quote: Phoebe1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-06-2008 21:04:10&apos

);
Kan je een beetje vertellen hoe je dag indeling er verder uit ziet?
Ik zal vertellen hoe wij het hebben gedaan toen mijn vriendin ging trouwen.
9.30 uur foto's maken
12.30 uur ontvangen dag gasten met koffie en een broodje bij het huis van de
ouders van de bruid
14.00 uur trouwen
15.15 uur terug bij ouders van de bruid, bruidstaart aangesneden en wat gedronken
16.30 uur naar de feestlokatie
17.30 uur diner
20.30 uur start feest.
Hier waren de daggasten niet aanwezig toen de bruidegom de bruid op kwam halen.
De daggasten moeten dan idd best een poosje wachten en je laat de zorg van de daggasten op het moment dat jullie foto's aan het maken zijn over aan iemand anders.
Snap je wat ik bedoel?
Als je nog wat wil weten hoor ik het wel.
Liefs Phoebe
Ik geloof dat we een beetje dezelfde indeling hebben:
1100 fotograaf
1500 gemeentehuis
1600 bruidstaart bij partycenter
1800 eten
2000 feest
Maar ik zit er beetje mee dat er tussen evt lunch en gemeentehuis best veel tijd tussen zit. Normaal eet je rond half 1, en dan zit iedereen tot 3 uur te wachten, althans half 3 ofzo.
Anders laat ik die lunch even voor wat t is, en dan zet ik op kaartje dat 11 uur fotograaf komt en dat ik dan opgehaald wordt. Dan kan iedereen zelf kijken of ze komen kijken. En dan half 3 verzamelen bij mijn schoonzus. En familiefotos kan dan na ceremonie. Mijn familie komt zeker kijken, schoonfamilie weet ik niet. Oja, mijn schoonzus vond t niet erg dat mensen daar evt broodje kwamen eten, maar er zit best veel tijd tussen, dus de meesten kunnen ook thuis eten. Wonen hier in de buurt, mijn familie mag wel bij mij thuis zitten, maar de rest niet hoor.
Wat had je vriendin precies op t kaartje gezet? Ook dat er eerst fotos worden gemaakt?
Oja, leuk trouwens een nieuw bankstel.
Ik ga nu stoppen, want ga douchen. Gaan naar retailpark. doeii tot later