klusbabes 26!!!!!

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend 30 januari 2009

Bevallen klusbabes :

Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                  - jongetje

Juni:

10)
11)
12)
13)
14)
15) Phoebe ronde 13 1ste kindje    
16) Jacqy, 12e ronde, 1e kindje
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23) anoeska 10e ronde 1e kindje
24)Bieb 9e ronde 1e kindje
25) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 56 dgn)
26) Kruimels, 20 weken echo  
27)
28)Klaasje 6e (eigenlijk 5e)  ronde 1e kindje  
29)
30)

Juli :

1)
2) Happy ronde 11 1e kindje
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14) Mamoetje ronde 7, 1e kindje (38 dg.cyclus)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

rimke hahah toch nog lekker geslapen. ja ik slaap de uurtjes tussen half 7 (als me man het bed uit gaat) en rond 10 uur het best. hahah lekker me bed helemaal voormezelf . erg he.
maar vanacht weer veel maagzuur gehad, komt van die frikandellen en die salade's, zo gezond was dat niet al die gemische troep.

sterretje naar het consultatiebureau dus. hoop dat ze goed gegroeid is. ja hoor wel vaker dat vrouwen gaan kolven omdat de kleine aan de borst te weinig binnen krijgt,,maar meestal kolf je minder af als dat er tijdens een gewone voeding uit komt. ik snap dat het wil laten slagen, maar sommige vrouwen hebben/maken te weinig voeding aan. hoop dat het gaat lukken en anders bijvoeren met Fv en wie weet binnenkort wel helemaal over, maar daar zitten ook voordelen aan hoor. Wat dacht je van je man, die kan dan ook voeden hahaha.
leuk dat vaderdag zo leuk was en alles op film staat.

nou ben geloof ik wel wakker genoeg nu, radio staat aan en ga zo boven streiken. blegg. maar goed word wel blij van die kleertjes. alleen niet te lang anders worden me voeten nog dikker.hahaha.

net is me pa ff langs geweest om verf te halen, wij hadden veel over van de verhuizing en nu de plannen bekend zijn van deze wijk, en me ouders nog tot 2013 ofoz in dat huis zitten gaa ze toch maar ff schilderen, maar alles low budget, en gratis hahaha.
ja dat heb ik ier nog niet verteld. die wijk waar we zijn komen te wonen moet plat. maar het is een flinke wijk met verschillende delen en er was niet duidelijk welk deel als 1e plat gaat. wij dachten het gedeelte bij me ouders, omdat die huizen slecht zijn. nou niet dus ze beginnen in 2009 met leegruimen en 2010 met de sloop aan onze kant van de wijk. dus wie weet moeten we eind volgend jaar alweer verhuizen.
dat hebben ze ons niet gemeld toen we hier in gingen. grrr.
maar er komen natuurlijk wel nieuwe mooie huizen voor terug en wil het zo regelen dat ik maar 1x moet verhuizen. als dat niet kan is een tussenwoning ff een oplosing, maar ach dan krijgen we extra geld om te verhuizen. je krijgt er 5000 en als je 2x moet verhuizen 6000 . daar ben ik de laatste keer echt niet voor verhuisd hoor. maar goed met nieuwbouw moet je ook een tuin en schutting meerekenen.

pfff waar maak ik me druk om, duurt allemaal nog wel ff, ga me aankleden en streiken.
miss tot straks.

xx bambi

Ik heb redelijks bijgelezen maar het lukt me echt niet om overal op te reageren.

Ben benieuwd hoe het vandaag met Phoebe is!

En jacqy op vakantie en haar NOD...spannend hoor!

Met mij gaat het goed! Ik voel me megazwanger en ondanks dat dat op dit moment beroerd voelt geniet ik er van. Ik ben misselijk (verdeeld over de dag), heb zere tieten (en GROOT WOW!!) en heb een enorm opgeblazen gevoel en buik, niet normaal. Maar goed, ik vind het heerlijk!

volgende week maandag de echo, ben zoooo benieuwd!

