klusbabes 26!!!!!

jeetje, ben helemaal een beetje van slag..........
Anyway, ben de hele dag de hort op geweest met Fons. Aanhanger weg gebracht, bij zijn moeder langsgeweest, bij zijn zus langsgeweest, gezellig gegeten in de stad, wat dingetjes gekocht (trek-konijn en mand, hoera!!!), toen mijn zus aan de telefoon maar nu ga ik dit even afmaken...........

Linnie: zondag op vakantie, dus je hebt gelukkig nog even om je huis te soppen..............doe alsjeblieft rustig aan!!!! Hoop dat de reiki je in slaap heeft gesukkeld.....................hihihihihi! Kus voor jou en succes met de zwarte klontjes...............getver...........

Sterretje: druk, druk, druk. Waanzin dat je als verse moeder het zo druk hebt met alle instanties he? Hielprik hier, consultatieburo daar...............goed trouwens dat je de kraamvisite zo gespreid krijgt............geniet van je grietje!!!

Bambi: het festival van het weekend..........doe maar kalm aan, ik vind het nog steeds zo benauwd buiten.............was hier vandaag weer niet te harden!

April: beetje bij gekomen van de schrik lieverd?? Is je frutsel lekker druk??

Happy: Heb je toch niet beledigd he, met die crocs..........

Mamoetje, balen weer een negatieve test........................moed houden hoor, geen bloed is nog altijd hoop houden!

Kruimeldiefje: voelt zich langzamerhand weer wat beter! Hoera, en nu dus lekker gaan genieten! En wat fijn dat   je toch borstvoeding zou kunnen geven! Kan me voorstellen dat je daar heel blij van wordt, ook omdat je het zo graag wil!

Pipper: heb je die hangmatjes nog gevonden??

Ga even chocola eten...................

he he,

rimke heel de dag de hort op geweest dus. je hebt het er maar druk mee.
sterretje, gelukkig denk jij er hetzelfde over wat je kraam betreft. wel balen dat ik miss maar 24 uur krijg ofzo. wat kunnen ze daarin nou doen. vond het zo stom. woon wel vlakbij randstad ja, ons dorp is niet echt een stad , maar goed dom beleid heb je overal in nederland.

oef de uk   is zo druk en weer maag zuur. ga ff buik kijken

xx bambi

wwwaaaaauuuuwwww renee, je bent zwanger meid, wat geweldig nieuws!!!!!
goh het lijkt wel of het nu allemaal ineens goed komt met de klusbabes.
eerst pip en nu jij zwanger, dat belooft wat voor de rest.
ongelofelijk gefeliciteert renee, ik gun het je van harte!!!!
we zijn natuurlijk erg nieuwschierig hoeveel weken je zwanger bent en wanneer je vermoedelijke bevallingsdatum is, laat je het weten als je wat meer zekerheid hebt?
ga ervan genieten meid!!!!!

jaq, ach meisie. jij hebt een kutdag vandaag, vreselijk is dat he als je zo down bent, en gewoon je draai niet kunt vinden, bah.
hoop voor je dat je je morgen weer een stuk beter voelt.
ga maar gauw naar je bedje, dan is de dag het snelste voorbij.
dag lieverd

meiden, ik ga ook naar m'n nestje. morgen weer werken.
iedereen alvast een gezellig weekend en tot gauw maar weer.
dikke knuf kruimels

Renee; zwanger!!! gefeliciteerd!!!! Zie je wel., dat geeft weer hoop voor de nog niet zwangeren. Geniet er van!!!

Jacqy; iedereen heeft wel eens een rot dag, begrijp t helemaal. Maar echt, je komt echt nog aan de beurt, en ik hoop natuurlijk zsm!!

