Rimke; hoe gaat t met de omgeving rond je kruis??? kan er niet over mee praten, maar kan me voorstellen dat je lichaam zich moet aanpassen, zodat alles past....
Jacqy; Waar ging je ook alweer heen??? sorry hoor dat ik t vergeten ben, maar dit soort dingen vergeet ik altijd. Enja, kan me voorstellen dat je de katjes even flink moet knuffelen. Wij willen misschien ook op huwelijksreis, maar t liefst een week, ook voor mijn katjes....
Phoebe: Jee, wat spannend meis. Ik hoop t voor je. Voel je rare dingen, of niets bijzonders?
Happy; gezellig hoor als je hier toch elke dag komt buurten.
April;......zo spannend, ik ga elke keer als 1e kijken of er ene berichtje is
Bambi'; was t beetje leuk op de boot? vooral toen Nederland won haha, dat die kapitein t uiteindelijk omriep, is dan toch wel leuk
Sterretje; Ik weet nog dat een ex-collega van mij ging kolfen op t werk. Ze kon wel apart zitten, maar ze voelde zich toch niet op haar gemak, dus toen was ze daar mee gestopt. Moet ik wel zeggen dat dat echt zo een tutje is. Maar goed, aan de ene kant kan ik t me wel voorstellen. Je bent toch bang dat er elk moment iemand binnenloopt, ook al weten ze dat je daar zit te kolfen.
Jij werkte hiervoor toch ook? wanneer moet je weer werken?
Vandaag weer van alles gedaan. Eerst geshopt haha. Hadden hier weer ergens magazijnverkoop. Dus wat dingen gescoort. Meer voor mijn vriend. Daarna nog naar een andere zaak, ook uitverkoop, ook nog wat gekocht. Ik had totaal 100 euries uitgegeven, en anders kostte t zonder korting bijna 300,-, scheelt toch weer. en heb net nog laarsjes gehaald, en mijn vriend schoenen, ook aanbieding haha. Ja, belastinggeld is weer binnen. Maar nu heb ik (bijna) alles wat ik wilde hebben. Op werk dragen we geen spijkerbroek, wel balen. Dus kan ook niet elke keer mijn gympjes aan, staat beetje raar. Dus moet beetje kleding op aanpassen.
Ik wilde eigenlijk morgen naar ouders. Maar weet niet zeker of we gaan,. Ouders hadden ook al gedacht om deze kant op te komen. Maar mijn moeder heeft erg last van haar knie, en om dan 2 uur in auto te zitten is niet echt prettig. En de auto is elke keer stuk. En eigenlijk wil mijn vriend niet daar naar toe, omdat hij nu eindelijk eens vrij is op zondag. En eigenlijk heb ik ook nog genoeg te doen. Nouja, we zien wel.
Zo, nu ga ik eindelijk de laatste adressen opschrijven van de trouwkaarten....postzegels plakken, oja, ook nog even voor een aantal dagkasten extra kaartje erbij, en klaar is Kees ehhh Bieb