klusbabes 26!!!!!

Meiden, zitten jullie allemaal klaar voor vanavond?
Wij stappen zo in de auto, gaan naar vrienden op de camoing, daar voetbal kijken.

Jacqy, fijne vakantie meid en hou ons op de hoogte he!

April................................. en en en ???????

Meiden, fijne avond allemaal!

Liefs Phoebe

ha meiden,

Mijn eten is op, de afwas weggewerkt, thee gezet en ik ga er in...............19.15.......historisch dieptepunt, whahahahaha!
Moet morgenochtend werken, dus om 5.15 gaat de wekker weer, ik ben rond 11.30 weer thuis, dus spreek jullie morgenmiddag weer.
Ben benieuwd of we nog iets van April horen.....................whaaaaaaa!!! Ben zo nieuwsgierig, maar dat had ik al gezegd geloof ik...........

Fijne avond meisjes,

Kus Rimke

Nog even en voetbal begint!!! hup holland hup!

April; waar ben je??? Ik hoop dat je nu met een lief klein babytje in je armen ligt! meldplicht! haha

Jacqy; fijne vakantie

Rimke: Heb wel gespoeld, maar niet zo fanatiek als vorige x

Verder lekker gekletst hier

Vanavond gaan we niet maar cafe. Vriend moet weer vroeg weg morgen, 6 uur ofzo. Maar als ze vanavond winnen, gaan we dinsdag zeker heen. Heb dinsdag afspraak met schoonheidsspec. maar die heb ik maar een half uurtje vervroegd haha

Mijn vriend vindt dat ik sjaggerijniger ben sinds ik weer werk. Ja, wat denk je. Moet nu weer beetje in ritme komen met alles enzo, al dat gestress van thuiskomen, eten, sporten, dan weer dit dan weer dat....nu mag hij ook weer de handjes uit de mouwen steken hoor

Vanmorgen waren we archief op werk aan t opruimen, dus liep trap op, toen werd ik me toch misselijk. Schoot gelijk door mijn hoofd, he zal t .....maar moest er gewoon om lachen, want dat zal nog veels te vroeg zijn. Heb pas 24 juni mijn NOD.

Heeee voetbal is begonnen,. Ga stoppen!!! veel kijkplezier voor diegene die kijkt!!

zo, even in de rust! 1-0 gaat goed! nu nog houden zo.

Meteen even tijd weer wat in te pakken hahaha
Heb net gewoon nog even een uurtje geslapen joh! was zo moe!

Veel voetbalplezier nog!

Rimke, je ligt al in dromenland denk ik! haha

April, hoop voor je dat je nu een kleintje in je armen hebt!!!

Liefs Jacqy

@bieb: niet gek dat je chagerijniger bent. Dat vind mijn man ook vaak van mij na een vakantie. Precies zoals je zegt, je moet weer wennen.
@kruimels: die hormonen ook. Ik zat ook zo tegen het plafond aan.
@april: ik hoop ook dat je nu lekker ligt te genieten.
@linda: geen nieuws is goed nieuws nemen we aan.
@happy: al helemaal in oranje tenue.
@rimke: lekker vanuit bed tv kijken en wéér terug bij de oude vertrouwde m&m's lees ik.
@bambi: je bed is dan uiteindelijk toch hoger dan de mijne. Ik dacht dat ik op 75 cm zat.
@jacqy: oh wat een lekkere gedachte om morgen lekker in de zon te zitten. Welke plek gaan jullie precies heen in Tunesië?

Nou, vanmiddag kreeg ik hulp om de gipsafdruk te maken, maar wat blijkt. Die dingen moeten een week drogen. Daarnaast had ik voor de zekerheid 2 van die dingen gehaald. De een was te waterig en hadden we even apart gelegd, de ander was weer te droog. Tegen de tijd dat we naar de natte keken, was die ook alweer vrij droog. Het afdrukken van de voet lukt nog wel, maar de hand is constant dicht, dus dat was moeizaam.
Gelukkig had ik ook nog een canvas doek en verf liggen, dus die zijn voor zondag.
De speen heeft vanmiddag wel gewerkt. Ze heeft er flink op zitten zuigen. Nu morgen een kolfapparaat huren en kijken welke ik uiteindelijk ga aanschaffen. Dan kan mama straks rustig weer sporten of even weg, zonder stress.

He sterretje,

Jeetje dat dat zo lang moet drogen joh! Wel leuk denk ik er mee bezig zijn. Of vond ze het maar niets? haha
Maar op een canvas doek is ook leuk toch?
Morgen kolfapparaat huren, wel zo handig inderdaad!
Ik ga naar monastir. heb er zin in!!! hahah

Fijne avond!

Liefs Jacqy

@happy: was het niet wat koud voor een bbq?
@phoebe: blijven jullie slapen op de camping?

Ik heb vanavond opeens tijd over. Weet van verbazing niet wat ik nu moet doen.

@jacqy: eerst was het nog leuk, maar hoe langer het duurde hoe minder ze het vond. Het wordt het canvas. Dat andere bewaar ik wel voor de verjaardag.
Die plaats ken ik niet. Ik zal zo eens in de atlas kijken, waar het ligt.
Ben je geen voetbal aan t kijken?

Terug
Bovenaan