he meiden.,
hier komt ff een mega ego bericht, maar moet me frustraties ff kwijt.
me kop barst uitelkaar van de koppijn zoveel heb ik gejankt vanmiddag. heb mega ruzie gehad met me zusje en moeder. me zusje is boos weggegaan, zoals ze altijd doet en met me moeder is het wel weer uitgesproken nu, maar voel me door dit alles behoorlijk klote en heb nu nog steeds geen boodschappen in huis.
zal ff kort uitleggen waardoor het nou eigelijk kwam. want begrijp het zelf allemaal niet zo goed. ik vertelde me zusje dat ik de kaarten voor tarzan had besteld en betaald en dat ze inmiddels ook al binnen waren. me zusje zei meteen dat ze het er niet mee eens was dat we op zondag gingen want zij wilde op een vrijdag (volgends me moeder zij ze dit lachend) ik dacht niet na, maar zei meteen nijdig je hoeft niet mee hoor !!! want ik was beledigd en zij meteen daarna dan verpat ik jou kaartje wel aan een ander.
nou toen barste de hel los. hoe kon ik dat zeggen. me zusje stond zwar beldigd op, liep naar de gang. riep helemaal klaar met me te zijn. en ik was een vuile vieze gore K**** wijf ofzoiets. en Bam de deur sloeg dicht.
Ik was helemaal van slag. en begon als een idioot te schreuwen tegen me moeder dat me zusje niet zo dom moest doen. en toen kreeg ik van me ma te horen dat het me eigen schuld is, want ik weet toch hoe me zusje is, ik had dat niet moeten zeggen.
Nou weet ik dat dingen af en toe een beetje scheef uit me mond komen, maar zon reactie is wat overdreven. ik moet volgens mijn moeder meer leren slikken. Ik uitgelegd dat ik dat al 9 van 10x doe en ik het nu zelf beu was, al die stomme opmerkingen de laatste tijd van me moeder en me zusje. ik verteld dat ze nu maar eens rekening moeten houden met mijn !!!! kortje lontje ipv die van me zusje. ik heb enorm last van de hormonen van me zwangerschap en probeer me mentaal voor te berijden op me bevalling en moederschap, maar dat is volgens hen complete onzin.
Het zijn me hormonen niet volgens heb, want ik ben altijd zo.
Nou zeg ik je. als ik zeg dat het me hormonen zijn, dan zijn ze dat. deal whit it en zij moeten maar eens leren slikken. Nu weet ik het zeker, ik ben een Bitch en dat maakt me een beetje verdrietig, want eigelijk wil ik heel lief zijn.
Naar mijn idee ben ik dat ook, probeer het altijd iedereen naar zijn zin et maken, maar word vooral door me ouders en zusje vaak ondergewardeerd.
Ik moet mijn zusje behandelen als porselein, want ze kan niet zoveel hebben. ze heeft veel gezeik met der vriend en zit al tijden in de knoop met zichzelf, dus moet ik daar rekeing mee houden. JA DAAAG. grow up !!!!! ze is verdorie 23 en moet maar eens leren volwassen te zijn. Zij houd geen rekeing met mijn zwangerschap en korte lontje, waarom moet ik dan tot 10 tellen. omdat zei anders weer door het lint gaat.
Hoorde gisteren ook zo iets raars. ze schijnt haar vriend regelmatig een mep te verkopen, tot blauwe plekken daaraan toe. (lees elke dag ruzie) en hij mept haar niet terug, want dat HOORT niet . hij mept dan een gat in de deur ofzo. maar hij zegt het niet meer te weten en niet voor zichzelf in te staan als het nog eens gebeurt.
Zegt me moeder,nou hij moet er met 1 vinger aanraken.
Ik vond dit zo stom en ouderwets. een man mag een vrouw niet slaan. helemaal mee eens, waarom zou een vrouw een man wel mogen slaan. Belachelijk. ze moet gewoon der poten thuis houden. echt mijn zusje is een raadsel al vanaf der 14e maar goed. hou der maar over op.
gelukkig heb ik het met me moeder redelijk uit kunnen praten, zeij blijft erbij dat ik dat niet had mogen zegge. ik blijf erbij dat dat mijn reactie was op dat moment en heb daar geen spijt van. ik vond de reactie van me zusje veel erger.
en het feit dat ik een uur hysterisch heb lopen janken is ook niet echt goed voor de kleine, die ik nu angstvallig probeer te voelen, want het schopt al ff niet meer. is vst van mamma's geschreeuw geschrokken.
Ik voel me rot en verdrietig en dat is niet leuk. he daar een trapje. gelukkig de baby werkt nog. hahah.
wacht nu op me mannetje om hem het hele verhaal te vertellen en dan gaat ie lekker naar de snackbar een frietje halen. want heb en geen boodschappen gedaan en geen behoefte om te te koken.
vanaaf ons bed omhoog. ahum althans me zusje en der vriend zouden komen op de koffie en dan helpen. maar goed verwacht dat nu niet meer. dus als ik om 8 uur niks van der gehoord heb dan komen me ouders ff helpen.
ga ff bijlezen nu.
nogmaals sorry voor me frusti, maar moes het ff kwijt hoor.
xx bambi