klusbabes 26!!!!!

Geen probleem schat, laat je niet over de zeik helpen door zulke opmerkingen. Je weet zelf beter.
En die orgasmes zijn fantastisch ja...........hahahaha!!! Ben blij dat jij er ook zo van genoten hebt!!!
Kan natuurlijk best zijn dat je een vroeger eitje had...........gebruik je wel eens ovulatie testen? Is misschien dan wel eens een goed idee, want het kan best zijn dat jouw eitje gewoon iets vroeger komt en de fase daarna iets langer duurt...........maar laten we maar gewoon van het goede uitgaan en het beste hopen van deze maand!!!

Fijne avond lieverd!!!!

he   meiden,

ja een poll voor mij, leuk hoor. ben benieuwd. tot   nu toe zaten we bij zowel sterretje als april naast de datum, dus wie weet, er moet toch iemand een keer wat goed raden.

ja dat wiegje, het lukt echt voor geen meter. heb zon molton lakending overdwars gedaan en daar het hoeslaken over. nou heb ik echt een heel leuk overtrekje en dacht doe daar een deken overdwars is, maar dat past niet, alle dekens in me kast passen niet in me wiegovertrekje. daar grrrr gaan me haren van overeind staan. miss dat er een bepaalde deken voor gekocht moet worden, maar waarom nou hahah.
ach we zien wel.

rimke waar is fons voor geslaagd ? heb ik ff gemist.
sterretje 13 juli dus hahaha.

heb echt last met lopen, ga krom lopen omdat het beneden dus zeer doet.
en last van me darmen.
ga ff me aardappelen opzetten en me hamlapje omdraaien.
ben zo terug.

xx bambi

Hey rimke, bedankt voor je sms haha. Tja ik heb toevallig ovulatietesten in de la liggen voor de volgende ronde. Had nu nog zoiets van ff nergens aan denken ...we zien wel. Heb dus wel net op babybrabbel gekeken voor mn eisprong maar had ik van te voren ook niet gedaan. Hoop ook dat ik ze niet nodig heb hoor !!! Heb echt last joh, heeel laag in mn buik. Hhaha misschien wel buikgriep. Ga iig proberen om niet mn hoofd op hol te laten brengen want dan ben ik straks zo teleurgesteld ....

Kussssss

he he,

wat grappig dat dat randje fietsen weer zo boven komt drijven. had toen ik nog niet zwanger jullie geshokeert door een stuk daarover hier te plaatsen toen moesten we er hard om lachen, mar wilde het wel proberen. heb het zelf ook wel gepoogd hoor, maar geen geduld voor hahaha.
happy wie weet heb je een xtra vroeg ei, en sommige vrouwen voelen gewoon vanaf dag 1 dat ze zwanger zijn, of ze voelen zich gewoon anders.

ga ff het topicje lezen.

xx bambi

Pool voor de geboorte van het kindje van Bambi.
Bambi is uitgerekend op 13 juli.............

Sterretje: 13 juli - jongetje
Happy: 14 juli - jongetje
Rimke: 15 juli - jongetje

Bambi: dat is inderdaad balen, dat daar geen dekentje in kan, in dat overtrekje..........ik heb in ons wiegetje (en ledikantje) een molton met zeiltje, daarover een hoeslakentje en daarover kort ingestopt een lakentje en dekentje......maar begreep van sterretje al dat ze alles opnieuw doen, dus ik ga het tzt wassen en dan leg ik het klaar..........dan kunnen ze hetzelf doen. En anders doe ik het zoals ik het nu gedaan heb............lekker eigenwijs.....
Balen dat je zo'n pijn hebt in je bekken, ik moet zeggen ik loop af en toe ook gewoon krom hoor, zo'n rot gevoel....En je blijft maar last houden van je darmen he.........waardeloos.
Eetze zometeen met je piepertjes en hamlapje!
O, en fons is geslaagd voor het praktijk examen van de brandweer....

Happy: tuurlijk probeer je je er niet teveel op vast te pinnen, maar kan me voorstellen dat je toch elke maand hoop hebt. En dat moet ook, want zonder hoop kom je nergens in het leven...........
En dan kan je volgende maand, mocht het niet raak zijn, lekker aan de slag met ovulatie testen........

nee rimke, sterretje zegt niet 13 juli, ze vroeg wanneer nou me uitgerekende datum was, dus ik zeg 13 juli dus, nadat jij het lijstje had gemaakt hahaha. ik weet niet welke datum sterretje okt hahahah

happy gelijk heb je hoor. sommige meiden komen zo stom uit de hoek en houden geen rekening met anderen. die al langer bezig zijn. gelukkig hebben we elkaar hier en snappen ook wij meiden die wel snel zwanger zijn geraakt, dat het ook heel anders kan zijn.
ik hou me duimen weer gekruisd voor je hoor.

xx bambi

Terug
Bovenaan