Sterretje; kom je kijken naar mijn jurk? aha, je woont vlakbij Roermond? ;-))

Linda; lekker, bijna op vakantie. Ik hoop dat je kan zwemmen met die hechting

April'Jeetje dat was schrikken voor je zeg!! Nu al een lastige puber je kindje haha. gelukkig was er niks aan de hand, en voel je de baby goed bewegen

Vanavond naar de feestlocatie geweest, en van alles besproken. Hij gaf ons nog een tip voor een bruidstaart, maar dan geen taart maar een ijstaart. Heb dat wel vaker gezien, maar had zoiets van neeee. maar denk dat we toch een ijstaart doen. Is natuurlijk zomer en ook erg lekker. Ga denk volgende week naar die zaak, schijnt een hele goede te zijn

Mijn vriendje moest dus toch nog vannacht werken. Dacht lekker om 10 uur naar bed te gaan, maar nee hoor. Hij was half 3 s nachts thuis, en moest vanmorgen 6.15 weer op. Thuis koken, nog papieren opmaken voor zijn werk, naar de feestlocatie, thuis de rest van papieren afmaken en nu ligt hij eindelijk in bed. hartstikke moe natuurlijk. Hij moet wel goed   slapen, morgen begint de k(l)usjestijd weer haha

Ga nu op dag 10,12 en 14 sexen. Vorig x deden we op dag 11,13 en 15, en niks geholpen dus. Echt geen zin om te spoelen. Weet niet wat t is. Heb echt zoiets van, nu even niet. Maar doe t maar, hopen dat t nu maar eens helpt

Oja, de reden dat ik ook pas 28 juni jurk ga passen is dat ik dan net mijn NOD heb gehad, en stel dat ik zwanger ben, is dat wel iets om rekening mee te houden. Buik zal dan niet superdik zijn, maar borsten waarsch wel haha

ga even polletje van April tevoorschijn halen

April; uitgerekend 10 juni

Bieb- 8 juni/ meisje
Jacqy- 9 juni/ meisje
Kruimels - 9 juni, jongen
Phoebe- 10 juni/ jongen
Anouska- 12 juni/ jongen
Linda- 14 juni/ jongen
Happy- 14 juni/ meisje
Mamoetje- 15 juni/ meisje
Sterretje    15 juni/ meisje
Klaasje 16 juni / jongen
Bambi- 17 juni/ meisje
Rimke- 14 juni / meisje......sorry happy

heb ff een vraagje aan sterretje en miss april.
hebben jullie 2 slaapzakjes ? enzo ja ? welke maat en een zomer of winter. ? sterretje lit die kleine daarin ? en dan nog onder de deken ?
lijkt mij niet, maar lees dat zo om me heen en op me lijst staat dat ik 2 slaapzakken moet hebben, heb er 1 van een meter,dus die is pas voor latere leeftijd.

ga afsluiten.

xx bambi

goeiemorgen meiden

Renee: van harte gefeliciteerd meid, helemaal top ga lekker genieten en ik ben benieuwd hoever je bent. me dag is weer helemaal goed

bambi: haha zo zie je maar hoe verschillend mensen zijn met kraamvisite, ik deed ook wel eens een dagje tussendoor geen kraamvisite, maar ik kon zelf niks met de kraamvisite want ik had vanondere heel veel hechtingen en kon niet eens zitten haha, mijn man en mijn moeder hebben zowat alles gedaan, en ik vond 10 mensen het maximale,
ga je nog naar de braderie en het festival vandaag??

rimke: druk dagje gehad gisteren zo te lezen maar wel gezellig

jacqy: voel je je alweer wat beter meid? jeetje zeg dat is wel ellendig als ze steeds weer in je verleden gaan wroeten, maar even huilen schreeuwen dat lucht wel een beetje op , doe maar rustig aan lieverd

Bieb; de feestlocatie besproken en alles dat is lekker, en je moet weer beginnen met spoelen, succes en alvast veel klusplezier, en ik kan erin komen dat je vriend moe is na zo'n nachtje werken en weer vroeg op

zo joey was om half 7 weer vrolijk wakker, ik dacht nou die wordt niet voor 8 uur wakker maar ik had het mis hahah, en ik ging naar de wc vanmorgen zat me buik onder het bloed en me bedje ook, heeft me navel gebloed, ach zal wel normaal zijn haha

meiden ik ga stoppen ik ga even schoonmaken boven en me wasmachine draait al, ik ben er vanmiddag nog eventjes

xxxx linda

Bambi; ik heb joey niet gelijk in een slaapzak gelegd dat heb ik gedaan dat ie wat groter was een maand of 5 toen ik heb in een slaapzak deed, hij heeft eerst ingebakerd gezeten maar dat was vanaf 7 weken en daarvoor heb ik hem nooit in een slaapzak gedaan, en na 5 maanden ging ik het inbakeren afbouwen en deed ik hem af en toe in een slaapzak en ook gewoon onder een deken

xxx linda

Terug
Bovenaan