klusbabes 26!!!!!

Buuf, ik sms weer hoor als ik meer weet!

Ik wil in ieder geval tot volgend weekend wachten met weer testen, maar ik zal van de week wel ongi worden ben ik bang...
Ik heb ff me afgelopen rondes nagekeken, dat was dag 23 26 24 27 en weer dag 27.
Vandaag is ook dag 27, dus we wachten maar af.
Me temp was vanmorgen iets lager, maar niet zo laag als die andere keren dat ik ongi werd..... ik wordt hier gek van!!!!

Liefs Phoebe

Snap dat je er gek van wordt ! Je kan dan maar beter weten waar je aan toe bent he ! Ook door die hoge temperatuur krijg je toch hoop he......Nu al dag 27, jij wordt idd meestal eerder ongi ........Ik heb toch nog steeds goede hoop hoor en blijf positief !!! Dikke kus voor jou

Phoebe, das klote maar nog niet het einde van deze ronde he!
Misschien duurt het even voordat je hcg hoog genoeg is............welke test heb je gebruikt??
ik hou hoop voor je, dikke kus!!!

Happy: randje gefietst! hahahaha! Ik heb het dus zo gedaan twee keer, en zie het resultaat, oke de eerste mag je vergeten, maar deze zit er alweer 29 weken in...........baat het niet, dan schaadt het niet.........

Meisje april, nogmaals, ga ontzettend genieten van je mannetje he!!!
Dikke kus voor jullie!!!

heb net gewerkt, ben weer kapot. Ik ga heel even stofzuigen, en dan plat op de bank...............

Hey Rimke, een beetje lekker gewerkt?
Lukt het allemaal ene beetje?

Ik heb de test van kruitvat gebruikt, zo'n wit doosje 2 voor € 5,- weet je wel.

Liefs Phoebe

Lekker ff rustig aan rimke .......heerlijk, zeker als je hebt gewerkt !!!!

Hier ook een luie dag !! Vanaaf uit eten met mn ouders en mn tante en nicht, gezellie !!
Net het balkon oranje versierd, had er eigenlijk geen zin in nadat ik de hele zaak al had gedaan maar, kan er nu niet meer omheen he haha

Knuf happy

pfff ik kom net onder de douche vandaag, maar daar staat ook de droger te draaien.... ik heb het een partij warm zegt......pffff

We gaan zo ff naar mijn ouders en daarna naar me schoonouders, daar eten we ook.
Vanavond vroeg naar bedje toe.
Vanacht wakker geworden van de onweer, schrok me eigen te pletter....
Duurde weer een poos voordat ik in slaap viel zeg....
Maar goed, ook hier verder een luie zondag, dus ik kan niet zeggen dat ik moe ben van het vele doen hahahaha

Fijne middag allemaal!

liefs Phoebe

Zo, even bij getukt......
volgens mij kunnen jullie met zijn tweetjes beter even een kopje thee bij elkaar gaan halen, gaat sneller dan die mailtjes hier over en weer............hahahahaha!

Phoebe: veel plezier bij je ouders! En die testen, tja, die zijn wel gevoelig, maar geen bloed is gewoon lekker hoop houden, en anders vol goede moed aan de kruiden!!!!

Happy: ook jij ging weg nu toch...........hou jullie op de hoogte als er nieuws van April komt!!!

Fijne avond meiden!!!

Phoebe, he verdorie negatief getest. Maarja, niets is nog zeker natuurlijk. En misschien toeval dat je temp iets lager is. Niet bloeden is hoop!!

Ga zo even Hyves lezen ivm April.

Fijn dat Linda t leuk heeft, en alweer aan de klus...

Ik heb trouwens al een ander tekstje bedacht:

Graag zien we jullie bij het jawoord, de taart en het eten, ,
dan maken we er een dag van om nooit te vergeten.
Jullie worden om 14.30 uur bij ...... verwacht,
en om 02:00 uur wordt deze dag ten einde gebracht

Lekker makkelijk, geen planning erin, alle opties staan open.
Vinden jullie t wat? Had de tekst van een ander gepikt

Terug
Bovenaan