klusbabes 26!!!!!

he meiden,

leuk he april bevallen. gossie wat gaat het hard allemaal, brr nou ben ik de volgende hahaha

linda leuk dat je er ff was. langzaam aan weer aan de klus.voorzichtig een teder, miss wel heel romantisch hahha.

bieb fijn dat de kaarten de deur uit zijn.

phoebe balen van de nega test. dan weet je niet echt waar je aan toe bent he. mooi bankstel gekocht las ik. hopenlijk duurt het geen 16 wk. voor ie er is.

happy toch je balkonnetje verrsierd. tja jij als voetbal fan kan niet achter blijven   he.

rimke weer gewerkt en vanmiddag lekker gelegen heerlijk hoor. maar zeg hoe maak jij je meisse moe ?............ ga je staan springen ofzo hahahah

anoeska wat een drukke week.. je eitje is geprongen ben benieuw wat er uit komt.. hopenlijk bevrucht hahaha

nou geloof dat ik alles heb gehad   toch ? hier gisteren dus een berg kleertjes gehad. zit echt leuk spul tussen en geloof dat ons kind nu veel keus heeft hahaha. doe wl eerst de nieuwe kleertjes die ik zelf gekocht heb aan, maar sommige pakjes zijn wel heel leuk om zeker ook een keer aan te doen.
verder zat er nog van alles en nog wat in de dozen, dus heb vandaag weer een berg gewassen, dat gaan we morgen streiken dus. verder het huis schoongemaakt. rond 3e naar me schoonouders gegaan. liep allemaal lekker in het honderd omdat me schoonzussie pas om 5 uur kwam en we zouden friet eten, maar er was ook brood en salade, groot misverstand. oftewel. salade eten en geen friet. alles met ei, geloof wel heeel veel   ei. werd er niet goed van.

half 8 naar mijn ouders tot 10 en toen van de honger de frituur aangezet en heb lekker 2 broodjes frikandel op. jammie dat had ik echt nodig hahahaha.

nu lig ik klaar op bed te wachten tot me man eindelijk eens komt.

xx bambi

Meiden even een kort berichtje. Ik heb zojuist de naam/gewicht en een kort verslagje van de bevalling op hyves gezet. Sterretje jij bent toch de enige zonder hyves? Ik heb jou een mail gestuurd.
Zouden jullie de naam hier verder niet willen noemen?

Alles gaat verder super goed. Het is een knap en tevreden ventje en we genieten elke dag.

Tot snel
April

O, en waarom ik zo vroeg op ben????
Onze nieuwe wc voor boven zou om 7.45 gebracht worden, laat ze voor hun hopen dat ze niet pas over een uur komen, want dan zou ik behoorlijk pissig zijn. Ben ik vrij, moet ik nog vroeg mijn bed uit, terwijl dit de uren zijn dat ik normaal nog wel even slaap.
Zo, sorry voor het gezemel...........

Ga vanmiddag lunchen met vriendin, dus ik ben er later weer!!
Iedereen een fijne dag!

ook hier nog ff voor april, mooie vlotte bevaling dus. jammer van het ziekenhuis bezoek, maar gelukkig erg meegevallen dus. en een flinke knul las ik.   nogmaals lekker gaan genieten he,

nou geloof dat zowel april als sterretje in het ziekenhuis zijn bevallen terwijl de planning thuis was, mmhh ik hoop niet dat ik ook moet hoor hahaha. ach wat zo is is zo, maar wel na de 37 wk dan hihih

rimke ist nog gelukt met jullie pleepotje ? ben je weer terug naar bedje gegaan ?

ik kom er net uit en moet echt ff wakker worden. dus ga ff lekker surfen op het net.,

xx bambi

hahahaha, dezelfde timing bambi meisje.........hoewel ik al gedouched ben.........
Het pleepotje is idd gearriveerd, keurig om 10 voor 8, en daarna ben ik er meteen weer ingedoken, was eerst van plan wakker te blijven en dan vanmiddag een dutje te doen, maar dacht nee, ik duik er weer in. En heb nog wel een uurtje getukt en gedroomd!! Zo vast heb ik in tijden niet geslapen!!! Hoera!!!

Ga maar even lekker wakker worden op het net, en ik hoop idd dat wij als 2 volgende thuis mogen blijven tijdens de bevalling, maar wat niet gaat.............you know.........

April:nogmaals gefeliciteerd met de kleine stamhouder.
@bieb: om het kolven maak ik me niet zo druk. Ik heb een ruimte waar niemand komt. ik ben alleen bang dat het niet goed zal lukken, omdat je weet dat je zo weer terug aan het werk moet. een soort opgelatenheid zeg maar.
toscane en dan naast viareggio ligt het plaatsje ... pucinni. Daar ligt een camping mét huisjes en er gaat enkele keren per dag en bus naar het strand. In de buurt liggen luca, sienna, vinci, pisa en iets verder door florence. Een aanrader.
@rimke: dat gevoel in je kruis, ja dat herken ik wel. het zal ook niet de laatste keer zijn dat je het voelt. Ik heb dat verschillende keren gehad, waaronder tijdens het indalen.

Nou, hier was t druk , druk, druk. ik had geen tijd om online te komen. De speen werkte toch niet. Ik heb gekolft en ze drinkt waarschijnlijk weinig per keer. vandaar dat ze soms wakker is en snel weer huilt voor de volgende maaltijd.
Vaderdag was leuk. We hebben gefilmd, zodat we t later terug kunnen zien.
Zo meteen naar t consultatiebureau, dus ik kan de rest nu niet bijlezen of beantwoorden.

Sterretje: veel plezier op het consultatie buro, lekker wegen enzo..........ze zal vast gegroeid zijn. Hoe bedoel je dat ze te weinig drinkt per keer? Dat je te weinig voeding voor haar hebt, zodat ze sneller weer komt? Tja, volgens mij is het enige wat je daar aan kan doen volgens mij meer aanleggen, en dat heb je gedaan toch? Ze zal vast gegroeid zijn!
Je hebt het er maar druk mee he, maar ik weet zeker dat je het hartstikke goed doet, dus ga niet aan jezelf twijfelen he!!!
Leuk dat vaderdag zo leuk was, en een leuke film er van gemaakt, inderdaad leuk voor later om terug te zien.

Pipperdepip! hoe is het met jou!? Zat even foto's te kijken op hyves, wat een hilarische laarsen heb je!!! Die foto van jou en je mannetje in Denemarken! Geestig..........
Hoe voel je je verder, en hoe was Guus Meeuwis gisterenavond.........??
Hoop dat je je nog steeds zo goed voelt, dikke kus!

Terug
Bovenaan