klusbabes 26!!!!!

@bambi: je had de kleren toch van je schoonzus? Kun je haar niet vragen of ze je de wieg opmaakt? Trouwens wat bedoel je met maar 1 keer verhuizen? Je moet eruit en ergens anders heen? Dus niet in dezelfde wijk?
@pip: op en top zwanger zo te lezen? En rood met witte stippen. Hmm, misschien het liedje van kabouter spillebeen op 1 muur schilderen?
@rimke: 1 tip: geen afspraken meer in de ochtend. Ik had in mijn verlof veel afspraken staan en je wilt niet weten hoe vaak men te laat kwam. Soms had ik dan mijn middagdutje ingepland en dan was ik echt. Maar gelukkig kwamen ze bij jou op tijd.
Hèhè, weer bijgelezen.

@bambi: wanneer was je uitgerekend? Nu moeten we de volgende pool en méldingsplicht invoeren, hihi.
Ik denk iig dat je een jongen krijgt.
En jij en rimke zullen niet naar het ziekenhuis hoeven gaan. het is al bazar dat we nu weer boven het gemiddelde zitten met onze ziekenhuisbevallingen, maar goed we weten dan ook dat dit geen gewoon topic is.

De kleine slaapt nog steeds. Ik neem haar mee naar boven en dan kan ik ook een dutje doen.

Meiden, jullie hebben de groeten van jacq !! Ze heeft het prima naar haar zin en ze was nog niet ongi !!! Ze houdt me op de hoogte........

Ga nu mn mandje in, voel me niet lekker, bah. Heb last van mn buik, beetje het gevoel of ik ongesteld moet worden . Dat kan niet want dat is pas 3 juli .....weet niet voel me vreemd ........tot latersssss

Kus happy

Ha allemaal!

Pipper: als je dat echt als inspiratiebron gaat gebruiken moet je echt een keertje bij mij in Arnhem komen shoppen, heb vandaag weer zulke leuke dingen met rood met witte stippen gezien: koffertjes, gehaakte paddestoelen, plaids en ga zo maar door!!

Sterretje: zie! Wordt een grote meid! Dat is inderdaad een goede tip, hoop dat het voor jullie gaat werken. Wat misschien ook nog wel een tip is........maar wie ben ik..........is idd zo'n minimonkey draagzak kopen, die kun je ook in de box hangen, en kindjes hebben dan het gevoel dat ze gedragen worden. Als het ware worden ze gewoon gefopt, en jij kunt je gang blijven gaan. Misschien wordt ze dan niet wakker als je haar in de box legt..........wie weet....
Ohja, en die prikjes.....................arme zielen..........

Happy: ga je het weer zo spannend maken meis...........tja ik had die klachten al ver voor mijn nod dus ik hou weer goede hoop voor je...............ik ben zo hard aan het duimen voor jullie allemaal, gek wordt ik er van. Gun het jullie zo, kan wel janken.......zo'n dag heb ik vandaag...............

Jacq: lieverd!! Weet dat je dit pas later leest (of helemaal niet) maar nog geen ongi te bekennen!!! Wow! Ga lekker genieten en we horen het wel!!

Bambi: weer druk aan de was en de strijk..........goed bezig!!! Ik denk idd ook dat je een jongetje krijgt.........we gaan die pool voor jou eens opmaken!

Wie mis ik nog.................ik weet het niet.

Nou, kreeg net een telefoontje van mijn Fonske, die is geslaagd! Er waren er maar 4 van de 12 geslaagd dus ben erg trots op hem........hihihihihi!
Kom net uit de stad, te veel gelopen, maar kan nu de hele avond zitten, doe ook niets meer............heb een opwarm prakkie en voor fons bestellen we een pizza.
Heb niets gekocht, zag wel allemaal leuke "gewone"kleren maar die zijn natuurlijk al weer weg als ik daar voor weer kan gaan shoppen...............
Wat ik wel heb  gevonden zijn de canvas doeken die mijn zus gaat beschilderen, heb er 1tje extra gekocht, die wil ik met   getekend schaap en de tekst ""slaap lekker" boven het wiegetje hangen, in onze slaapkamer hangen.

O en Bambi: wat snap je niet aan het opmaken van het bedje??

Wilde ik nog wat zeggen maar ik weet niet meer wat.................wordt zo moe van mezelf af en toe....
O, en kreeg net een mailtje dat mijn boxkleed er aan komt, zal morgen of overmorgen met de post komen.........leuk!!!

O en pip, wanneer heb je precies je echo volgende week? Hoever zou je dan zijn??? LEUK!!!! Lekker van genieten!

Heb teveel gelopen vrees ik, heb steken in mijn schaambot.................

Pool voor de geboorte van het kindje van Bambi.
Bambi is uitgerekend op 13 juli.............

Rimke: 15 juli - jongetje

Hey rimke, om eerlijk te zijn had ik hier niet eens aan gedacht want volgens babybrabbel heb ik mn eisprong pas 19 juni !! Nou had ik afgrlopen zaterdagavond last van mn buik aan de rechterkant en heel dik doorschijnend slijm ( sorry ) dus zei nog tegen mn mannetje, volgens mij staat mn eitje op springen. Haha kreeg visite dus kon niet gaan klussen maar zondagochtend vroeg dus wel gedaan, hihi randje fietsen !!! Weet het ook niet hoor, dan zou ik al op dag tien mn eisprong hebben gehad  Nou we zien het wel, blijf dapper doorklussen hoor  Trouwens raar misschien om het zo neer te zetten hier maar meiden na dat randje fietsen heb je me toch een orgasme !!!!!!! . Zag dat jij iets te veel hebt gelopen vandaag he, rustig aan dan verder vandaag he. Wat goed trouwens van je mannetje joh, gefeliciteeerd. Daar mag je met recht trots op zijn !!! Las ook dat je boxkleed in aantocht is ..........leuk vooruitzicht hoor !! Zou jij me trouwens een mailtje kunnen sturen met de naam en het gewicht enzo van die uk van april, weet het nog niet . Ik denk trouwens dat bambi op 14 juli gaat bevallen van een jongetje ....

Kus happy

Ach lieverd, bedankt voor je steun bij dat topic over randje fietsen pfffff was echt ff over de zeik. Maar, je hebt een goede invloed op me hoor. Heb eerst tot tien geteld, toen aan jou gedacht en toen volgens mij keurig netjes gereageerd haha

Terug
Bovenaan