klusbabes 26!!!!!

Nou was ik weer , jullie hebben de groeten van linnie, heb haar ook ff de naam van april dr ukkie gestuurd en ook van jacq, bij haar nog geen rd s en ze wil woensdag gaan testen. Ze vreg of iemand van ons wist of het kon vertragen door het warme weer ?????

nee, kan niet van het warme weer komen. Wel van een jet-lag, maar in tunesie is het even laat.............heeft ze stress?? Dan zou het daar nog van kunnen komen, maar niet van het warme weer.......................oe, spannend!!!!

Pool voor de geboorte van het kindje van Bambi.
Bambi is uitgerekend op 13 juli.............

Sterretje:  ?? juli - jongetje
Happy: 14 juli - jongetje
Rimke: 15 juli - jongetje

Haha rimke ga haar gelijk smsen !!! Tjonge maar goed dat ik een sms bundel van 150 heb met al die babes die op vakantie gaan !!

Bambi, wat vervelend joh dat je zo krom loopt joh...ook jij rustig aan he ! Tja weet nog dat we het hier over dat randje fietsen hebben gehad toen !

Pool voor de geboorte van het kindje van Bambi.
Bambi is uitgerekend op 13 juli.............

Sterretje:  ?? juli - jongetje
Happy: 14 juli - jongetje
Rimke: 15 juli - jongetje
Man van Bambi : 7 juli - meisje

hahaha ja moest het erbij zetten van me man, hij denkt dus een week te vroeg. tja dacht ik zelf ook, maar blijft een gok he.
en me mannetje denkt 8 maanden dat ie een zoon heeft gemaakt en nu ineens is het een meid. . tja. ik weet het niet hoor.

we gaan eten miss. tot straks.

xx bambi

Nou spannend he voor jacq !!!!!! Ze laat et me gelijk weten als ze wat meer weet ...

Nu ff aan mn eten verder.....boontjes, varkenshaas met pepersaus en gepofte aardappels van cela vita ...jummie !!!

Terug
Bovenaan