Rimke, lekker foto's gespiekt..hihi leuke laarsjes he! Ik heb zo'n voorgevoel dat die laarsjes mijn inspiratiebron zullen zijn voor de babykamer, ik ben dol op rood met witte stippen!!! haha En GUUS was 1 groot feest, was met een vriendin en het was geweldig!

Ga er weer van tussen, ben vrij maar wel heel druk!

Dikke kussen!

@bieb: het is een mooi gedichtje voor op de kaart. Ik kan je helaas niet verder helpen, want ik had geen standaard bruiloft.
@anouska: Ze pakken het bij jullie wel heel proffesioneel aan in het ziekenhuis. Dat zorgt denk ik wel voor vertrouwen en rust van jullie kant, denk ik.
@linda: hoi, wat leuk dat je toch tijd vond om te reageren. Ik hoop dat je het naar je zin hebt.

De kleine was alweer bijgekomen. Ze weegt nu al 4,5 kilo. Alles was in orde volgens het consultatiebureau. De volgende keer moeten we gaan voor de inentingen

@phoebe: hè, wat balen dat de test neg. was. even afwachten dan maar. Blijf positief. En anders worden het kruiden, maar ik hoop dat je ze niet nodig hebt.
@rimke: het is de laatste dagen idd erg druk. Ik heb nergens tijd voor. Ik moet dus echt die draagdoek kopen. In het weekend moet ik het achterstallig huishouden doen en dan kan mijn man haar in de gaten houden. Ze wil vaak erbij zijn. Als ik haar slapend in de box leg, wordt ze snel weer wakker en begint het van voor af aan. Nu zit ze tegen me aan te slapen.

Wat de voeding betreft heb ik niet te weinig. Je hoeft er maar naar te kijken en het loopt eruit, hihi. Maar de kleine drinkt 's avonds heel kort en meldt zich kort erop weer. En ja, ik kan het er moeilijk in gaan spuiten. Nu hoorde ik op het consultatiebureau dat ze 's avonds tegen de schemering aan, vaker een huiluurtje hebben. In principe wil ze dan bij ons zitten en moeten we alleen voeden als ze dat aangeeft. Het was een opluchting om dat te horen. Echter heb ik het in geen een boek zien staan.

sterretje fijn dat ze goed gegroeid is, en nu snap ik het hoor. niet te weinig melk maar ze drinkt dan gewoon wat korter. tja zo zie je dat niet alles in de boeken staat hahah. je ind vast de oplossing die voor jou en die kleine het beste werkt toch.

pip lekker vrij maar wel heel druk. fijn dat je je op en top zwanger voelt. heerlijk dat je van de misselijkheid kan genieten hahaha. volgende week echo spannend hoor.

hier lekker in de babykamer zitten keutelen hahah. alles weer gestreken, ben er op een geven monent wel bij gaan zitten want me voeten en enkels zijn weer giga. heb sommige laatjes en kasjes opnieuw ingericht en sommige kleertjes die ik niet zo vind en duidelijk gebruikte rompers in een leuke opbergbox gedaan ipv in de kast. nu hangen er nog de gekleurde kleren aan de lijn. leuk joh een mini spijkerbroekje van mexx, zo schatig met een heel leuk truitje erbij, kan veel combi's maken , want elke shirtje past wel bij zon broekje.

heb ook geprobeerd de wieg op te maken, maar snap er de balen niet van. wat een zooi geworden. we zullen zien, de kraamhulp moet het maar ff voor doen, maar betwijfel of ze wel tijd daar voor heb he,met maar 24 uur kraamhulp. best bezopen he.

ben ff een boterham aan het eten en ga zo de hond uitlaten.
nog niks van me zussie gehoord, maar ben benieuwd, doe straks een bakkie thee bij me ouders en geloof dat ze nu met me moeder winkelen is. dus wie weet zie ik er zo.

xx bambi

Terug
Bovenaan