klusbabes 26!!!!!

Sterretje, ik lees dat alles goed gaat he met die kleine.
Lukt het een beetje om in je nieuwe dag (en nacht) ritme te komen?
Leuke naam heeft die kleine trouwens!!!

Slaap lekker.

Liefs Phoebe

Meiden kwam ff gluren om te kijken hoe het met april was .......tijdje al niets gepost he  Zou het dan toch ????????? Spannend. Gelijk ff vragen hier.....er zijn een aantal meiden die mn mobiele nummer hebben. Zou iemand me willen smsen als er nieuws van april is, nu of van de week. Moet erg veel werken, ook met voetbal nu erbij enzo. Vandaag ook lange dag pfffff. Morgen tot half vijf, dan om zes uur bbq in de kroeg en daarna de wedstrijd !!!!!!! Leuk leuk leuk. Zal wel erg druk worden en ik heb beloofd bij te springen als het druk is ...........Fijne dag lieverds

Knuf happy

Hey meiden,

Voordat ik bij ga lezen zal ik me eerst even melden..........
Ha ha alles nog rustig hier

April

Goedemorgen meiden!

Kom even snel buurten...

April, heeft zich gemeld! hahah

Linnie, kan niet op internet in oostenrijk.. jammer, maar fijn dat ze het naar haar zin heeft! haha

Happy, druk aan t werk meis? Fijn dat je je weer wat beter voelt hoor.

Mamoetje, wat fijn dat de uitslag goed was! En gaan jullie nu verder naar de gyn, of wacht je nog even af... Kan nog alle kanten opgaan natuurlijk!

Phoebe, jetlag! hhaha, ach je moet er wat voor over hebben he!

Rimke, vervelend dat je je zo rot voelt. maar goed dat je je hebt ziek gemeld! Aan jezelf en de kleine denken hoor!

Bambi, en... wat heb je nou gegeten ?? haha lekker geen boodschappen gedaan!

Zo, morgen nog een dagje werken en dan op vakantie!!! jippie! Heerlijk! Lekker 2 weekjes naar Tunesie!
Maandag mijn nod. Vind het toch wel weer spannend hoor!
gister is mijn vader geopereerd. Navelbreuk. Hij had er flink last van! is ook een nachtje gebleven, mag strakjes lekker naar huis, dus daar ga ik straks nog even langs, en ga daar ook even een koffer ophalen. Dan nog de tickets halen, en dan strijken!! heb een boel liggen! haha

Fijne dag meiden!

Liefs Jacqy

he meiden,

sterretje die meid van jou wil dus een extra toetje na een half uurtje hahaha. vanaaf gaat het bed omhoog dus ben benieuwd of het makkelijker word. lijk nu wel zon oud omatje haha

jacqy morgen lekker op vakantie. heerlijk. ben wel een beetje jallie hoor. ga genieten he. en je vader geopereerd, zomaar opeens ? gelukkig gaat alles oke. ga je nog testen vandaag voor het vliegen, ach kan wel hoor hahahah

happy meid wat een drukte weer bij jou. ga lekker genieten van de bbq morgen en gezellig voetbal kijken.

phoebe niet de moed nu al opgeven, doen we pas als je ongie word he, wat we niet hopen natuurlijk.

april weer gemeld, alles dus nog rustig.. doe rustig aan he.

nou hier net ff door me huis geraasd. met de stoffer, de zuiger en de dweil, maar was iets te veel van het goede, zit hier helemaal te zweten weer. ff bijkomen dus.
straks ga ik die dingen doen die ik gisteren al zou doen en dus ook boodschappen hahaha.

zeg hebben en hadden de hoogzwangere dat ook ? geen zin meer om te koken. man heb het al weken. tuurlijk doe ik het wel geregeld, maar met tegenzin. nu ook totaal geen inspiratie en als het maar makkelijk en snel is hahaha. gelukkig morgen niet koken, want dan hebben het etentje van len's werk.
 is het bij jullie ook zulk nat en vies weer. zie me zo al lopen met me slippers hhaha, kan geen schoenen aan dus.

xx bambi

oh jac,

zaterdag op vakantie en morgen nog werken, las het weer verkeerd. maar ga je morgen dan nog ff testen ? hahahah

Ha meiden,

Kom net mijn bedje uit rollen..............heb voor het eerst sinds weken volgens mij, weer eens redelijk geslapen, de laatste uren waren meer doezelen maar ik mag niet mopperen. Mijn rug en heup zijn nog steeds kl.te, en ook mijn darmpjes zijn het er nog niet helemaal mee eens..........
Zometeen dubbele afspraak bij VK, voor de injecties enzo. Onze krummel beweegt gigantisch vanmorgen, van boven naar beneden en weer terug, neemt het ervan nu het nog kan denk ik..........

April: ha, daar was je!

Vanmiddag ben ik hier weer meiden!

Kus!

O, en ik heb een leeuw getemd....................hahahahaha!!!

rimke,

beter hoor dat het slapen goed ging, hier ook drama met darmen. balen he.,
succes bij de vk, maar dat zal wel goed zijn met zon druk meissie hahah. maar een leeuw getemd ? bedoel je je man ofzo? hahaha

ben ff een boterham aan het eten en dan ik ook de deur uit.

Terug
Bovenaan