klusbabes 26!!!!!

whahahahaha rimke, nu snap ik hem, had dat topic nog niet gezien. maar indd wat mega iri was dat, maar je mail heb geholpen denk ik hahaha.

nou ga er vandoor.
nogmaals succes voor straks.

Hey meiden,

Phoebe; Zondag je nod, spannend, dat zou zeker een leuk vaderdags cadeautje zijn  En hoe is het vandaag met je jetlag? Vervelend he, ik heb daar ook altijd lang last van.

Jacqy; Heerlijk zeg, je gaat gewoon al bijna op vakantie. Nog 1 dag werken las ik...... En jou nod is ook bijna he?   Hoelang ga je ook alweer weg?

Rimke; Afgelopen nacht weer lekker geslapen, dat doet een mens goed he? En hoe was het bij de VK? Ha ha en een echte leeuwentemmer ben jij zeg.

Bieb; Ik mis je hier gewoon overdag, je ben nu weer een druk werkend vrouwtje he. Hoe is het zijn de kaarten nou al weg? Ik heb nl nog niks ontvangen

Happy; Je was er weer even, gezellig hoor. Morgen weer in je oranje outfit op pad......

Hier een erg lui dagje vandaag, heerlijk....

April

He meiden!

zo, de koffer opgehaald bij mijn ouders, tickets gehaald. en mijn paps een dikke kus gegeven!

Bambi, geloof dat jij het vroeg. Was wel een geplande ok hoor. Maar hij had er de laatste dagen erg veel pijn aan. Nu nog veel meer haha, maar dat is maar tijdelijk.
Ga niet testen voor ik weg ga. Maandag mijn nod. en wacht tot dinsdag met testen. Ik zal happy wel een sms sturen over de uitslag! haha
Jij dus met dit vieze natte weer op je slippers! hahah

Rimke, voor het eerst dus wat beter geslapen. Fijn zeg voor je! Hoe was t bij de gyn?

April, ik ga 2 weekjes weg. Heerlijk! haha hoop dat je vandaag of morgen bevalt, dan ben ik er nog! hahah

Ga zo aan de strijk!

Liefs Jacqy

Zo, bij de VK was alles prima, kindje groeit goed, bloeddruk was goed, HB was goed dus niets te mopperen!
Daarna even boodschappen gedaan, en nu op de bank met een kop thee..........het betere werk dus.
En nu een kut discussie met mijn moeder aan de telefoon over de kraamzorg, blablabla..........zit dus ondertussen te typen.............

Jacq: lekker voorbereiden van de vakantie, heerlijk vooruitzicht hoor!
En idd een dikke kus voor je papa!

April: lukt het allemaal wat meis? Ben je al zat of ben  je nog steeds aan het genieten?

Zo, bij de VK was alles prima, kindje groeit goed, bloeddruk was goed, HB was goed dus niets te mopperen!
Daarna even boodschappen gedaan, en nu op de bank met een kop thee..........het betere werk dus.
En nu een kut discussie met mijn moeder aan de telefoon over de kraamzorg, blablabla..........zit dus ondertussen te typen.............

April: lukt het allemaal wat meis? Ben je al zat of ben  je nog steeds aan het genieten?

Hey Rimke,
Fijn dat alles goed was bij de VK. En nu een discussie met je moeder over de kraamzorg.......... succes!
Het gaat eigenlijk wel goed met me, ik kan echt nog wel genieten van de zwangerschap. Natuurlijk ben ik super nieuwsgierig en mag die kleine best komen, maar ik ben ook wel bang dat ik het zwanger zijn ga missen. Ik blijf het nl super bijzonder vinden.
April

Terug
Bovenaan