Goeie morgen dames,
even een berichtje van kruimels.
Heb even snel door gelezen en zag dat bij April alles nog rustig is, dat mag niet he meid, ik heb gezegd dat vandaag de kleine geboren zou worden, haha.
geniet er lekker van he meid, nog even gezellig bij je vriendin op visite.
linda is lekker op vakantie, heel erg veel plezier!!!!!!
bambi, slecht geslapen heeft, idd lekker bij je ouders op de ligstoel vanmiddag en beentjes omhoog, heerlijk! rustig aan he.
sterretje gaat allemaal goed met die kleine boef, en vandaag voor het eerst echt op pad naar de chiropractor, spannend.
god, ben het alweer kwijt, sorry.
zwangerschapsdementie begint echt toe te slaan, haha.
Hier alles oke, voel me echt veeeeeel beter!!! jippie!!
heel af en toe nog eens beroerd 's ochtends, maar veel meer energie gelukkig.
Gisteren zijn we naar Rotterdam geweest, naar de musical Les Miserable.
Het was wel een leuke musical, maar vond hem niet heel bijzonder, weet niet waarom?! het verhaal was een beetje moeilijk, vooral voor de pauze.
vriendje vond het helemaal geweldig en de rest van de schoonfamilie ook, mijn vader met vriendin was ook mee, met z'n zevenen, was gezellig zo'n dagje. 's avonds nog even ergens wat gegeten met z'n allen
Vanmiddag om 14:00 wordt mijn schoonmams geopereert en ga met haar mee, ze mag niet alleen terug rijden.
De huid boven haar ogen is heel dik en hangt dus helemaal over haar ogen heen, hier heeft ze nu wel erg last van en daar word ze dus vandaag aan geholpen.
Het is niet zo'n hele grote ingreep, gewoon dagbehandeling en plaatselijke verdoving, maar toch, bbbrrrrrr.
duurt ongeveer een uurtje, en ik wacht even in het restaurant van het ziekenhuis.
daarna breng ik haar naar huis en dan blijf ik daar, we eten vanavond met z'n allen bij schoonmams en om 20:45, ja dan zitten we voor de buis he,
HUP HOLLAND HUP!!!!! whahahaha.
Ik wil iedereen even een fijne dag wensen, en geniet van het weer.
dikke knuf kruimels