hehe,
kamerolifant meld zich. pfff wist niet dat me voeten en enkels nog dikker konden worden.nou wel dus. kan bijna niet lopen. echt ben net zon waggelende pinquin. hihih
phoebe en jacqy jullie kunnen leuk praten over gezamelijke plaatsen. krijg er helemaal een vakantie gevoel van. maar geen vakantie voor ons dit jaar. miss in het najaar een idweekje bungalo ofzo.
phoebe ik hoop dat het spulletje werk meid.
jacqy jij lekker snel naar de ha hoor. snap het best dat je het helemaal zat ben.
bieb hahah. snap het wel hoor. dat het soms voor een niet zwangere altijd prettig is te lezen over onze frutsel dingetjes hihi
waar je zin in heb, kaarten schrijven. lekker stickers printen en plakken. hahaha. althans zo deden wij het en gaan het met de geb. kaartjes ook doen.
sterretje , wat leuk en gezellie naar de kinderboerderij. jullie meissie slaapt lekker door hahaha. nou ik kan niet wachten tot ik weer op me buik kan slapen. en dat gewaggel van me ga ik ook zeker niet missen.
rimke, handig straks een toilet boven. hebben wij ook niet en ik gebruik al maanden een po. moet ook gem. zon 3/4 x per nacht. en de wc beneden is een end weg hahaha
vanaaf lekker mac op jammie. en ff met de hond naar het park geweest. tv gekeken en verder niks.vandaag al te veel gedaan. de ziekenhuis tas is half gepakt. b.v toilet spullen kan ik niet zomaar inpakken. en kleren en ondergoed ook niet. moet ff een paar nieuwe tenten erbij kopen, want ben al beperkt in me ondergoed momenteel. hahaha, van wat ik pas dan he.
nou ga zo me bedje in, leg al, maar bedoel slapen.
trusten.
xx bambi