klusbabes 26!!!!!

Hahaha, belastinggeld, dat bedoel ik ook................
Tja, ik zou voor die daggasten wel even overleggen met je schoonzus, hoeveel mensen zijn dat? Als je dat weet kun je het misschien even voorleggen aan haar, of ze dat een probleem vind, en ach, twee uur zijn in principe zo om he? Iedereen wil jullie even bewonderen en iets persoonlijks tegen jullie zeggen, en dan een broodje eten, jij moet je make up waaarschijnlijk weer eens bij werken, naar de wc en dan ruim op tijd naar het gemeentehuis/kerk...........ben zelf niet getrouwd vooralsnog, dus kan je verder ook niet echt helpen wat dat betreft. Maar zou het dus wel even overleggen met je schoonzus.

Over Italie, ik ben er helaas nog nooit geweest, maar ik zou kiezen voor Toscane, weet niet hoeveel jullie te besteden hebben, maar je hebt hele leuke kleine hotelletjes in van die autenthieke boerderijen, daar wordt dan fantastisch gekookt voor je enzo. Maar je moet maar eens kijken, is naast mooi weer ook nog culinair, en je hebt ook nog mooie steden in de buurt als Sienna enzo....google maar eens op romantisch en toscane.........
Ik ga mijn prakkie opwarmen............

nee bieb, dat is niet altijd zo hahaha.
Zat al te lezen en dacht bieb niet te moeilijk doen hoor. kijk als je ouders en naaste erbij willen zijn dat moet je dat lekker doen. maar zal de keuze wel vrij laten, vooral omdat veel familie begrijp ik niet naast de deur woont. ik zou een bepaalde tijd op de kaart zetten wanneer ze allemaal aanwezig moeten zijn bij je schoonzus. daar krijgen ze de corsage e.d en dan naar stadhuis. als je evt. foto's wil van familie, moet je daar tijd voor plannen na je ceremonie, voor je feestje hahah.

natuuurlijk kan het allemaal anders en moet je vooral doen waar jij en je mannetje een pretig gevoel bij hebben, maar zo lijkt het me het meest logische.

succes.

xx bambi

rimke zit het zo kut daar beneden hihi. letterlijk. heb dat rot gevoel ook wel. maar dat komt denk door het dalen, maar das bij jou dan wel vroeg he ? miss gewoon bekkenpijn wat erbij hoort. net wat bieb zegt de boel moet toch ruimte maken he. hihih

phoebe goede berichten over je tepm. mooi zo. houden zo he. we willen geen daling morgen maar een posie test. go girl./

jac. nogmaals have fun op vakantie, maar je bent nu al oderweg waarschijnlijk.

hier alles van me lijstje geregeld. volgende week nieuwe proefdruk van kaartje halen. hopenlijk nu wel goed. etiketten gekocht. een lekker luchtje en wat andere producten en toen rond 3e samen in slaap gevallen.
heb last van me darmen van dat chinese voedsel, scheit wat af. pffff.
we gaan nu eten en vanaaf naar schoonzussie. de badstandaard ophalen (stond nog in de loods) en nog wat lieve leuke kleding die ze bewaard had. ff kijken gratis is altijd goed he.

nou ff eten nu.

xx bambi

Meiden, ik ga er weer vroeg van tussen, moet morgen nog een keer om 5.15 op...........jullie begrijpen, daar zie ik niet zo naar uit. Zal vanuit bed nog wat tv kijken, maar ga eerst even met ons grietje spelen. Is vrij rustig vandaag, maar dat is ze vaker op vrijdag en zaterdag, alsof ze dan even heel hard aan het groeien is en daar haar energie in steekt..............vaag in ieder geval. Maar goed, ik ga haar nog even moe maken, dan slaapt ze misschien vannacht ook wat rustig............mij motto is: afmatten die handel!
Hahahahaha, als ze daar nou ook intrapt als ze geboren is...........

Meiden, allen een prettige avond!!

April: lieverd, hoe is het met je!!!!!!! We zijn niet nieuwsgierig nee, maar dat wist je al.........

Hey meiden,

We hebben een bankstel gekocht!!!!! Eindelijk!
Echt een grote, precies zoals ik wilde!
Hij is 3 meter breed met aan 1 hoek zo'n lounche chair, die is 2 meter.
We hebben er ook nog een hocker bij gekocht van een meter bij 80 cm.
Die zetten we dan achter het lounche gedeelte, dat wordt dan 2.80 meter.
En als we saampies lekker film gaan kijken zetten we de hocker in de hoek van de bank, dan ik het haast een 2 persoons bed hahaha heerlijk!
Alleen een levertijd van 12 tot 16 weken..... nou ja het is niet anders,
Ik heb ook nog 2 van die heerlijke zachte fleece denkens gekocht, lekker grote van 1.60 m bij 2.20 m.... ik zie ons al helemaal liggen op de bank hahaha

bieb, je vroeg of ik al wat voelde..... ik voel helemaal niks... geen buik pijn ook.... nou ja we zien het morgen wel.
Kan je een beetje vertellen hoe je dag indeling er verder uit ziet?
Ik zal vertellen hoe wij het hebben gedaan toen mijn vriendin ging trouwen.

9.30 uur foto's maken
12.30 uur ontvangen dag gasten met koffie en een broodje bij het huis van de    
                ouders van de bruid
14.00 uur trouwen
15.15 uur terug bij ouders van de bruid, bruidstaart aangesneden en wat gedronken
16.30 uur naar de feestlokatie
17.30 uur diner
20.30 uur start feest.

Hier waren de daggasten niet aanwezig toen de bruidegom de bruid op kwam halen.
De daggasten moeten dan idd best een poosje wachten en je laat de zorg van de daggasten op het moment dat jullie foto's aan het maken zijn over aan iemand anders.
Snap je wat ik bedoel?

Als je nog wat wil weten hoor ik het wel.

Liefs Phoebe

Meisjes!!!

April is vrijdag de 13e bevallen van een zoon!! Ze heeft een berichtje achtergelaten op onze hyve! Ze had er geen naam bij gezet dus daar moeten we nog even op wachten.

Ik ben de eerste die je mag feliciteren!

Mama April geniet van je zoon en rust maar goed uit!

X

Hey April............. GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JE ZOON!!!!!
Super snel gegaan las ik.

Niemand van ons heeft de 13 de gezegd hahahha
Nogmaals meid, van harte gefeliciteerd en geniet ervan!

liefs Phoebe

Terug
Bovenaan