr.
duurt ongeveer een uurtje, en ik wacht even in het restaurant van het ziekenhuis.
daarna breng ik haar naar huis en dan blijf ik daar, we eten vanavond met z'n allen bij schoonmams en om 20:45, ja dan zitten we voor de buis he,
HUP HOLLAND HUP!!!!! whahahaha.
Ik wil iedereen even een fijne dag wensen, en geniet van het weer.
dikke knuf kruimels

goedemorgen..........................schandalig!
En ik had nog wel langer kunnen blijven liggen, heb weer zo slecht geslapen...........dus ik dacht: ik blijf lekker liggen!
Die kleine van ons was ook, net als bij April, aan het solliciteren naar een plaatsje bij het Nationaal Ballet............
Gisteren was erg druk, erg warm en een takke eind weg..........niet zo'n succes dus..........ach, zat ook niet zo lekker in mijn vel, voel me net een bezienswaardigheid en iedereen zit aan me,   hou ik niet van..............
heb nu lekker de parasol omhoog, de openslaande deuren open en laptop op schoot, moet nog douchen en al. Fons is even de auto laten uitdeuken en daarna even boodschappen doen, had hele lieve kleertjes uit Amerika meegenomen, zo goed uitgekozen, echt schattig! Twee rompertjes, met leuke geborduurde frutsels erop en een hele leuke hooded-sweater, te schattig, kan ze mooi van de winter aan!

Sterretje: met meisje naar de chiropractor, ben benieuwd, de eerste keer? Wat gaat hij precies doen?
Bambi: ik denk dat het echt een aanrader is, dat toilet, maar in een huurhuis zou ik het denk ik zonde vinden van de investering.............doe maar rustig aan meis, met die pootjes van je, lekker in een bak koud water.............
Kruimeldief: goed dat het ergste achter de rug is meid! En eeen leuk weekend gehad! Geniet van je energie!
Jacq:heimwee of niet??
Phoebe werkze vandaag!
Bieb: geniet van je vrije dag!!!

Ik ga even douchen!

@rimke: t was de 3e keer bij de chiropractor. Na de bevalling en de verkeerde houding bij het geven van borstvoeding en zelfs de verkramping die 1e week, hasd ik last van een beknelde zenuw. Dus vandaar. Heeft fons kleding gehaald, leuk zeg. Mijn mannetje heeft laatst ook broekjes gehaald.
@bambi: de chiropractor ken je waarschijnlijk als ik zeg dat hij/zij je rug kraakt. Door bepaalde bewegingen, duwen/ kraken zet diegene bepaalde botjes in een andere/betere stand, zodat ze bijv. niet op je zenuw knellen.
Die gaasjes bedoel ik. Dat is een onderbroek. Ik hoop voor jou echter niet dat je er maar 1 hebt. Wat is dat nou voor een verzekeraar. De broekjes zien niet uit, maar geloof me, ze zitten heerlijk. Met tegenzin ging ik weer op gewoon ondergoed over.
@#kruimels: wat fijn dat je je weer goed voelt. succes vandaag met je schoonmoeder.

Ik ben ook nog boodschappen gaan doen met de kleine in de maxi-cosi.  ze was lekker aan t slapen, maar nu wil ze echt eten.

Terug
Bovenaan