klusbabes 26!!!!!

Ik heb t gezien, dicht aan de kust en toch een behoorlijk end ten oosten van Tunis.
En echt te zuiden van Italië. Ik benijd je om het weer. Maar anderzijds, wij gaan in september weg, dus ik mag niet klagen. Heel veel plezier iig.

Ja, ik heb het zelf wel opstaan en kijk af en toe met een half oog, dus was niet echt op aan het letten.
Ik ga ook maar weer eens.

Oh ja, weet niet wie het vroeg van het bezoek, maar ik moet zeggen dat het hier redelijk rustig gaat. Ik denk dat we 2 à 3 bezoekjes per week hebben. Het spreidt zich goed. De mensen die het dichst bij ons staan zijn wel al geweest en die komen ook regelmatig. Maar dat is net als kruimels zei, mensen bij wie je jezelf kunt zijn en die niet als bezoek aanvoelen. Maar daarnaast houden we zelf ook goed in de gaten dat we ook vrije avonden inplannen, dus erg druk kan het dan sowieso niet worden.

Goeiemorgen meiden,

HUP HOLLAND HUP !!!!!! hahaha geweldig he ......tjonge wat een avond. Moet nu naar de zaak de zooi opruimen bah bah bah....het is echt een zooi verschrikkelijk gewoon ..

April, meisje heb heel de tijd aan je gedacht. Hoop dat je nu lig te genieten van een mooi en gezond kindje !!!!

Meiden, als jullie wat horen kan er dan iemand een sms sturen hihi, nieuwsgierig he. Ben denk pas om een uurtje of acht weet thuis .....Fijne dag en tot later. Goh afstand nemen lukt wel goed he haha. Ben er iedere dag wel ff. Tja komt nu ook door april he. En ben er nu iedere dag maar 1x, voorhen was dat wel meer. Kan jullie ook helemaal niet meer missen !!!

Kusssss happy

he meiden,

JEEEEEEEEEEEEE i LOVE HOLLAND. wa hebben we een team he.

leuk als je op een boot zit en via de sms op de hoogte word gehouden. de kapitein had bij 2-1 pas door dat we geintresseerd waren haha. dus toen riep ie de stand wel om hahah. vanmorgen ff de doelpunten bekenen, want had de wedstrijd opgenomen ahah. mooi hoor, maar ben blij dat ik de hele wedstrijd niet heb hoeven zien, ik denk dat me kind spontaan ter wereld kwam van de stress. pfff. hahah
maar het was wel gezellig op de boot maar het eten een beetje pittig. dus was er vanmorgen zeer vroeg uit door erge maagzuur. ga vanmiddag miss. nog wel plat.

rimke hoe ging het werken ?
April op vrijdag de 13e bevallen ? we zijn rete nieuweschierig.
bieb ach je mannetje moet nu maar weer ff aan jou wennen hoor. dat je niet meer alles voor hem doet hahaha
jacqy meid weet neit of je dit nog mleest, maar een hele hele fijne vakantie en houd ons op de hoogte van je nod he.
happy werkse en als iemand wat weet van april, dan hoor je dat wel hoor.
sterretje, ach als je kleine een speen lekker vind, gewoon doen. als jij er dan eenbeetje rust door heb. een wakker of huilende baby steeds is ook niks lijkt mij. maar goed dat moet de praktijk straks bij mij maar uitwijzen he hihhi

nou ga me eens aankleden en dan naar de winkels voor een cadeau voor me vader voor zijn verjaardag, naar de drukker om de weiziging door te geven en de drogist voor een hele was lijst en vooral voor rennie's me doosie weer leeg. vreet die dingen momenteel.

xx bambi

PFffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff! Ben kapot! Weet niet wat ik heb, maar is het normaal dat je kruis zo zeer gaat doen, echt van binnen zeg maar, dus dan niet mijn vagina maar gewoon alles er omheen............wat een klote gevoel!
Ga even plat, hopen dat het wat zakt.
Nog geen nieuws van April he? Is vast lekker aan het genieten van hun kindje! En gelijk heeft ze!

Bambi: balen dat je het voetbal niet kon zien ja, achteraf, ik heb ook maar een paar momenten gezien, want ik lag al half te slapen...........

Happy: werkze meid!

Sterretje: wat balen dat die gipsafdruk niet werkt..........maar een schilderijtje is toch ook schattig! Is'ie vast hartstikke blij mee.

JacQ: weet niet of je het nog leest, maar nogmaals een hele fijne vakantie, ga lekker genieten, jullie hebben het meer dan verdient!

Ben later vanmiddag weer terug, probeer even een dutje te gaan doen!

Hey meiden,

Wat een avond he gisteren, ik heb het zo naar me zin gehad!!!!
Nou kan ik dinsdag gewoon gaan paardrijden, ze zijn toch al door dus dan is het niet zo spannend.

Morgen mijn nod, en mijn temp was vanmorgen echt nog hoog. Normaal zakt mijn temp naar rond de 36.3 een dag of 2 voor dat ik ongi ga worden, vanmorgen was het nog 36.7
Dus ik ben benieuwd..... als morgen mijn temp nog hoog is ga ik testen.

Vanmiddag gaan we nog ff op bankstellen jacht, kijken of we wat kunnen vinden.

Meiden fijne dag allemaal en misschien tot later vanmiddag!

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan