klusbabes 26!!!!!

Hey Jacq,

Ik ben het ook wel zat hoor, maar ik geloof er wel in, dus ik wil het een kans geven.
Maar als het niet lukt gaan we eind september een verder kijken.
Ik heb nog geen foto's op hyves gezet, moet nog een selectie maken, we hebben een kleine 500 foto's.....

hahah, moet je nagaan hoeveel ik er na 3 maanden had! haha!
September is nog wel te overzien... als het bij jou werkt, neem ik het ook!
Wel handig trouwens he dat happy je op de hoogte hield!
Ben je ook willemstad ingeweest? en nog wat gedronken op het wilhelmina plein? bij pleincafe wilhelmina??

tuurlijk zijn we punda/otrabanda in geweest hahaha
We hebben wel over het willeminaplein gelopen, maar we gingen altijd wat drinken op de handelskade, daar gingen we de eerste keer zitten en daar hadden ze zulke lekkere verse milkshakes.
3 maanden..... heerlijk, ik begrijp nu echt dat je je daar  niet verveeld heb!

nee, we zijn niet uit geweest verder.
We zijn niet echt van die stap types, we willen meer vanb de dag genieten ipv de nacht.
En we vonden het ook niet zo prettig om s'avonds te rijden met als die zwerfhonden.
Ik heb er 1tje dood op de weg zien liggen en dan breek ik echt, ik kan daar niet tegen.
En als het donker .is zijn ze veel meer op stap dag overdag, en je ziet ze dag haast niet.
Waar heb jij  gezeten?

klopt, een hoop zwerfhonden daar. Geniet ook veel meer van de dag, dan van de nacht hoor! maar vond het leuk om ook dat gedeelte van curacao mee te maken.
Ik woonde in boca sint michiel... achter otrabanda ergens.. hahah denk niet dat jeweet waar t is... Kan het nog blind vinden hoor! En liep stage in Kas Chikitu...
Ook aan de otrabanda kant. En 's avonds en in het weekend lekker de stad in en op t strand liggen enzo! heerlijk! ow.. krijg heimwee!!!

Ik ben net terug en heb al heimwee hahahaha
We hebben het er al over gehad om daar een huis te kopen, maar we hebben er niet zo veel aan, we hebben nogsteeds maar 5 weken per jaar vakantie en een ticktet kost toch snel €750,-
Maar het is wel een goede investering denk ik, als je kijkt waar wij zater, dus kan thiel, daar stond 10 jaar geleden nog helemaal niks, nu zijn ze bezig met het bouwen van het 4de park en er begint een behoorlijke villa wijk te ontstaan.
Dus wie weet doen we het alsnog...........

hehe,

kamerolifant meld zich. pfff wist niet dat me voeten en enkels nog dikker konden worden.nou wel dus. kan bijna niet lopen. echt ben net zon waggelende pinquin. hihih

phoebe en jacqy jullie kunnen leuk praten over gezamelijke plaatsen. krijg er helemaal een vakantie gevoel van. maar geen vakantie voor ons dit jaar. miss in het najaar een idweekje bungalo ofzo.

phoebe ik hoop dat het spulletje werk meid.
jacqy jij lekker snel naar de ha hoor. snap het best dat je het helemaal zat ben.

bieb hahah. snap het wel hoor. dat het soms voor een niet zwangere altijd prettig is te lezen over onze frutsel dingetjes hihi
waar je zin in heb, kaarten schrijven. lekker stickers printen en plakken. hahaha. althans zo deden wij het en gaan het met de geb. kaartjes ook doen.

sterretje , wat leuk en gezellie naar de kinderboerderij. jullie meissie slaapt lekker door hahaha. nou ik kan niet wachten tot ik weer op me buik kan slapen. en dat gewaggel van me ga ik ook zeker niet missen.

rimke, handig straks een toilet boven. hebben wij ook niet en ik gebruik al maanden een po. moet ook gem. zon 3/4 x per nacht. en de wc beneden is een end weg hahaha

vanaaf lekker mac op jammie. en ff met de hond naar het park geweest. tv gekeken en verder niks.vandaag al te veel gedaan. de ziekenhuis tas is half gepakt. b.v toilet spullen kan ik niet zomaar inpakken. en kleren en ondergoed ook niet. moet ff een paar nieuwe tenten erbij kopen, want ben al beperkt in me ondergoed momenteel. hahaha, van wat ik pas dan he.

nou ga zo me bedje in, leg al, maar bedoel slapen.
trusten.

xx bambi

Terug
Bovenaan