klusbabes 26!!!!!

He!!!

Zo, mijn huis is schoon, koffers zo goed als gepakt!
Het enige wat ik nog moet doen is de poezen heeeeel veel knuffelen! Wat ga ik die meiden missen zeg! Ben nog nooit 2 weken van ze weg geweest haha, steeds maar 1 week! hihi

April, denk   niet dat ik je nog spreek, maar hoop dat alles goed gaat met jou en de kleine? geniet ervan en spreek je als ik terug van vakantie ben!

Meiden tot over 2 weken, en ik sms happy! haha

Phoebe, ik duim voor je! (je word toch meestal te vroeg ongesteld???) spannend!!!

Liefs Jacqy

Pffffff, nou, dit gaat niet meer goed komen vandaag, whahahahaha, ben gesloopt!
Gelukkig een makkelijk opwarm maaltje vanavond en dan maar weer heel vroeg naar bed. Zometeen nog even wat was wegwerken en verder niets, maar dan ook helemaal niets!

Phoebe: meisje wat spannend maak je het weer, ik hoop zo voor jullie dat het raak is, kun je de artsen lekker vergeten!

Jacq: klaar voor vertrek, alleen de poezemeiden nog knuffelen....ach, blijft naar he, om ze achter te laten! Vind ik wel altijd hoor, hoewel ze zich prima redden is het toch altijd een vervelend iets................maar knuffel ze heel veel, daar hebben ze dan de komende 2 weken wel genoeg aan! Lekker op naar tunesie!!!

Rimke; hoe gaat t met de omgeving rond je kruis??? kan er niet over mee praten, maar kan me voorstellen dat je lichaam zich moet aanpassen, zodat alles past....

Jacqy; Waar ging je ook alweer heen??? sorry hoor dat ik t vergeten ben, maar dit soort dingen vergeet ik altijd. Enja, kan me voorstellen dat je de katjes even flink moet knuffelen. Wij willen misschien ook op huwelijksreis, maar t liefst een week, ook voor mijn katjes....

Phoebe: Jee, wat spannend meis. Ik hoop t voor je. Voel je rare dingen, of niets bijzonders?

Happy; gezellig hoor als je hier toch elke dag komt buurten.

April;......zo spannend, ik ga elke keer als 1e kijken of er ene berichtje is

Bambi'; was t beetje leuk op de boot? vooral toen Nederland won haha, dat die kapitein t uiteindelijk omriep, is dan toch wel leuk

Sterretje; Ik weet nog dat een ex-collega van mij ging kolfen op t werk. Ze kon wel apart zitten, maar ze voelde zich toch niet op haar gemak, dus toen was ze daar mee gestopt. Moet ik wel zeggen dat dat echt zo een tutje is. Maar goed, aan de ene kant kan ik t me wel voorstellen. Je bent toch bang dat er elk moment iemand binnenloopt, ook al weten ze dat je daar zit te kolfen.
Jij werkte hiervoor toch ook? wanneer moet je weer werken?

Vandaag weer van alles gedaan. Eerst geshopt haha. Hadden hier weer ergens magazijnverkoop. Dus wat dingen gescoort. Meer voor mijn vriend. Daarna nog naar een andere zaak, ook uitverkoop, ook nog wat gekocht. Ik had totaal 100 euries uitgegeven, en anders kostte t zonder korting   bijna 300,-, scheelt toch weer. en heb net nog laarsjes gehaald, en mijn vriend schoenen, ook aanbieding haha. Ja, belastinggeld is weer binnen. Maar nu heb ik (bijna) alles wat ik wilde hebben. Op werk dragen we geen spijkerbroek, wel balen. Dus kan ook niet elke keer mijn gympjes aan, staat beetje raar. Dus moet beetje kleding op aanpassen.

Ik wilde eigenlijk morgen naar ouders. Maar weet niet zeker of we gaan,. Ouders hadden ook al gedacht om deze kant op te komen. Maar mijn moeder heeft erg last van haar knie, en om dan 2 uur in auto te zitten is niet echt prettig. En de auto is elke keer stuk. En eigenlijk wil mijn vriend niet daar naar toe, omdat hij nu eindelijk eens vrij is op zondag. En eigenlijk heb ik ook nog genoeg te doen. Nouja, we zien wel.

Zo, nu ga ik eindelijk de laatste adressen opschrijven van de trouwkaarten....postzegels plakken, oja, ook nog even voor een aantal dagkasten extra kaartje erbij, en klaar is Kees ehhh Bieb

hahahahah, het gaat wel met de omgeving van mijn kruis hoor, bieb! Whahahaha, wat klonk dat geestig! Ach, het zal ook wel verweking zijn ofzo, het is gewoon letterlijk en figuurlijk een kut gevoel.
Wat heerlijk dat je weer met geld gesmeten hebt! Dat jullie het vakantie geld al binnen hebben gekregen, wij zitten hier nog steeds braaf te wachten...............moet je zelf een keertje doen, te laat betalen...........en we waren echt op tijd met inleveren hoor!
En voor zoveel korting leuke kleren kopen is altijd leuk he!
Nu dus nog een paar enveloppen en dan zit dat erop, leuk, kun je ze lekker gaan versturen! Waar zouden jullie heen willen op huwelijksreis, gewoon lekker luxe of iets actievers?

Rimke; Niet t vakantiegeld, maar belastinggeld....haha. Nou binnen....niet echt, maar wel al gisteren bericht, dus zal wel 1 dezer dagen gestort worden.

Ik wil denk een weekje naar Italie, nog nooit geweest. Denk dat t een last minute wordt, twijfel nog waar ik heen wil. Nog tips??

Ik twijfel nog een beetje over de tekst van de daggasten. Ik heb besloten voor alle daggasten een extra kaartje erbij te doen met de planning. Alleen nu is het zo dat om 11 uur de fotograaf komt, 3 uur is de huwelijksvoltrekking. genoeg tijd tussen dus. Maar ik kan me voorstellen dat de meeste familie al komt kijken als mijn vriend mij thuis afhaalt, althans zou ik wel doen als familielid zijnde (naaste familie). Nu had ik al met schoonzus besproken dat we daar evt rond een uur of 1 een broodje kunnen eten (wonen aan overkant). Maar zal ik dat nu wel of niet bij de tekst zetten? dan zit er nog ong 2 uur tussen voor we naar gemeentehuis gaan, en ik weet wel dat schoonzus t aangeboden heeft, maar dan zit iedereen daar best wel lang. Kan ze moeilijk tussendoor weer naar huis sturen. En op zich is t wel lekker even tussendoor wat eten, en gezellig met z'n allen. Heb al gezegd niet bij ons thuis, te druk en dan is het weer zo een bende (we hebben alle2 een grote familie)
Voor de getrouwende onder ons; het is toch zo dat familie komt als de bruidegom de bruid ophaalt...of is dit niet zo?????

ga nu even wat eten, lees vanavond de evt reacties wel weer. Eet ze!!

Terug
Bovenaan