klusbabes 26!!!!!

hey lieve schatten

ik heb internet gevonden jahoeeeee, ik ben een beetje globaal aan het lezen dus sorry als ik niet overla op reageer maar het is ook zoveel hahahaah,

Allereerst April van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, ik kreeg een berichtje van happy ik ben helemaal blij meid

phoebe weer terug las ik en aan de kruiden hahaha en je hebt een mooie vakantie gehad las ik

sterretje naar de kinderboerderij geweest las ik leuk he haha

rimke: wordt bont en blauw getrapt door de uk

jacqy: naar tunesie las ik maar ik moet nog leyen wanneer haha sorry

ga weer effe globaal verder lezen
.

renee gelukkig gaat alles goed met je meid, ga lekker genieten en weest blij dat je niet zo beroerd bent

sterretje naar de chiropracter geweest voor jezelf las ik ik hoop dat het wat gaat geven

poebe last van een jetlag

bieb ook weer aan de klus en gaat het nog een beetje goed met spoelen

bambi last van de warmte las ik

meiden als jullie het niet erg vinden ga ik een aantal stukken overslaan want ik zit hier voor niks en voel me een beetje lullig als ik een uur hier ga zitten
ik mis jullie wel hoor meidne

xxxx

lieve schatten ik ga stoppen, sorry dat ik niet heb gereageerd op alles, ik kom van de week nog wel eventjes

met mij gaat het goed, ik heb af en toe flinke steken aan de linkerkant waar ik ben geopereerd maar dat zal er wel bij horen en we proberen vooryichtig weer te klussen maar dat is wel erg gevoelig nog maar goed we blijven klussen hahahahaah
j
meiden tot van de week allemaal en ik mis jullie wel hoor

dikke kus linda

Linda; toppie dat je toch een internet cafe hebt gevonden. Wij missen jou ook hoor! Het zal nog wel even gevoelig blijven, maar fijn dat je toch voorzichtig kunt gaan klussen. Wie weet heeft t baat!!!

Meis, nog een heel fijne vakantie en we horen (lezen) je gauw!!!

He linnie!!!
hoop dat je het naar je zin hebt, want dat vertel je nou net niet!!!
Weer langzaamaan aan het klussen lees ik, maar nog wel gevoelig, doe maar voorzichtig aan dan!

Bieb: ik vind het een heel duidelijk en leuk gedichtje voor op de kaart hoor, zo laat je iedereen toch de keuze!

Nou, het hele huis is hier in diepe slaap geweest. Fonske ligt nog te maffen, Jack de kater ook, ik heb lekker 2 uurtjes gedoezeld en zelfs ons kindje was erg rustig. Ze begint nu weer wat wakkerder te worden.........hahahahaha!

hallo meiden

sorry dat het zo lang geleden is maar heb het zo ontzettend druk gehad, maar dat vertel ik zo.
heb niet bijgelezen maar heb wel gezien
APRIL: van harte meid met de geboorte van jullie zoon, is alles goed gegaan? en hoe voel je je eigen?

nou dat was me wel een weekje zeg. allereerst maandag bijna heel de dag in het ziekenhuis geweest, dinsdag weer terug voor de 2e samenlevingstest was wel wat beter maar nog niet goed, wel mijn slijm en de zuurgraad maar niet de zaadjes, dus heb ik gevraagd of dat het wel mogelijk is om met dit zaad zwanger te raken, maar dat kon maar ze doen eerst alle onderzoeken voor dat ze daar wat over kunnen zeggen. maar ze wilden ook graag zien dat ik een goede eisprong heb, dus moest ik donderdag terug komen. maar toen was hij nog niet gesprongen maar wel inmiddels 24 mm groot dus dat is super. dus wilde ze me vrijdag ook nog zien maar ik had vrijdag heel de dag bruiloft van vrienden en moest om 10 uur bij de kapper zijn, dus ik zeg kan alleen vroeg, nou moest ik dus een afspraak maken voor maandag en dan zou ze nog contact opnemen als ze me perce wilden zien vrijdag, en dat wilden ze dus, dus moest ik om 08.05 in het ziekenhuis zijn, en toen was hij dus eindelijk gesprongen, nu moet ik volgende week donderdag bloedprikken op progresteron om te zien of het een goede eisprong is en ik moet van de week bellen wat het verdere plan van aanpak is of nog een keer een samenlevingstest in de volgende cycles of een baarmoederfoto. dus dat hoor ik van de week, voor de rest is er di avond een vriendin geweest, woensdag avond motor rijden en donderdagavond moesten we de hypotheekacte tekenen en vrijdag dan bruiloft gister moest ik oppassen dus was echt gesloopt, vooral als je vrijdagnacht om 2 uur thuis bent en je moet de volgende morgen om half 7 er weer uit.. pfffff
nou jullie weten het ook weer, heb niet bijgelzen heb ik veel gemist?

iedereen een fijne dag nog want ik ga nu lekker luieren op de bank.......

Nou Anouska, dat waren nog eens drukke dagen....ben benieuwd volgende week donderdag. Ik moest geloof ik 3x terug komen, dus 2 cyclussen, en daar was ik ook veel tijd mee kwijt. Nu hoef ik voorlopig niet meer terug. Als het maar bij jou wel goed zit, dat is toch al een kansje meer.

Rimke; heerlijk rustig, iedereen een dutje doen.

Dames, de kaarten zijn verstuurd. Vanmiddag tekstje afgedrukt op doorzichtig papier, met kartelschaar kleine kaartjes van geknipt, gaatjes in de kaart, en met een touwtje vastgemaakt. vriendje had geholpen. Zag er erg leuk uit. heb er fotos; van gemaakt, volgende week zal ik die op internet zetten. Hoop dat ik leuke reacties krijg. Zat te twijfelen of ik de broer en zus van mijn moeder zou uitnodigen. toch maar gedaan, denk dat ze toch niet komen, en als ze komen, ach het zijn er maar een paar extra.

Daarna had ik me toch koppijn en was doodmoe. Gewoon brood gegeten (hadden vanmiddag al friet gegeten en mijn vriend had iets bij de Wok to Go gehaald). Daarna lekker op bed een aantal series gekeken die ik had opgenomen op video. Lekker niksen. Had dat echt effe nodig, heerlijk.

Morgen had ik eigenlijk vrij, maar andere collega wilde ook vrij, en anders was die andere alleen, dus ik wilde wel werken, en dan ben ik de maandag erop vrij. toch nog een lang weekend dan, want moet de zaterdag weer werken.

Oja, stel dat nederland in de finale komt ( en daar gaan we natuurlijk van uit) op 29 juni, ik ben dan ook die maandag vrij. Komt ,mooi uit als we feesten zondagavond haha

Dinsdag moet ik naar schoonheidsspec. het t maar een half uur naar voren gehaald wegens voetbal. ja, je moet er wat voor over hebben hihi

ook hier nog even voor april. VAN HARTE MEID !!!
 met de geboorte van jullie zoon. volop genieten he, en we horen de details hopenlijk snel.

dikke x Bambi

zo ga nu ff de rest lezen.

Terug
Bovenaan